جاباما
۶۰۳۹۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

HTC گوشی جدید بدون حاشیه معرفی می‌کند

اخیرا خبرهایی درباره قراردادی میان گوگل و HTC به گوش‌مان رسیده بود. در کنار این خبرها یکی از موضوعات داغ درباره HTC تایید موضوع کار کردن این شرکت روی یک گوشی جدید است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: اخیرا خبرهایی درباره قراردادی میان گوگل و HTC به گوش‌مان رسیده بود. در کنار این خبرها یکی از موضوعات داغ درباره HTC تایید موضوع کار کردن این شرکت روی یک گوشی جدید است. البته شرکت هنوز هیچ جزییاتی درباره این مدل مطرح نکرده است اما با این وجود اطلاعاتی در این باره به بیرون درز کرده است.
HTC گوشی جدید بدون حاشیه معرفی می‌کند

براساس اطلاعاتی که یک وبسایت فرانسوی (که معمولا به عنوان منبعی قابل اعتماد شناخته می‌شود) با نام Frandroid منتشر کرده HTC قصد دارد در ماه نوامبر یک گوشی رده‌بالا معرفی کند. ظاهرا قرار است نام این دستگاه U۱۱ Plus باشد و اولین گوشی HTC به حساب می‌آید که تقریبا یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه دارد. گفته می‌شود این گوشی نمایشگر ۵٫۹۹ اینچی با رزولوشون ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل دارد و نسبت تصویر آن ۱۸:۹ است. این مشخصات یعنی باید انتظار داشته باشیم U۱۱ Plus تقریبا هم اندازه ال‌جی V۳۰ باشد؛ گوشی‌ای که صفحه‌نمایشی با اندازه مشابه دارد.

به جز امکان استفاده از یک صفحه‌نمایش بزرگ تقریبا بدون‌حاشیه مدل U۱۱ Plus احتمالا تفاوت چندانی با U۱۱ عادی ندارد. گفته می‌شود این مدل از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ استفاده می‌کند، مدل‌هایی با ۴ و ۶ گیگابایت رم و حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی دارد. احتمالا گوشی HTC U۱۱ Plus ضد آب و گرد و غبار خواهد بود. دوربین پشتی این گوشی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. نهایتا باید اشاره کنیم که همان قابلیت Edge Sense یا لبه‌های حساس به فشار گوشی که قابلیت‌های مختلفی را با فشردن لبه‌های نمایشگر برای کاربر فراهم می‌کرد در این مدل هم به کار رفته است.

باید دید معرفی یک گوشی جدید بدون حاشیه که به نوعی پیروی از جریان روز بازار به حساب می‌آید می‌تواند شرایط را برای HTC بهتر کند یا نه. پیش از این در مجموعه‌ای از گزارش‌ها اطلاعاتی منتشر شدند که نشان می‌دادند این شرکت از نظر مالی وضع و حال خوبی ندارد. طبق گزارش‌ها اچ تی سی در نیمه اول سال ۲۰۱۷ با ۱۳۱٫۱ میلیارد دلار ضرر مواجه شده.
از طرفی مطلع شدیم HTC در تایوان هم از تولیدکننده‌های دیگر عقب افتاده و شرایط به شکلی پیش رفته که Oppo چینی در تایوان فروش بیشتری دارد. همین موضوع باعث قوت گرفتن حدس و گمان‌هایی درباره احتمال فروش کسب و کار واقعیت مجازی یا کل کسب و کار این شرکت شد. انتشار خبر فروش بخشی از کسب و کار HTC به گوگل که آن را همین روزها شنیدیم هم باید در همین راستا تحلیل شود.

وبسایت Frandroid اطلاع داده که گوشی HTC U ۱۱ Plus به شکل رسمی در روز ۱۱ نوامبر (شنبه ۲۰ آبان) معرفی خواهد شد. این مدل جدید احتمالا ابتدا در چین عرضه خواهد شد و سپس با گذر زمان در سراسر جهان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج