۶۰۳۹۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آرنوفسکی: می‌خواستم جاکوئین فنیکس نقش بتمن را بازی کند

در گذشته کارگردان ها و بازیگران زیادی توجه فراوانی به بتمن داشتند که یکی از آن ها دارن آرنوفسکی(Darren Aronofsky)، کارگردان فیلم مادر بود که به خاطر موفقیت کمپانی رقیب، یعنی برادران وارنر برای ایده‌هایش درباره‌ی بتمن موفقیت کسب نکرد.

سینما گیمفا: در گذشته کارگردان ها و بازیگران زیادی توجه فراوانی به بتمن داشتند که یکی از آن ها دارن آرنوفسکی(Darren Aronofsky)، کارگردان فیلم مادر بود که به خاطر موفقیت کمپانی رقیب، یعنی برادران وارنر برای ایده‌هایش درباره‌ی بتمن موفقیت کسب نکرد.
آرنوفسکی: می‌خواستم جاکوئین فنیکس نقش بتمن را بازی کند
اما با این وجود ظاهرا آرنوفسکی رویای یک کاراکتر را در ذهن خود می‌پروراند؛ جاکوئن فنیکس Batman: Year One به نظر می‌رسید یک اقتباس با درجه سنی بزرگسال از کامیک‌های فرانک میلر (Frank Miller) باشد، اما مثل بیشتر پروژه‌های بلندپروازانه دیگر به هدف خود نرسید. اگر چه کلینت است‌وود(Clint Eastwood) برای این کار معرفی شده‌ بود اما فنیکس یقینا اولین انتخاب آرنوفسکی بوده است، همانگونه که او در مصاحبه‌ی خود با یاهو مووی گفت:

من همیشه می‌خواستم جاکوئین فنیکس به عنوان بتمن بازی کند، اگر چه زمان زیادی از ایده‌های خودمان عقبیم، اما ایده‌ی جالبی به نظر می‌آید، من متوجه شدم که کامیک شیوه‌ی خوبی برای نمایش تمام موضوعات است، اما فکر میکنم در آن دوره که هالیوود هنوز در عصر طلایی کامیک قرار داشت، تنها به موضوعات سنتی توجه داشتند و تنها از راه‌های سنتی آن را انحام میدادند.

بدون شک منظور دارن از این گفته این است که؛ استودیو‌ها هنوز به نسخه‌های ابرقهرمانانه مورد علاقه مردم توجه دارند و حول آن فعالیت می‌کنند و طرح و برنامه او کمی از نمونه‌های کنونی جلو‌تر است. هنگامی که آرنوفسکی طرح‌های بزرگ تر و مخاطره آمیز‌تری را در سر می‌پروراند، کریستوفر نولان (Christopher Nolan) موضوع را با تدبیر خود به شوالیه تاریکی (The Dark Knight) تغییر داد.

فیلم مادر هم‌اکنون در سینماهای آمریکا در حال نمایش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج