جاباما
۶۰۴۴۸۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

غیرفعال‌شدن سیم‌کارت ۵۵ درصد مشترکان تالیا

نخستین شبکه مستقل پیش‌پرداخت تلفن همراه کشور در بازه زمانی سه‌ماهه ۵۴.۶۷ درصد از مشترکان فعال خود را از دست داد و اکنون براساس آمار رسمی وزارت ارتباطات، دیگر سهمی از بازار ارتباطی کشور ندارد.

تسنیم: نخستین شبکه مستقل پیش‌پرداخت تلفن همراه کشور در بازه زمانی سه‌ماهه ۵۴.۶۷ درصد از مشترکان فعال خود را از دست داد و اکنون براساس آمار رسمی وزارت ارتباطات، دیگر سهمی از بازار ارتباطی کشور ندارد.
غیرفعال‌شدن سیم‌کارت ۵۵ درصد مشترکان تالیا
گزارش‌ها حاکی از آن است که بازار ارتباطات ایران تا پایان سه‌ماهه ابتدای سال‌جاری ١٥٦‌میلیون‌و ١١‌ هزار سیم‌کارت را هم رد کرد و روی شاخص ٨٣‌میلیون‌و ٢٢٤‌ هزار سیم‌کارت روشن (فعال) متوقف شد. ضریب نفوذ موبایل کشور تا پایان این بازه زمانی ١٠٤ درصد و بیشترین سهم بازار ارتباطات همراه کشور به‌ترتیب در اختیار اپراتورهای اول تا سوم ارتباطی بوده است. بنا بر اعلام معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی درحال‌حاضر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل سهم صددرصدی بازار ارتباطات همراه کشور را در اختیار دارند اما بااین‌حال در کنار این اپراتورها، شرکت‌های دیگری نظیر «گسترش ارتباطات تالیا» و «سازمان منطقه آزاد کیش» نیز فعالیت می‌کنند و تعداد محدودی مشترک دارند.
با توجه به اینکه سهمی برای این شرکت‌ها از مجموع سهم بازار ارتباطی لحاظ نشده، می‌توان این‌طور برداشت کرد که مشترکان آنها، سیم‌کارت سه اپراتور اصلی را نیز در اختیار دارند یا به عبارت دیگر تنها دارنده یک خط ارتباطی نیستند. آخرین آمار از وضعیت ارتباطات کشور نشان می‌دهد که گسترش ارتباطات تالیا ٥٩٣‌هزارو ٣٦٣ سیم‌کارت فروخته در بازار دارد که از این تعداد تا پایان خردادماه سال‌ جاری ٣٧‌هزارو ٧٧١ سیم‌کارت فعال بوده‌اند. نکته جالب اینجاست که این شرکت تا پایان سال گذشته ٥٩٨‌هزارو ٤٥٢ سیم‌کارت فروخته‌شده با ٨٣‌هزارو ٣٢٦ مشترک فعال داشت که اکنون ٥٤,٦٧ درصد از مشترکانش را تنها در سه ماه از دست داده است.
«تالیا» عرضه‌کننده سیم‌کارت‌های تلفن همراه پیش‌پرداخت در ایران است که از طریق مجتمع صنعتی رفسنجان عرضه شد. این شرکت به‌عنوان نخستین شبکه مستقل پیش‌پرداخت تلفن همراه از بهمن‌ماه سال ١٣٨٣ با استفاده از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرکت‌های زیمنس، آلکاتل و اریکسون و با کمک مشاوران جی‌اس‌ام تله دو آغاز به کار کرد. این شبکه به طور رسمی از سوم خرداد ١٣٨٤ ابتدا در تهران و به‌تدریج در سایر شهرها و مراکز استان‌ها سرویس‌دهی خود را آغاز کرد و در سال ١٣٩١ شرکت تعاونی مجتمع صنعتی رفسنجان سهام ٤٣درصدی خود را فروخت.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سورنا

      تا آذر 96 تالیا سیم کارت های قدیمیشو با سیم کارت های تالیانو عوض خواهد کرد و دیتا با کیفیت و تعرفه پایین در اختیار مشترکان خود قرار داده و تعداد مشترکان فعال تالیا افزایش خواهد داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج