جاباما
۶۰۵۶۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«کینگزمن ۲»؛ تماشاگران راضی و منتقدان ناراضی

سه سال قبل متیو وان با اقتباسش از مجموعه کامیک مارک میلار بار دیگر ثابت کرد که چه کارگردان خلاق و کاربلدی است. «کینگزمن: سرویس مخفی» هم رضایت تماشاگران را به همراه داشت و هم توسط منتقدان تحسین شد.

دنیای تصویرآنلاین: سه سال قبل متیو وان با اقتباسش از مجموعه کامیک مارک میلار بار دیگر ثابت کرد که چه کارگردان خلاق و کاربلدی است. «کینگزمن: سرویس مخفی» هم رضایت تماشاگران را به همراه داشت و هم توسط منتقدان تحسین شد. موفقیت فیلم مسیر ساخت دنباله‌ی آن را هموار کرد. «کینگزمن: حلقه طلایی» هفته گذشته به نمایش در آمد و پرونده فیلم‌های تابستانی با این کمدی-جاسوسی پرزرق و برق بسته شد.
«کینگزمن 2»؛ تماشاگران راضی و منتقدان ناراضی

برخلاف قسمت قبلی، این بار منتقدها چندان روی خوشی به متیو وان نشان نداده اند. اکثرا این دنباله‌ را نه فقط ضعیف‌تر از عنوان اصلی بلکه بی‌دلیل و اضافه ارزیابی کرده‌اند، چیزی شبیه سری دوزی استودیویی که به دنبال تکرار فرمول‌های جواب پس داده است. فیلم فعلا در افتتاحیه‌اش مجموعا ۱۰۰ میلیون دلار فروخته و حتی در صورت افت فروش شدید در هفته‌های آتی، به ‌نظر می‌رسد که جاسوس‌های جنتلمن انگلیسی از خطر یک شکست سنگین دیگر در تابستان نه چندان گرم امسال گریخته باشند.

برخلاف منتقدان که به «کینگزمن ۲» حسابی سخت گرفته‌اند، وبسایت راجر ایبرت و گاردین به ترتیب به فیلم ۰ و ۱ ستاره داده‌اند، تماشاگران عادی از تماشای فیلم لذت برده‌اند و امتیازات مردمی چندان عجیب و دور از ذهن نیست.

در قسمت دوم علاوه بر بازگرداندن کالین فرث، با شخصیت‌های جدیدی سر و کار داریم که جاسوس‌های آمریکایی قصه اند. چنینگ تیتوم، هالی بری، جف بریجز، جولین مور و التون جان در نقش خودش کاراکترهای تازه‌ای هستند که به «کینگزمن» پیوسته‌اند.

پیش‌بینی می‌شود که روند فروش فیلم در هفته‌های آینده و با نمایش فیلم در بازارهای جهانی مانند چین ادامه داشته باشد، گرچه بعید است که «کینگزمن ۲» به یکی از موفق‌ترین آثار پر از شکست ۲۰۱۷ تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج