۶۰۵۷۰۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نمایش دو مستند ایرانی در جشنواره «کمبریج»

دو فیلم مستند «فصل هرس» و «A۱۵۷» از تولیدات سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره بین‌المللی فیلم «کمبریج» انگلستان به نمایش درخواهند آمد.

بانی فیلم: دو فیلم مستند «فصل هرس» و «A۱۵۷» از تولیدات سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره بین‌المللی فیلم «کمبریج» انگلستان به نمایش درخواهند آمد.
نمایش دو مستند ایرانی در جشنواره «کمبریج»

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم‌های مستند «فصل هرس» به کارگردانی لقمان خالدی و «A۱۵۷» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور از تولیدات «مرکز مستند سوره» وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری، در سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کمبریج» انگلستان به نمایش درخواهند آمد.

مستند «A۱۵۷» در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه و مستند «فصل هرس» در روزهای ۲ و ۴ آبان ماه و برای کسب جایزه بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران، در این جشنواره اکران خواهند شد.

مستند «A۱۵۷» تاکنون جوایز بسیاری را در داخل کشور از جمله جشنواره فیلم فجر، مقاومت، سینما حقیقت و … کسب نموده و جایزه اصلی جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Zeichen der Nach» آلمان ، جایزه فیلم منتخب از نگاه تماشاگران جشنواره «Chambéry» فرانسه، جایزه بهترین مستند جشنواره «واچ داکز» لهستان و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم «سینیه دو نویی» فرانسه را نیز از آن خود کرده است.

مستند «فصل هرس» نیز تاکنون عناوینی چون نشان فیروزه بهترین مستند بلند و بهترین کارگردانی مستند بلند و بهترین تدوین نهمین جشنواره «سینماحقیقت»، تندیس بهترین فیلم هنروتجربه، نامزدی سیمرغ بهترین کارگردانی فیلم مستند سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و تندیس بهترین مستند جشن دنیای تصویر را از آن خود کرده است.

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کمبریج» ۲۷ مهر الی ۴ آبان در شهر کمبریج کشور انگلستان برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج