جاباما
۶۰۵۷۵۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اپرا، واقعیت مجازی را وارد مرورگر محبوبش کرد

برای مشاهده ویدیوها با هدست های واقعیت مجازی دیگر نیازی نیست که پلیر مربوط به آن را بر روی دستگاه خود داشته باشید چرا که مرورگر محبوب اپرا واقعیت مجازی را پشتیبانی می کند!

وب سایت کلیک: برای مشاهده ویدیوها با هدست های واقعیت مجازی دیگر نیازی نیست که پلیر مربوط به آن را بر روی دستگاه خود داشته باشید چرا که مرورگر محبوب اپرا واقعیت مجازی را پشتیبانی می کند!
اپرا، واقعیت مجازی را وارد مرورگر محبوبش کرد

در شرایطی که گوگل در حال کار بر روی مرورگر مخصوص واقعیت مجازی است، اپرا نگاه متفاوتی به این مسئله داشته و راه‌حل جالبی برای آن در نظر گرفته است. اگر از طرفداران هدست های واقعیت مجازی هستید، بد نیست بدانید مرورگر اپرا واقعیت مجازی را به سرویس خود اضافه کرده است، به طوری که می‌توانید از نسخه دسکتاپ این مرورگر پرطرفدار، ویدیوها را با هدست واقعیت مجازی مشاهده کنید.

برای شروع کافی است تا هدست واقعیت مجازی را به پی سی یا مک بوک خود متصل کنید و در در یوتیوب ویدیوی مورد نظرتان را باز کنید. در قسمت بالای صفحه‌نمایش ویدیو گزینه Watch in VR دیده می‌شود. با کلیک بر روی این گزینه ویدیو معمولی به ویدیویی ۱۸۰ درجه یا ۳۶۰ درجه تبدیل می‌شود و می‌توانید با استفاده از هدست واقعیت مجازی ویدیو مورد نظر خود را ببینید.

در حال حاضر کاربران می‌توانند ویدیوهای وب‌سایت‌های یوتیوب، فیس‌بوک و ویمئو را در مرورگر اپرا با هدست واقعیت مجازی مشاهده کنند.

برای مشاهده ویدیوهای شخصی هم می‌توانید از هدست های واقعیت مجازی استفاده کنید. کافی است VR video player را بر روی سیستم خود نصب کنید و فیلم مورد نظرتان را به صورت واقعیت مجازی مشاهده کنید. این پلیر در حال حاضر از هدست های واقعیت مجازی HTC Vive, Oculus Rift, OSVR HDK۲ پشتیبانی می‌کند. قبل از خرید هدست مطمئن شوید تا هدست با سیستم شما هماهنگ باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج