۶۰۶۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد عجیب هیوندای از مرسدس بنز و ب‌ام‌و

آن سوی مرزها و در بازارهای بین المللی رقابت شدیدی بین خودروسازان مختلف جریان دارد که می توان آن را به یک جنگ تمام عیار تشبیه کرد. این مساله باعث می شود که گاه کمپانی های رقیب انتقاداتی را نسبت به هم مطرح کنند.

دیجیاتو: آن سوی مرزها و در بازارهای بین المللی رقابت شدیدی بین خودروسازان مختلف جریان دارد که می توان آن را به یک جنگ تمام عیار تشبیه کرد. این مساله باعث می شود که گاه کمپانی های رقیب انتقاداتی را نسبت به هم مطرح کنند.

برای مثال همین چند روز پیش بود که یکی از مقامات ب ام و پیکاپ مرسدس X کلاس را "وحشتناک" توصیف کرده و اعلام نمود که احتمالا در آینده باواریایی ها نحوه ساخت یک پیکاپ لوکس را به اشتوتگارتی ها نشان خواهند داد!

لوئیز همیلتون راننده مطرح تیم مرسدس ای ام جی پتروناس در مسابقات فرمول یک نیز با این ادعا که AMG می تواند سوپر اتومبیل های بهتری نسبت به فراری بسازد، ایتالیایی ها را به چالش کشید.

حال نوبت هیوندای و زیرمجموعه لوکس ساز آن یعنی جنسیس است که مرسدس بنز و ب ام و را به باد انتقاد بگیرد!

آلبرت بیرمان مدیر بخش N هیوندای و یکی از مدیران جنسیس که قبل از عزیمت به کره ریاست M پاور ب ام و را بر عهده داشت، اخیرا در حاشیه رونمایی از جنسیس G۷۰ در مصاحبه با یکی از نشریات استرالیایی گفته که این دو کمپانی مطرح آلمانی بیش از حد بر روی تکنولوژی های "احمقانه" تمرکز نموده و وقت و هزینه زیادی را صرف مواردی که مشتریان به آنها نیاز ندارند، می کنند.

به اعتقاد آقای بیرمان این موضوع پیچیدگی زیاد خودروها را در پی داشته و احتمال خرابی آنها را افزایش می دهد.

او در ادامه صحبت های خود گفته که بیشتر تجهیزات به خاطر بازاریابی، جلب توجه رسانه ها و نمایش سطح تکنولوژی ارایه شده و نه تنها چندان کاربردی نیستند، بلکه در صورت خرابی دردسرهای زیادی را برای مشتریان ایجاد خواهند کرد.

این اظهارات از سوی فردی که ۳۰ سال سابقه فعالیت در ب ام و و مدیریت بخش M این کمپانی را در کارنامه دارد، بسیار تامل بر انگیز است.

آقای بیرمان حتی پا را فراتر گذاشته و گفته که تست کیفی خودروهای آلمانی مثل سابق نیست. وی در این باره نیز گفته است:تست های جنسیس بسیار سختگیرانه تر است. ما در مجموعه خود در نامیانگ خودروها را ۳۰,۰۰۰ کیلومتر در انواع مسیرهای پر دست انداز تست می کنیم، سپس آنها را به نوربرگ رینگ برده و ۱۰,۰۰۰ کیلومتر دیگر در آنجا تحت آزمایش قرار می دهیم.

فکر نمی کنم که هیچ شرکت دیگری جز پورشه و فراری تست های بیشتری داشته باشد.حتی می توان گفت که سایر شرکت ها میزان تست های خود را از ۱۰,۰۰۰ به ۸۰۰۰ و ۵۰۰۰ کیلومتر تقلیل داده و برخی دیگر هیچ کار دیگری نمی کنند.

آقای بیرمان عقیده دارد موفقیت جنسیس به جای تمرکز بر روی تکنولوژی های غیر کاربردی، در گرو تولید خودروهایی است که بتوانند بعد از ۱۰ سال حال و هوای روزهای اول خود را حفظ کنند. آلبرت بیرمان در انتهای مصاحبه خود گفته:در جنسیس G۹۰ خبری از سیستم تعلیق بادی، رول بار فعال، دوربین اسکن جاده یا مواردی از این دست نیست؛ این احمقانه است. ما یک پلتفرم فولادی بسیار مقاوم - که البته اندکی سنگین تر از سایر پلتفرم ها است - و همچنین کمک فنرهای قابل تنظیم برای هیوندای داریم، این ها به نظر ما کافی است.

این اظهارات از سوی فرد کارکشته ای مثل آلبرت بیرمان کمی عجیب و سوال برانگیز به نظر می رسند.

حضور آقای بیرمان در مجموعه هیوندای-کیا یقینا تاثیرات بسیار مثبتی بر روی قابلیت های فنی محصولات کره ای خواهد گذاشت، اما اینکه این تاثیرات تا چه حد می توانند فواصل موجود با اتومبیل های پرطرفدار آلمانی را کم کنند، مساله ای است که با گذشت زمان مشخص خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید که کدام خودروها با سلیقه مشتریان بیشتر مطابقت دارد، آلمانی های لوکس پیشرفته یا کره ای های لوکس کم دردسر؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیزم تو تست پراید و پژو را ببینی کفت میبره.ما ۵متر تست میکنیم تا سرنشین بتواند راحت در ۳۰ سانتیمتر جا شود.برو این درسهاتو به همین آلمانیا یاد بده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج