۶۰۷۹۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انهدام ۵۷ باند قاچاق مواد مخدر در ۶ ماهه اول سال

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۸ تن مواد افیونی، انهدام ۵۷ باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت ۱۵ شرور مسلح در جنوب شرق کشور در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۸ تن مواد افیونی، انهدام ۵۷ باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت ۱۵ شرور مسلح در جنوب شرق کشور در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

سردار محمد قنبری از کشف ۶۸ تن مواد افیونی، انهدام ۵۷ باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت ۱۵ شرور مسلح در جنوب شرق کشور در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان در ۶ ماهه اول سال جاری موفق به انهدام ۵۷ باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت ۱۵ شرور مسلح شدند.

وی با اشاره به کشف ۶۸ تن انواع مواد مخدر در این مدت، بیان کرد:در این بازه زمانی ۳۶۵ قاچاقچی دستگیر شده، ۸۵ قبضه اسلحه جنگی به همراه بیش از ۹۰ هزار مهمات مربوطه کشف شده و ۳۵۰ خودرو و ۵۹ موتورسیکلت توقیف شده است.

قنبری با اشاره به اجرای طرح‌های انتظامی در سطح استان تصریح کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با مخلان نظم و امنیت، نیروهای انتظامی با شناسایی پاتوق خرده‌فروشان یک هزار و ۳۵ خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و ۱۴۵۶ معتاد متجاهر نیز از سراسر استان جمع‌آوری کردند و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج