۶۰۸۳۱۲
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

ثروتمندان درحال ثروتمندتر شدن هستند

به نظر می‌رسد ثروتمندترین‌های جهان درحال ثروتمندتر شدن هستند؛ ثروت میلیونرهای جهان در سال گذشته با ۸ درصد رشد به ۶۳.۵ تریلیون دلار رسیده است.

خبرگزاری مهر: به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در گزارش جدیدی که توسط شرکت مشاور جهانی کپگمینی ارائه شد، اعلام شد که ثروت میلیونرهای جهان در سال گذشته با رکورد ۸ درصد رشد کرده است و به ۶۳.۵ تریلیون دلار رسیده است. بیشتر این رشد توسط افرادی با ثروت بسیار بالا، یعنی با ثروت قابل سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون دلار یا بیشتر، صورت گرفته است.

این گزارش آخرین تحقیقی است که بر این ایده که ثروتمندترین خانوارها هر روز سهم بزرگتری از ثروت جهان را به دست می‌آورند، تاکید می‌کند.

در گزارش ماه جون گروه مشاوران بوستون (بی‌سی‌جی) آمده است که در سال ۲۰۱۶ تعداد خانوارهایی که ثروت قابل سرمایه‌گذاری بیشتر از ۱ میلیون دلار داشتند برابر با ۱۷.۹ میلیون بوده است. این میلیونرها ۱ درصد خانوارهای جهان را تشکیل می‌دهند، ۴۵ درصد از کل ثروت خصوصی جهان را در تملک دارند.

آنا زاکرزوسکی، یکی از شرکای بی‌سی‌جی گفت که سهم ثروت در تملک این میلیونرها در حال افزایش است. بی‌سی‌جی پیش‌بینی می‌کند که میلیونرها که ۱۰ سال پیش کمتر از یک سوم ثروت خصوصی جهان را در اختیار داشتند تا سال ۲۰۲۱ نیمی از آن را به تملک خود در خواهند آورد.

زاکرزوسکی می‌گوید خانوارهای میلیونر (طبقه بسیار ثروتمند) با سرعتی حدود ۲ برابر طبقه ثروتمند در حال رشد هستند.

در گزارش بی‌سی‌جی پیش‌بینی شده است ثروتمندترین خانوارها، که دارایی قابل سرمایه‌گذاری آنها بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است در ۵ سال آینده با رشد ۹ درصدی ثروت خود مواجه خواهند درصد رشد کند.

ایالات متحده محل زندگی بیشترین تعداد میلیونرهای جهان است و بیش از ۷ میلیون خانوار مالک بیش از ۱ میلیون دلار دارایی قابل سرمایه‌گذاری هستند. چین از این لحاظ دومین کشور جهان است و به دنبال آن ژاپن قرار دارد.

زاکرزوسکی می‌گوید در بین مناطق مختلف جهان الگوهای متفاوتی برای افزایش ثروت وجود دارد. خانوارهای میلیونر در آمریکای شمالی بیشتر افزایش ثروت خود را از عملکرد مثبت دارایی‌های موجود مثل سهام به دست آورده‌اند درحالی‌که خانوارهای آسیا اقیانوسیه بیشتر افزایش ثروت خود را مدیون صندوق‌های ذخیره و سپرده‌گذاری هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظورت ثروتمندان ایرانی که نیست

    • رضا ماندگار

      البته (ژن) انها خوب بوده

    • بدون نام

      نظام اونا سرمایه داریه...یا نظام ما...?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج