۶۰۸۷۲۴
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

قسمت سیزدهم «هزار داستان» با شهره لرستانی

شهره لرستانی کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون امشب (سه‌شنبه ۱۱ مهرماه) در سیزدهمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» روایتگر قصه پدر و مادرهای متفاوت و عجیب است.

فیلم‌نت نیوز: شهره لرستانی کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون امشب (سه‌شنبه ۱۱ مهرماه) در سیزدهمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» روایتگر قصه پدر و مادرهای متفاوت و عجیب است.
قسمت سیزدهم «هزار داستان» با شهره لرستانی

سیزدهمین قسمت از برنامه هزار داستان که با اجرای شهره لرستانی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، قصه پدر و مادرهایی بیان می‌شود که با سایر پدر و مادرها تفاوت دارند.

شهره لرستانی فعالیت خود را با عنوان بازیگر تئاتر از سال ۱۳۶۴ با کاری به نام آدم‌برفی آغاز کرده و تاکنون کارگردانی ۱۷ تئاتر حرفه‌ای را بر عهده داشته است. نمایش سلطان مار نوشتهٔ بهرام بیضایی، یکی از موفق‌ترین اجراهای تئاتر در دههٔ هفتاد شمسی از جمله کارهای موفق اوست.

لرستانی در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داودنژاد به سینما راه یافت و مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته است.
قسمت سیزدهم «هزار داستان» با شهره لرستانی

او تاکنون شش فیلم سینمایی و تلویزیونی و یک سریال را کارگردانی کرده و در ۱۹ فیلم سینمایی و ۲۲ سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به فیلم‌های آذرخش، پناهنده، زیر درخت هلو، لیلی با من است، تسویه حساب، اخراجی‌ها ۱ و ۲، ایران برگر و… و سریال‌هایی همچون آوای فاخته، سه در چهار، کلاه پهلوی، امام علی(ع)، مختارنامه و… اشاره کرد.

فصل دوم برنامه پرمخاطب «هزار داستان» همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: نویسنده: نرگس فتحی، مدیر تولید: رایموند رسولی، ناظر کیفی: حامد عبدوس، جانشین تولید: علی حصاری، دکور: فرزام انصار، تدوین: مجید عاشقی، پشتیبانی فنی: مهنوش فرهمند، طراح نور: حسین حاتمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری - سعید احمدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رعنا رعنایی مهر، موسیقی تیتراژ: علیرضا افکاری، تنظیم، میکس، مسترینگ: سعید زمانی، چهره پرداز: مینا بادامی، هماهنگی میزبان‌ها: زهره پارسا، هماهنگی سوژه‌ها: محیا پارسا، هماهنگی مهمان‌ها: امیر مسعود توسلی نیا، مستند: آرش یزدانی - مهران فردپور - علی اصغر حسنی روزبهانی - هانا حواری نسب، عکس: مهسا طیب طاهر، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: نفیسه موسوی‌زاده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج