۶۰۸۷۵۱
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

سبک تیم‌های وینفرد شفر قبل از استقلال

تیم‌های قبلی شفر هیچ‌وقت به طور میانگین بیشتر از ۱،۵ گل در هر مسابقه نزده بودند. ولی شفر به‌جز کامرون، در بقیه تیم‌هایی که بود به طور میانگین در هر مسابقه حداقل یک گل می‌خورد.

وبسایت نود: تیم‌های قبلی شفر هیچ‌وقت به طور میانگین بیشتر از ۱،۵ گل در هر مسابقه نزده بودند. ولی شفر به‌جز کامرون، در بقیه تیم‌هایی که بود به طور میانگین در هر مسابقه حداقل یک گل می‌خورد.

از عملکرد وینفرد شفر در مونشین گلادباخ و تیم‌های حاشیه خلیج فارس آمار دقیقی در دست نیست. ولی بر اساس آن‌چه در سایر تیم‌ها به یادگار گذاشته، می‌شود او را بررسی کرد. اگرچه در بیشتر لیگ‌های دنیا کسب میانگین دو امتیاز از هر مسابقه، تیم‌ها را به قهرمانی نزدیک می‌کند، ولی هیچ کدام از تیم‌ها تحت هدایت شفر به این عدد نزدیک هم نشدند. بالاترین میانگین امتیاز شفر مربوط به سه سالی است که در کامرون بود. کامرون در آن ۲۴ مسابقه، ده بازی را برد و میانگین امتیازی ۱،۶۳ را به جای گذاشت. میانگین امتیاز تیم‌های شفر بین ۱،۱۹ تا ۱،۶۳ در گردش است.

از جهتی دیگر وینفرد شفر یک شباهت هم به علیرضا منصوریان دارد. این سرمربی آلمانی خیلی به ترکیب ثابت اعتقادی ندارد و حتی به ترکیب تیم برنده هم دست می‌زند. استقلال احتمالا با شفر هم به روند دو فصل اخیر ادامه می‌دهد و برای هر مسابقه، یک ترکیب جدید به زمین می‌فرستد. شفر در ۲۶ مسابقه‌ای که هدایت اشتوتگارت را به عهده داشت، از ۲۵ بازیکن مختلف در ترکیب تیم‌اش استفاده کرد. یا طی دوازده سال حضور روی نیمکت کارلسروهه به ۸۶ بازیکن مختلف بازی داد.

سیستم مورد علاقه وینفرید شفر ۲-۴-۴ است. بیشتر تیم‌های او با همین آرایش پایه به زمین می‌رفتند. ولی فوتبالی هجومی هم به نمایش نمی‌گذاشتند. بالاترین میانگین گل زده تیم‌های تحت هدایت شفر، عدد ۱،۵۷ گل در هر مسابقه است. که آن هم مربوط به کارلسروهه‌ای است که ابتدای راه مربیگری شفر بود و دوازده سال هم در آن‌جا دوام آورد. میانگین گل زده اشتوتگارتی که دست او بود به ۱،۴۶ کاهش پیدا کرد. به بروسیا برلین که رفت این عدد به ۱،۱۹ رسید. افت تعداد گل‌های زده تیم‌های شفر در کامرون هم ادامه پیدا کرد و در این‌جا به میانگین ۱،۱۷ گل در هر مسابقه رسید. در بیست مسابقه‌ای که روی نیمکت تایلند نشست، این تیم به طور میانگین در هر مسابقه ۱،۵ گل زده بود. در جامایکا هم به عنوان آخرین تیم شفر، آمار گل زده این تیم هم افت کرد و به ۱،۱ رسید.

با این که تیم‌های شفر خیلی خوب گل نمی‌زنند ولی در بسته نگه‌داشتن دروازه‌شان هم عدد چشمگیری را به جای نگذاشته‌اند. شفر به‌جز کامرون، در بقیه تیم‌هایی که بود به طور میانگین در هر مسابقه حداقل یک گل می‌خورد. این عدد در کامرون، ۰،۹۲ بود. کارلسروهه ۱،۴۱، اشتوتگارت ۱،۵۴، تب‌برلین ۱،۳۲، اف‌سی باکو ۲، تایلند و جامایکا هم ۱،۴۶ گل به طور میانگین در هر مسابقه‌ای که شفر روی نیمکت تیم‌شان نشست دریافت کردند.

کارنامه وینفرید شفر در باشگاه‌های اروپایی و تیم‌های ملی

سبک تیم‌های وینفرد شفر قبل از استقلال

کارنامه نه‌چندان خوب شفر در اروپا و تیم‌های ملی باعث شد که بار دیگر هدایت یک باشگاه آسیایی را به عهده بگیرد تا شاید موفقیت در حاشیه خلیج فارس را این بار با استقلال تکرار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • s.f

      فاجعه هست آمارش
      امیدوار باشیم به آینده

      پاسخ ها

      • بلاتننن

        واقعا بدرد نمیخوزه

    • مهریار امیری

      من که فکر نمی کنم به درد استقلال بخوره حالا ببینیم چکار میکنه

    • مهریار امیری

      من که فکر نمی کنم به درد استقلال بخوره حالا ببینیم چکار میکنه

    • فریبا

      یعنی افتخاری گل کاشته با این انتخابش . باید به خودش افتخار کنه افتخاریدهههههه

    • اسی

      والله‌با‌این‌آماری‌که‌شما‌‌دادید.همین‌الان‌باید‌‌‌بگیم:
      وینفردشفرحیا‌کن‌استقلالو‌رها‌کن....
      به‌خدا‌دلم‌تنگ‌شده‌واسه‌اون‌روزهایی‌که‌‌استقلال‌توی‌اوج‌بود.
      تیمها‌جلوش‌زانو‌میزدند.بالاخص‌لنگ..

      پاسخ ها

      • مصطفی علیزاده

        امارش میگه هچی نمیدونه واقعا جای تاسف داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج