۶۰۹۰۰۱
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

تویوتا به فکر ساخت وانت‌های هیبریدی است

در دنیای خودرو هر روز خبری از ورود یک خودروساز به دنیای ماشین‌های پاک (هیبرید و الکتریکی) می‌شنویم. در این میان بعضی از خودروسازها مثل تویوتا می‌خواهند که همه‌جوره بازار آینده‌ی این خودروها را قبضه کنند. تویوتا روی طراحی یک پلتفرم جدید برای پیکاپ‌های خود فکر می‌کند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: در دنیای خودرو هر روز خبری از ورود یک خودروساز به دنیای ماشین‌های پاک (هیبرید و الکتریکی) می‌شنویم. در این میان بعضی از خودروسازها مثل تویوتا می‌خواهند که همه‌جوره بازار آینده‌ی این خودروها را قبضه کنند. تویوتا روی طراحی یک پلتفرم جدید برای پیکاپ‌های خود فکر می‌کند.
تویوتا به فکر ساخت وانت‌های هیبریدی است

تکته اینجاست که این پلتفرم‌ها قرار است برای مدل‌های هیبریدی پیکاپ‌تراک تویوتا باشد. بنابراین، شنیدن این خبر می‌تواند به معنای زنگ خطر برای دیگر شرکت‌های تولید کننده‌ی وانت باشد که اگر دیر بجنبند، به تویوتا و دیگر شرکت‌های زرنگ باخته‌اند.

تویوتا به فکر ساخت وانت‌های هیبریدی است

در کنار تویوتا، شرکت فورد قرار دارد که می‌خواهد مدل مشهور F-۱۵۰ هیبریدی را طی این دهه به بازار عرضه کند. شاید این احتمال هم وجود داشته باشد که در نگاه اول، از خودروهای پاک حمل‌بار (وانت، ماشین‌های سنگین مثل اتوبوس الکتریکی) استقبالی گرمی به عمل نیاید.
تویوتا به فکر ساخت وانت‌های هیبریدی است
اما همان‌طور که می‌دانیم، عمر ماشین‌های بنزینی و دیزلی دیر یا زود به پایان می‌رسد. بنابراین تمام شرکت‌های خودروسازی مشهور تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا جزو اولین‌ها و بهترین‌های دنیای خودروهای پاک باشند؛ دنیای جدیدی که چندان شناخت کافی و تجربه‌ی لازم از آن‌ را ندارند اما برای واگذار نکردن بازی به حریفان، هرطور که شده به این دنیا ورود پیدا می‌کنند.
تویوتا به فکر ساخت وانت‌های هیبریدی است

تویوتا هم‌اکنون جزو خودروسازهای نسبتا باتجربه در ساخت ماشین‌های هیبریدی است. این شرکت‌ مدل‌هایی مثل کمری هیبریدی و پریوس را دارد که از بازخورد، آزمون و خطای مراحل طی شده آن‌ها می‌تواند برای ساخت پیکاپ‌تراک‌های هیبریدی آینده‌ی خود استفاده کند. از مدل‌های این خودروساز ژاپنی که به زودی به جمع ماشین‌های پاک می‌پیوندند می‌توانیم به Tacoma، ۴Runner، Sequoia و Tundra اشاره کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج