۶۰۹۲۲۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

آسیاپاسیفیک گامی برای حضور جهانی «اسکی‌باز»

تهیه‌کننده فیلم «اسکی‌باز» با ابراز خوشحالی از نامزد شدن این فیلم در جایزه آسیاپاسیفیک گفت: این اولین گام برای حضور جهانی فیلم «اسکی‌باز» است چرا که برای نمایش و فروش این فیلم در بازارهای جهانی به تازگی اقداماتی کرده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده فیلم «اسکی‌باز» با ابراز خوشحالی از نامزد شدن این فیلم در جایزه آسیاپاسیفیک گفت: این اولین گام برای حضور جهانی فیلم «اسکی‌باز» است چرا که برای نمایش و فروش این فیلم در بازارهای جهانی به تازگی اقداماتی کرده‌ایم.
آسیاپاسیفیک گامی برای حضور جهانی «اسکی‌باز»

محمد احمدی در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: وقتی فیلمی ساخته می‌شود ممکن است انتظاراتی وجود داشته باشد، اما با توجه به موفقیت «اسکی‌باز» در جشنواره فیلم کودک اصفهان و کسب هفت جایزه مهم این جشنواره خیلی دور از انتظار نبود که در رویدادی جهانی مورد توجه قرار گیرد، چون این فیلم پتانسیل خوبی برای برقراری ارتباط با مخاطب و همچنین منتقدان دارد.

او افزود: پخش‌ بین‌المللی این فیلم بر عهده آقای اطبایی است و ایشان فیلم را به این رویداد معرفی کرده بودند و امیدوارم از این پس اتفاقات بزرگ‌تر و بهتری هم برای فیلم «اسکی‌باز» رخ دهد.

احمدی درباره اکران فیلم «اسکی‌باز» در ایران هم گفت: در حال حاضر فصل مناسبی برای اکران نیست و بعید است که فیلم را امسال اکران کنیم به همین دلیل پس از جشنواره فجر رایزنی‌ها و مشورت‌هایی خواهیم داشت تا بهترین زمان را برای اکران آن در نظر بگیریم.

وی در پایان از دریافت پروانه ساخت فیلم با نام «آزارگر» به کارگردانی محمدرضا بیاتی خبر داد که فیلمی اجتماعی است و برای ساخت آن مذاکراتی با سرمایه‌گذار در حال انجام است.

«اسکی‌باز» به کارگردانی فریدون نجفی داستان پسربچه بختیاری در شهرستان کوهرنگ است که در زندگی با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند. این فیلم در جشنواره فیلم‌های کودک‌ونوجوان اصفهان جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگری کودک در بخش بین‌الملل و نیز پروانه زرین بهترین فیلم بلند سینمایی مسابقه سینمای ایران و پروانه زرین بهترین بازیگری کودک را برای امیررضا فرامرزی به همراه داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج