۶۰۹۳۲۵
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

جزئیات حذف رامین ناصرنصیر از «شهرزاد۲»

از جمله بازیگران مکمل سریال «شهرزاد» رامین ناصرنصیر بوده است؛ بازیگری توانا که سعی می‌کند حتی کوتاه‌ترین نقشها را هم مجالی کند برای ارائه کاراکترهای به یادماندنی.

نمایش خانگی: از جمله بازیگران مکمل سریال «شهرزاد» رامین ناصرنصیر بوده است؛ بازیگری توانا که سعی می‌کند حتی کوتاه‌ترین نقشها را هم مجالی کند برای ارائه کاراکترهای به یادماندنی.


ناصرنصیر در «شهرزاد» ایفاگر «هوشنگ» داماد خانواده شهرزاد بوده است و حضورش به واسطه تسلط کامل همسر بر وی رگه های طنز دارد.

هوشنگ هرچند تقریبا در بخش عمده فصل اول حضور داشته است ولی حضورش در فصل دوم خیلی کمتر شده و همین شایعات مختلفی را درباره حذف کاراکتر مطرح کرده است.

رامین ناصرنصیر خودش این کم شدن کاراکتر را به بیماری اش نسبت داده و به «خبرآنلاین» گفت: دلیل کم شدن کاراکتر «هوشنگ» کاملا شخصی بود. پارسال که دوستان می‌خواستند فصل دوم «شهرزاد» را شروع کنند، من از کمی قبل‌ترش دچار بیماری شده بودم که بخاطرش مدتی در بیمارستان و بعد هم در منزل بستری بودم.

این بازیگر افزود: زمانی که تصویربرداری فصل دوم شروع شد من در اوج بیماری‌ام بودم و واقعا در شرایطی نبودم که بخواهم کار کنم و حتی از خانه خارج شوم. به همین دلیل از حسن فتحی عذرخواهی و خواهش کردم که نقشم را از سریال حذف کنند. ایشان هم گفتند چون متن سریال نوشته شده است امکان اینکه به کلی شخصیت را حذف کنیم وجود ندارد ولی سعی می‌کنیم تا جایی که می‌شود مختصرترش کنیم و تنها جاهایی که حضور هوشنگ خیلی ضروری و پیش‌برنده قصه است و نبودش به قصه لطمه می‌زند را داشته باشیم.

ناصرنصیر ادامه داد: عملا هم همین کار را کردند، ولی یکی دو ماه که گذشت شرایط من کمی بهتر شد و می‌توانستم به کار برگردم، آقای فتحی هم گفتند حالا که بهتر شدی و می‌توانی باشی حیف است که نیایی. به همین خاطر حضورم تا قسمت ششم فقط همان یک سکانس در قسمت اول است اما از قسمت شش به بعد دیگر حضور داشتم و از ظاهرم هم مشخص است که تازه از بستر بیماری آمده‌ام و خیلی لاغر هستم.

این بازیگر درباره کیفیت نقشش در فصل دوم بیان داشت: شخصیت هوشنگ نسبت به فصل اول تغییری نکرده است و شخصیت همانند فصل اول است. یک مقدار ماجراهای جدید هم برایش اتفاق می‌افتد که در قسمت‌هایش اخیر شاهدش هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      انشا الله سلامتی کامل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج