جاباما
۶۰۹۹۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راه‌اندازی قطار دوستی و نظم در هفته ناجا

فرمانده پلیس راه آهن کشور با اشاره به شعار هفته ناجا در سال ۹۶ آن را یک شعار مردمی دانست که نیروی انتظامی در عمل و اجرا در کنار مردم به عملیاتی کردن آن همت گمارده است.

خبرگزاری ایلنا: سردار علیرضا اکبر شاهی در رزمایش خودرو و موتور های گشتی پلیس راه آهن کشور گفت: همانگونه رهبر معظم انقلاب فرمودند نیرویی انتظامی ماموریت گسترده ای در سراسر کشور دارد و هیچ نیرویی به اندازه ناجا در مقابل چشم مردم نیست و همین ویژگی وظیفه نیروی انتظامی را بسیار حساس می کند.

وی افزود: پلیس راه آهن دو اولویت ماموریتی دارد که یکی مبارزه با مواد مخدر و دیگری جلوگیری از قاچاق کالا و ارز است و به لطف پروردگار این پلیس در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته توفیقات چشمگیری در هردو زمینه ماموریتی داشته است.

رئیس پلیس راه آهن کشور خاطر نشان کرد: راه آهن جمهوری اسلامی با طول ۱۲هزار کیلومتر یکی از افتخارات ما در منطقه است و برقراری امنیت در آن نیاز به دقت، مهارت و تخصص بسیار دارد که این توان واستعداد به خوبی در پلیس راه آهن موجود بوده و هیچ فضای فعالیتی برای برهم زنندگان نظم و امنیت در شبکه ریلی کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مثال زدنی بودن امنیت ایران تاکید کرد: این امنیت در درجه نخست مرهون لطف الهی و هدایت داهیانه فرمانده معظم کل قوا بوده وپس از آن مدیون تلاش های مدافعان حرم و همکاری مردم عزیز است وپلیس نیز در کنار همه این موارد از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت و آرامش فرو گذار نخواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: شعار امسال هفته ناجا یک شعار مردمی و جامعه محور است که پلیس این مطلب را در عمل نیز نشان داده است که پلیس اسلامی پلیسی برای مردم است نه بر مردم و نظر سنجی های مختلف نیز گویای رضایت رو به افزایش شهروندان از خدمات نیروی انتظامی بوده که باعث افتخار ماست.

فرمانده پلیس راه آهن تصریح کرد: ارزش پلیس در خدمت صادقانه به مردم است اما تولید کننده اصلی امنیت خود مردم هستند و پلیس تنها آن را حفظ و نگهداری می کند ، لذا آموزش در خانواده ها و مدارس تاثیر عمیقی در درک فرزندان ما و آینده سازان این مرز وبوم از ارزش و ضرورت امنیت وآرامش خواهد داشت.

سردار اکبرشاهی هدف از برگزاری این رزمایش را دریافت الگوهای لازم در شرایط عملیاتی و توجه به آموزش دانست وگفت: سازماندهی،طرح ریزی و پرهیز از اقدامات جزیره ای و از همه مهمتر حفظ وحدت فرمانده از جمله دستاوردهای یک رزمایش موفق به شمار می رود.

وی اضافه کرد:اجرای طرح وحدت در سال گذشته و تقسیم کل کشور به پنج منطقه کلی در پلیس راه آهن نیز در راستای همین وحدت فرماندهی،انسجام ، هم پوشانی و فراگیری بوده است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور در پایان با اشاره به برنامه های این پلیس در هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد:پلیس راه آهن امسال۲۸ برنامه مختلف برای هفته ناجا پیش بینی کرده است که در حوزه های خانواده ، بازنشستگان ، بیماران، جانبازان و ...بوده و همچنین راه اندازی قطار نظم ودوستی، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و افتتاح پنج رده پاسگاهی در سراسر کشور را شامل می شود

براساس گزارش سایت پلیس، است رزمایش موتورهای گشتی و خودروهای پلیس راه آهن کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی وبا شرکت یگان های خودرویی وموتوری از پلیس های راه آهن سراسر کشور در حضور فرمانده این پلیس و شماری از معاونان و مسئولان ستادی آن در محل ستاد فرماندهی پلیس راه آهن و ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج