جاباما
۶۱۰۶۸۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فیس لیفت رنج روور اسپورت معرفی شد

فیس لیفت رنج روور اسپورت با قدرت بیشتر و تکنولوژی‌های مدرن‌تر نسبت به قبل معرفی شد. در طراحی این مدل جدید، برخی تغییرات به وضوح قابل مشاهده هستند. سپر جلوی جدید، جلوپنجره‌ی بازطراحی شده و چراغ‌های جلوی LED ماتریکس جزو اولین مواردی هستند که با نگاه به نمای بیرونی خودرو به چشم می‌آیند.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: کمپانی خودروسازی لندروور (LandRover) به صورت رسمی از نسخه فیس لیفت رنج روور اسپورت (Range Rover Sport) رونمایی کرد که در ادامه با ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.
فیس لیفت رنج روور اسپورت معرفی شد

فیس لیفت رنج روور اسپورت با قدرت بیشتر و تکنولوژی‌های مدرن‌تر نسبت به قبل معرفی شد. در طراحی این مدل جدید، برخی تغییرات به وضوح قابل مشاهده هستند. سپر جلوی جدید، جلوپنجره‌ی بازطراحی شده و چراغ‌های جلوی LED ماتریکس جزو اولین مواردی هستند که با نگاه به نمای بیرونی خودرو به چشم می‌آیند.
ورودی‌های هوای درون سپر جلو نیز جهت بهبود هوا و خنک‌کنندگی پیشرانه به‌روزرسانی شده‌اند. در نمای عقب این خودروی لوکس، یک اسپویلر تهاجمی‌تر نصب شده و رینگ‌های جدید ۲۱ و ۲۲ اینچی به همراه پکیج بیرونی مشکی از دیگر تغییرات فیس لیفت رنج روور اسپورت هستند.

فیس لیفت رنج روور اسپورت معرفی شد

تغییرات طراحی خودرو به فضای داخلی نیز راه پیدا کرده و در این بخش دو نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید Touch Pro Duo به همراه یک نمایشگر ۱۲ اینچی جدید به عنوان صفحه آمپر دیجیتالی خودرو به چشم می‌خورد. یک نمایشگر ۱۰ اینچی تمام رنگی نیز در کابین خودرو اضافه شده است. پورت‌های شارژ بیشتر و سیستم کلید فعال که امکان قفل یا باز کردن خودرو بدون نیاز به حمل کلید را فراهم می‌کند از دیگر تغییرات داخلی رنج روور اسپورت ۲۰۱۸ به شمار می‌روند.

در تودوزی داخلی خودرو از چرم مدل بزرگ‌تر رنج روور استفاده شده و کمپانی لندروور، امکان نورپردازی داخلی در ۱۰ رنگ مختلف را نیز در مدل ۲۰۱۸ رنج روور اسپورت فراهم کرده است. سیستم نانو یونیزاسیون هوای کابین، یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این خودروی لوکس محسوب می‌شود. این سیستم با استفاده از ذرات آبی به اندازه نانو، مواد مضر را تجزیه کرده و کیفیت هوای اتاق را افزایش می‌دهد. قابلیت باز کردن آفتاب گیرهای برقی خودرو با حرکات دست در جلوی آینه وسط از دیگر ویژگی‌های جدید و جالب فیس لیفت رنج روور اسپورت است.

فیس لیفت رنج روور اسپورت معرفی شد

تمام تغییرات رنج روور اسپورت ۲۰۱۸ تنها به بخش طراحی مربوط نمی‌شود. از این پس، این خودروی لوکس دارای یک نسخه پلاگین هیبریدی جدید با نام P۴۰۰e نیز خواهد بود. این نسخه به پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر بنزینی توربوشارژ از خانواده موتورهای Ingenium جگوار-لندروور با قدرت ۳۰۰ اسب بخار مجهز شده و در کنار آن، یک پیشرانه الکتریکی نیز در میانه خودرو نصب شده که قدرت ۱۱۶ اسب بخار را تولید می‌کند. در مجموع، قوای محرکه پلاگین هیبریدی رنج روور اسپورت جدید دارای خروجی ۴۰۴ اسب بخار و گشتاور ۶۴۰ نیوتن متر خواهد بود.

نیروی مورد نیاز موتور الکتریکی خودرو توسط یک پکیج باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۳.۱ کیلووات ساعت تامین می‌شود. رنج روور اسپورت پلاگین هیبریدی قادر است با استفاده از این باتری تا مسافت ۵۰ کیلومتر را در حالت تمام الکتریکی طی کند. این باتری‌ها از طریق پورت شارژی که در سمت راست جلوپنجره تعبیه شده و با شارژرهای اختصاصی ۳۲ آمپری شارژ می‌شوند و شارژ کامل آن‌ها به مدت ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه به طول می‌انجامد. البته در صورت استفاده از شارژرهای معمولی ۱۰ آمپری، این زمان به ۷ ساعت و ۳۰ دقیقه می‌رسد.

فیس لیفت رنج روور اسپورت معرفی شد

رنج روور اسپورت P۴۰۰e نخستین محصول پلاگین هیبریدی لندروور محسوب می‌شود. این خودرو تنها ۲.۸ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند و تولید کربن دی اکسید آن نیز فقط ۶۴ گرم در هر کیلومتر عنوان شده است. این اعداد و ارقام با توجه به وزن و ابعاد خودرو بسیار خارق‌العاده هستند. البته تمرکز رنج روور اسپورت پلاگین هیبریدی بر روی قضیه کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌ها به معنای تضعیف عملکرد خودرو نیست. این خودروی لوکس برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت تنها به ۶.۷ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این محصول در حالت تمام الکتریکی نیز می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۳۷ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

علاوه بر ارائه نسخه پلاگین هیبریدی، کمپانی لندروور در مدل اسپورت SVR نیز تغییراتی ایجاد کرده و آن را با قدرت بیشتر از قبل روانه بازار می‌کند. خروجی پیشرانه ۵ لیتری V۸ این نسخه با ۲۵ اسب بخار بیشتر به ۵۷۵ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر رسیده است. رنج روور اسپورت SVR جدید با این توان فنی، ظرف مدت ۴.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و از توان دستیابی به حداکثر سرعت ۲۸۳ کیلومتر بر ساعت نیز برخوردار است.

فیس لیفت رنج روور اسپورت معرفی شد

شرکت لندروور، فیس لیفت رنج روور اسپورت را از اوایل سال آینده در بازار بریتانیا و سپس کل اروپا عرضه می‌کند. پیش خرید این خودرو از همین حالا آغاز شده و قیمت آن نیز اعلام شده است. قیمت مدل استاندارد این شاسی بلند لوکس انگلیسی از ۶۱ هزار و ۳۱۵ پوند آغاز می‌شود و مدل پلاگین هیبریدی P۴۰۰e با قیمت ۷۰ هزار و ۸۰۰ پوند عرضه خواهد شد. همچنین مدل SVR نیز با قیمت پایه ۹۹ هزار و ۶۸۰ پوند در صدر این خانواده قرار می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج