۶۱۰۹۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دو اولویت پلیس تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اولویت برنامه های پلیس پایتخت را طرح های ترافیکی و برخورد با معتادان متجاهر دانست.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اولویت برنامه های پلیس پایتخت را طرح های ترافیکی و برخورد با معتادان متجاهر دانست.

سردار حسین رحیمی در برنامه صبحگاهی شبکه یک گفت: مدیریت ترافیکی شهر تهران از اولویت‌هایی است که با کمک و مشارکت فرهنگی شهروندان به خوبی اداره می‌شود.

وی با اعلام اینکه دومین اولویت پلیس پایتخت، مبارزه با معتادان متجاهر و سارقان خرد است، افزود: بنا به درخواست شهروندان، جمع‌آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اصل در دستور کار مأموران پلیس پایتخت قرار گرفته است و امیدواریم دستگاه‌های مرتبط در زمینه جمع‌آوری و ساماندهی معتادان در این زمینه وظایف خود را با قوت بیشتر اجرا کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مبارزه با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی با شدت و قوت بیشتری در محدوده کلانتری‌ها و سرکلانتری‌های پایتخت دنبال می‌شود و سامانه ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی مردم و پلیس انجام وظیفه می‌کند. شهروندان مطمئن باشند کوچک‌ترین گزارش آنها درباره حضور معتادان و همچنین قدرت‌نمایی اراذل و اوباش که در سامانه ۱۱۰ ثبت شده است، با جدیت و دقت از سوی مأموران پلیس دنبال می‌شود و تا زمان حصول نتیجه، پرونده‌های این‌چنینی مفتوح است.

رحیمی در ادامه با اعلام اینکه همه این برنامه‌ها در راستای ارتقای امنیت و احساس امنیت در اُم‌القرای جهان اسلام انجام می‌شود، تصریح کرد: روزانه ۱۳ هزار و ۵۰۰ مورد در تهران بر اساس تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۱۰ مأموریت انجام می‌شود. همچنین سامانه ۱۹۷ به شکایت‌ها، پیشنهادات، تقدیرهای شهروندان از عملکرد پلیس اختصاص یافته است. این سامانه واحد ویژه فرماندهی در تمام استان‌ها آمادگی پذیرش موارد اعلامی از سوی شهروندان را دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از کلانتری‌ها میزان حضور ارباب‌رجوع از برخی ادارات و سازمان‌ها بیشتر است، افزود: خیرین امنیت‌ساز می‌توانند ما در توسعه فیزیکی اماکن انتظامی یاری کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: اجرای مدیریت کیفیت نیروی انتظامی در کلانتری‌ها باعث رضایتمندی شهروندان شده است که امروز بر اساس فرآیندهای دیجیتالی و به صورت اتوماسیون اداری و بدون کاغذبازی‌های معمول انجام می‌شود.

رحیمی از افتتاح سیستم پیامکی پرونده‌های قضایی کلانتری خبر داد و گفت: افتتاح این سیستم برای سهولت در امر خدمات‌رسانی به شهروندان انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحت رهبری معظم کل قوا و با تلاش‌های فرزندان شما در مجموعه انتظامی تهران بزرگ، امنیت قابل قبولی در پایتخت برقرار است و از سایر سازمان‌های دخیل در امر امنیت نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج