جاباما
۶۱۱۲۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نهمین حضور بین‌المللی فیلم «خاطرات پاییزی»

«خاطرات پاییزی» در جشنواره لیسبون پرتغال

خاطرات پاییزی» ساخته علی فخرموسوی و به تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده از ایران و ویکتور ویلهلم از جمهوری چک که سال گذشته در اوکراین تولید شده بود، با فیلم‌هایی از ۱۹ کشور جهان در لیسبون پرتغال رقابت خواهد کرد.

فیلم‌نت نیوز: «خاطرات پاییزی» ساخته علی فخرموسوی و به تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده از ایران و ویکتور ویلهلم از جمهوری چک که سال گذشته در اوکراین تولید شده بود، با فیلم‌هایی از ۱۹ کشور جهان در لیسبون پرتغال رقابت خواهد کرد.
«خاطرات پاییزی» در جشنواره لیسبون پرتغال
خاطرات پاییزی که اولین تولید مشترک سینمای ایران و جمهوری چک و اوکراین است نهمین حضور بین المللی خود را در جشنواره جهانی فیلم لیسبون پرتغال تجربه می‌کند.

این فیلم تا کنون دیپلم افتخار و نشان یادبود سازمان حمایت از قربانیان جنگ وابسته به سازمان ملل و اتحادیه اروپا، جشنواره بین‌المللی کرونا کارپات ۲۰۱۶، جایزه ارکیده طلایی و فیلم منتخب مردمی از جشنواره ترنُپیل ۲۰۱۶ اوکراین و… را در جشنواره‌هاى مختلف به دست آورده و فیلم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی Dream City ۲۰۱۶ بوده است. فیلم سینمایی «خاطرات پاییزی» به تازگی جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره بین‌المللی فیلم کلکته را نیز دریافت کرده است.

«خاطرات پاییزى» عاشقانه‌ای ضد جنگ است که در سکوت کامل خبری و با عوامل اروپایی در مرز اوکراین و اسلوواکی فیلمبرداری شده است.

این فیلم قصه دختری را به تصویر می‌کشد که خانه و خانواده‌اش مورد حمله و تجاوز گروه‌های تروریستی قرار گرفته است؛ او که آواره‌گی، نابینایی و حتی از دست دادن قدرت تکلم را تجربه می‌کند در نهایت می‌تواند آرامش و عشق را در گوشه‌ای دیگر از دنیا در کنار مردمی که خود آسیب دیده از جنگ هستند، بیابد.

در فیلم «خاطرات پاییزی» نازنین احمدى شاهپورآبادى به عنوان بازیگر نقش اول زن در کنار بازیگران مطرح اروپاى شرقى ایفاى نقش مى‌کند.

این فیلم در جدول اکران گروه هنر و تجربه قرار دارد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی اکران خواهد شد.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: دیمیتری ویشنیاک، مدیر صداگذاری: نیک استریلِسکی، تدوین: الکسانددر نِدبایف، طراح لباس: آلِنا زاویدیوسکا، طراح صحنه: رُسلان پیساچِنکو، طراح چهره‌پردازی: گریم: کاترینا ستارُوُیتووا، موسیقی متن: رُمان کروتین، انتخاب بازیگر: ویکتوریا لینهارتووا، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج