جاباما
۶۱۱۲۹۱
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

اسپانسر پروژه مشترک ایران-هالیوود کدام برند است؟

فیلمبرداري «اولين تولد» علي عطشاني كه از آن با عنوان اولين محصول مشترك ايران و آمريكا ياد ميشود، از نيمه گذشته است و با رسيدن به روزهاي پاياني، گمانه زنیهای مختلف درباره شیوه رونمایی آن و عرضه به جشنواره فجر یا اکران مستقیم طرح خواهد شد.

سینماروزان: فیلمبرداري «اولين تولد» علي عطشاني كه از آن با عنوان اولين محصول مشترك ايران و آمريكا ياد ميشود، از نيمه گذشته است و با رسيدن به روزهاي پاياني، گمانه زنیهای مختلف درباره شیوه رونمایی آن و عرضه به جشنواره فجر یا اکران مستقیم طرح خواهد شد.

ورای اینها، پرسش مهم پیرامون این پروژه چگونگی تامین بودجه تولید است. پروژه ای پرهزینه مانند «اولین تولد» که آبشخور مالی دولتی و شبه دولتی نداشته باشد قطعا باید بر روی حضور اسپانسرهای مطرح برای تامین بودجه حساب باز کرده باشد.

در عقبه تولید «اولین تولد» سرمایه گذاری حضور دارد به نام پوریا ناصربخت که پیشتر هم نام او را به عنوان مدیر تامین سرمایه «سلام بمبئی» که اولین پروژه مشترک ایران-بالیوود بود شنیده بودیم؛ فیلمی که اکران خوب و پرفروشی را تجربه کرد و البته در عقبه تولید آن از یک فعال صنف جواهر تا برندهایی مانند کرمان موتور، تشريفات تجاري ايران و Nb win حضور داشتند.

پرسش اینجاست پوریا ناصربخت که در همین ابتدای حضورش در سینما تولید دو پروژه مشترک را برعهده گرفته برای تامین بودجه «اولین تولد» از حمایت کدام برند تجاری استفاده خواهد کرد؟

قاعدتا با توجه به ایرانی-آمریکایی بودن پروژه بخشی از برندهای حامی تولید ایرانی هستند اما کنجکاوی اصلی دانستن برندهای غیرایرانی و احتمالا آمریکایی است که پشت کارند. پوریا ناصربخت کدام برند یا برندهای تجاری آمریکایی را برای تولید «اولین تولد» به خدمت گرفته؟؟؟
اسپانسر پروژه مشترک ایران-هالیوود کدام برند است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج