۶۱۱۴۶۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

کشف ۶۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از کشف ۶۳ کیلوگرم ماده مخدر هروئین توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با مشارکت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ شاهپور فلاحی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر ، گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قدس پس از دریافت گزارشی مبنی بر ورود محموله سنگین مواد مخدر از نوع هروئین به قصد توزیع در شهرستان های غرب استان تهران، بررسی ها و اقدامات پلیسی به منظور کشف و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد : به دلیل سازمان یافته بودن قاچاق مواد مذکور از این رو طی یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، بعد از چند هفته اقدام پلیسی مخفی گاه سوداگران مرگ شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی متهمان دستگیر و مقدار ۶۳ کیلوگرم مواد مخدر هروئین که آماده جا به جایی به شهرستان های هم جوار بود، از یک دستگاه خودروی سواری قاچاقچیان و نیز محل سکونت ایشان کشف و در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود : متهمان دستگیر شده در بازجویی فنی و پلیسی و با توجه به قرائن و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و عنوان کردند که مواد مخدر را از مرزهای شرقی تهیه و به قصد توزیع در استان تهران به شهرستان قدس انتقال دادند.

فلاحی با بیان این که این که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، خطاب به شهروندان خاطر نشان کرد: پلیس برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ نیازمند مشارکت و همکاری همه شهروندان فهیم و مسئولیت پذیر است و در این راه خطیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج