۶۱۲۰۵۲
۱۳ نظر
۵۱۵۷
۱۳ نظر
۵۱۵۷
پ

سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

با وجود اینکه در مرکز توجه قرار گرفتن آسان نیست، ستارگان می توانند نسبت به رفتار طرفداران افراطی خود آرام باشند و یا اینکه بسیار تند و خشن با آنها برخورد کنند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: وقتی پولدار و معروف هستید خیلی سخت نیست که آدم های کوچک به چشمتان نیایند. با وجود اینکه در مرکز توجه قرار گرفتن آسان نیست، ستارگان می توانند نسبت به رفتار طرفداران افراطی خود آرام باشند و یا اینکه بسیار تند و خشن با آنها برخورد کنند. در این جا به برخی از ستارگان اشاره می کنیم که رفتارهای زننده ای با ما که افراد احساساتی و عادی هستیم داشته اند.
ریحانا
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

ریحانا یک دختر بی ادب است، حداقل برای بعضی از طرفدارانش. یک طرفدار سابق به تات کاتالوگ گفت: "همکار من حدود یک سال بعد از اولین باری که آهنگ آمبرلا در رادیو اجرا شد، بلیط رایگان و ورود آزاد به پشت صحنه اجرا برای دیدن ریحانا برنده شد. وقتی که بچه های او بالاخره فرصت دیدار با ریحانا را پیدا کردند، او روی صندلی آرایش خود نشسته بود و از دیدنشان و حتی برخورد با آنها خودداری کرد. هنگامی که از او امضا خواستند، او به نزدیکترین رقصنده پشتیبانش گفت تا امضایش را برای آنها جعل کند و بعد آن ها را بیرون کرد."

در سال 2014، ریحانا یک عکس احمقانه در توییتر به اشتراک گذاشت و به عکس لباس رقص دبیرستان یک طرفدار قدیمی 16 ساله اش پیوند داد که شبیه لباس وایل ای کایوت بود که خواننده در مراسمی چندین سال پیش پوشیده بود. او (از طریق هافینگتون پست) "تاریکی رو به افزایش است" و #خفاش رقص را در پاسخ به لباس ذکر شده توئیت کرد و با قلدری آن عکس را با ده ها میلیون نفر طرفدار بیگانه به اشتراک گذاشت و خاطرات مراسم رقص یک نفر را به طور کامل خراب کرد.

کریستین بیل
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

از بیل وقتی داشت با اعضای تیم دعوا می کرد، فیلم گرفتند، و به دلیل ترساندن و عصبانی شدن از اعضای خانواده در حین یک تور خبری او را دستگیر کردند، بنابر این مشکلات عصبی او نسبتاً شناخته شده است. هر چند این بازیگر قبلاً مامور روابط اجتماعی نامیده می شد، رفتار شوالیه سیاه با طرفدارانش بدتر است، برای مثال هنگامی که دختر بچه ها از او امضا می خواستند به گریه شان می انداخت، و در جای دیگری او یکی از طرفدارانش را با فکس تهدید به مرگ با پیچ گوشتی کرد. بیل هرگز برای تهدید یا جرایم علیه صدای بتمن متهم نشد.

مایکل جردن
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

افسانه خشونت و رقابت های جردن زبانزد هستند، اما هیچکدام از آنها بیشتر از زمانی که رپر چمیلیونر از او خواست که عکس بگیرند برجسته نشد. بنابر مصاحبه چمیلیونر با مد هاتا در برنامه مورنینگ شو در سال ۲۰۱۵، رپر یک لباس جردن را در یک مراسم خیریه به مبلغ ۱۵۰۰۰ دلار خرید، اما وقتی که از جردن خواست تا با او عکس بگیرد، جردن با استفاده از الفاظ نامناسب گفت که با او عکس نمی گیرد، و به چمیلیونر گفت که اگر می خواهد با او عکس بگیرد باید ۱۵۰۰۰ دلار در ازای آن بپردازد، که چمیلیونر نپذیرفت.

جاستین بیبر
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

از کجا شروع کنم. بچه پاپ خوان با بیبری ها (طرفداران بیبر) وحشیانه برخورد کرده است. او به سمت طرفدارانش در تورنتوی کانادا از روی بالکن آب دهان پرتاب کرد، برخی دیگر را در ویرانه های تاریخی مایان در مکزیک سرگردان کرد، و به پرچم آرژانتین که یکی از طرفدارانش به دستش داد بی حرمتی کرد. این فقط یک گوشه از خشم او بود.
گزارش ها و ویدئوهای زیادی از جاستین وجود دارد که با طرفدارانش بداخلاقی می کند، و سپس در سال ۲۰۱۶، از طریق اینستاگرام اعلام کرد که دیگر با هیچ یک از طرفدارانش عکس نخواهد گرفت زیرا احساس می کند که مثل یک حیوان باغ وحش است، همچنین افزود: "من متوجه ام که باعث ناراحتی مردم خواهم شد. ولی من به کسی عکس بدهکار نیستم". بسیارخوب، اگر بیبر طرفداران ماندگار و پر و پا قرص بخواهد، نباید دختران جوان را هدف قرار دهد.

ریچل ری
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

با وجود میراث او یعنی غذاهای ۳۰ دقیقه ای، ری به خاطر فریاد زدن مشهور است. مخاطبین حاضر در اجراهای او از اخلاق بدش شکایت کرده اند، گارسن ها او را متهم به یک مشتری بد کرده اند، و در طول یکی از تورهایش، با یکی از مهمانداران هتل حرفش شد و گفت: "من نمی خواهم که آدم های احمق با من صحبت کنند."

آریانا گرانده
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

ستاره جوان پاپ آریانا گرانده با گفتن این جمله که "من از آمریکایی ها متنفرم"، نه تنها بخشی، بلکه یک کشور را به طور کامل از لیست هوادارانش حذف کرد. در چهارم جولای سال ۲۰۱۵، در یک مغازه دونات فروشی در آمریکا گفت: "من از آمریکا متنفرم". همچنین شیرینی هایی را که لیس زده بود نخرید. رفتار انگشت نمایانه او توسط دوربین های امنیتی فروشگاه ضبط شد. هفته نامه ایالات متحده گزارش کرد که با وجود چندین بار عذرخواهی عمومی، متعاقبا این خواننده از اجرا در مراسمی در کاخ سفید محروم گردید.

بروس ویلیس
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

بر طبق داستان های گفته شده از کوین اسمیت گرفته تا سیلوستر استالونه، اینکه کار کردن با بروس ویلیس بسیار سخت است مسئله ای کاملا جا افتاده است، و البته داستان های طرفدارانش نیز این حقیقت را بیشتر منعکس می کنند. براساس گزارشی در مین استارز، ویلیس آشکارا چند بار با چند کودک در یک فودکورت به این دلیل که او را شناختند و به او اشاره کردند، بدخلقی کرد.

کامرون دیاز
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

بدبختانه کامرون دیاز تمایلی نسبت به امضا دادن ندارد، و ظاهرا مخالف تعامل با هوادارانش است حتی وقتی که این قسمتی از کارش باشد. شاهدان گفتند که خانم بازیگر در مراسم افتتاحیه فیلمش در سال ۲۰۱۴ علاقه ای به هوادارانش نشان نداد، یکی از افراد داخلی آنجا گفت: "اینطوری نبود که طرفدارانش در یک هتل یا رستوران دنبالش کنند، این فقط یک افتتاحیه فیلم به همراه طرفدارانش بود." وقتی که نوبت کامرون دیاز شد، او از امضا دادن و عکس گرفتن با هوادارانش خودداری نمود و به آنها گفت اگر برای شما انجام می دادم، مجبور بودم برای بقیه هم انجام دهم.

همان منبع افزود، حتی اگر او برای همه این کار را انجام می داد، احتمالا زمان زیادی طول نمی کشید. "کامرون تا آنجا که امکان داشت غیر دوستانه و ناامید کننده بود... در آنجا فقط چهار یا پنج نفر از طرفدارانش حضور داشتند که سراغش را می گرفتند. یک جمعیت انبوه آنجا نبود و اگر با آنها عکس می گرفت یا امضا می داد زمان کمتری نسبت به سخنرانی اش راجع به انجام ندادن اینکار طول می کشید."

جیسون سیگل
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

بر اساس گزارش رادار آنلاین، بازیگر نقش مقابل دیاز در فیلمی در سال 2014، جیسون سیگل هم در همان مراسم خیلی بهتر رفتار نکرد. با وجود اینکه دیگر طرفدارانش گفته اند که او بسیار خوشرو است، آن شب شوم در جولای 2014، تماشاگران گفتند که برخوردش منزجرکننده بود. یک منبع گفت: "وقتی یکی از طرفدارانش حدودا 20 ساله از او درخواست کرد عکس بگیرند، جیسون افتتاحیه را ترک کرد و گفت "نه" و در ماشین را بهم کوبید. مردم اعتراض می کردند که این چه رفتار بدی است... رفتار جیسون با طرفدارانش کاملا منزجرکننده بود."

مارتا استوارت
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

یکی از طرفداران گفت مارتا استوارت هنگام امضا دادن به قدری بدجنس بود که جنایی شده بود. یکی از طرفداران در سایت خبری ردیت ادعا کرد: "بعد از اینکه در صف منتظر بودیم، از دادن یک امضای اضافی به مادرم خودداری کرد، و به کسی امضای قول داده شده نمی داد و فقط به کسی که حضور داشت و داشت امضا می گرفت، امضا می داد. حتی بعد از اینکه گفت امضا را برای پسرم می خواهم نیز مارتا نپذیرفت.
شاید اگر بعد از 5000 امضا یا حتی 500 تا امضا بود می توانستم درکش کنم، ولی این فقط یک مراسم کوچک بود... همچنین ادامه داد، در اواخر مراسم هنگامی که مردم داشتند می رفتند، مارتا استوارت با مادرش که اتفاقی با او بود صحبت می کرد. وقتی که مادر استوارت از او پرسید که با گلهای تزئینی مراسم چه کنیم، استوارت با صدای بلند پاسخ داد، "یا آنها را میبریم یا می اندازیم دور، این آدم های عامی لیاقت آن ها را ندارند، زیادی گران هستند و آنها زیبایی شان را درک نمی کنند." یک منبع دیگر ردیت گفت استوارت به یکی از طرفدارانش گفته است "یا با جادو برای من یک قهوه ظاهر کن، در غیر این صورت از جلوی چشمم دور شو."

بیلی کورگان
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

مرد اول اسمشینگ پامپکینگز، بیلی کورگان، با یکی از طرفدارانش که وی را تحسین می کرد، بسیار بد رفتاری کرد. یکی از طرفدارانش در ردیت گفت، "او در یکی از تورهایش به کلوپی که من آن زمان مشغول به کار بودم، آمد. من یکی از طرفداران پر و پا قرصش بودم و این را به او گفتم. او گفت که نظر من مزخرف می باشد و من باید ساکت شوم." یکی دیگر از طرفدارانش در ردیت ادعا کرد که کورگان به صورش آب دهان انداخته است. شاید به خاطر این خلق و خویش است که او موفق نشد.

کیت وینسلت
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

در طول مراسم اکران یک فیلم در سال 2012 با کیت وینسلت، او مردم محلی که ساعت ها برای دیدن او زیر باران منتظر بودند را به حساب نیاورد و توجهی نکرد. شانا سوان، یکی از ساکنان محلی آنجا گفت "او بسیار بی ادب بود، او هیچکدام از ما را تحویل نگرفت، من مستأصل شده بودم! او مردم شهر مرا که ساعت ها منتظر دیدنش بودند تحقیرآمیز نگاه کرد."

ویلیام شانتر
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

یکی از کارمندان ردیت بیش از یکبار تجربه تأسف بار برخورد با ویلیام شانتر را داشته و هر بار هم بد بود. او گفت: "من در پروژه های فیلم و مجامع کمدی و در یک قرار حمایت مالی با او سر و کار داشته ام و او عموما با همه بد است. اشک داوطلبین را در می آورد، به هوادارانش می گفت به حالت های معینی ژست بگیرند وگرنه با آنها عکس نمی گرفت، حتی یک کلمه هم با کسانی که 100 دلار برای گرفتن امضا از او پرداخت کرده بودند، حرف نمی زد. همین آخر هفته او در یک مجمع در سنت خوزه به شدت مست بود و یک دسته از طرفداراتش را تحقیر کرد."

بریتنی اسپیرز
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

یک طرفدار ناامید شده به مجله اوکی گفت:"از ملاقات و خوش و بش با بریتنی اسپیرز خیلی توقع نداشته باشید." به طرفداران برنامه از قبل گفته شده بود بدون اجازه بریتنی را بغل یا لمس نکنند و اجازه ندارند که برای او هدیه بیاورند. و سپس زمانی که بالاخره او را دیدند، فقط یک لبخند زد، عکس گرفتند، و خداحافظی کردند. هر کس تنها سه ثانیه با او بود. او به ندرت صحبت کرد."

مایک مایرز
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

یک طرفدار مایک مایرز او را در یک کافه دید، و انتظار می رفت که رفتار او بیشتر صمیمی باشد تا خصومت آمیز. آن شخص به مجله مین استارز گفت: "قبل از پرداخت صورتحساب مان، من به سمت مایرز رفتم و گفتم، سلام مایک، من یکی از طرفدارانت هستم، می توانم برایت یک نوشیدنی بخرم؟ بعد بدون اینکه حتی به من نگاه کند، گفت، من می توانم پول نوشیدنی ام را بدهم احمق، پولت را برای تماشای فیلم بعدی ام نگه دار."

جیمی فاکس
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

یکی از کارمندان ردیت تجربه بدی در برخورد با جیمی فاکس، بازیگر فیلم "جانگوی آزاد شده" (2012) داشت. "چندین سال پیش وقتی فیلم "استلث" (2005) بیرون می آمد، افتتاحیه اش را در ناوال ایر استیشن در سان دیگو بر پا کردند. آنها چند بلیط مراسم را به کشتی هایی که در آن زمان در بندر بودند دادند و من انقدر خوش شانس بودم که یک جفت گرفتم. قبل از پخش فیلم، همه در محدوده پراکنده بودند و خوش و بش می کردند. جسیکا بیل، جاش لوکاس، کارگردان، تهیه کننده ها و بقیه همه در میان جمعیت بودند و بسیار دوستانه و خوشرو بودند.
همه به جز جیمی فاکس که تمام مدت روی صندلی اش نشسته بود و عینک آفتابی اش را زده بود و نمی خواست کسی مزاحمش شود... او می توانست کمی دست تکان دهد و خوش رفتار باشد، اما نبود. شاید او الکل را مقصر بداند.

اسکارلت جوهانسون
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

اسکارلت جوهانسون طرفدارانش را خشک و خالی رها کرد. یکی از طرفدارانش در ردیت ادعا کرد "من تازه اجرای اسکارلت جوهانسون در برادوی را دیده بودم، و بعد از اجرا در خروجی تئاتر به همراه حداقل پانزده نفر دیگر منتظرش بودیم تا امضا بگیریم. ماه فوریه در شهر نیویورک بود، برف سنگینی می بارید، همه ما داشتیم از سرما یخ می زدیم. همه بازیگران بیرون آمدند و امضا دادند. اسکارلت آخرین نفری بود که خارج شد و کاملا همه را بی اعتنا رها کرد. من جوانتر بودم و این مرا کاملا دلشکسته کرد، او ستاره محبوب من بود و این تنها شانس من برای دیدن او بود. کاملا مشخص بود که همه کسانی که همراه من 45 دقیقه منتظر بودند نیز همین حس را داشتند.

مدونا
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

ملکه پاپ به بی رحم بودن با طرفداران وفادارش شهره است. یک کارمند ردیت شاهد بود که مدونا به جای امضا دادن به یکی از طرفدارانش برایش لعنت نوشت. ظاهرا آن تنها اتفاق این چنینی نبود: به گزارش دیلی میل، مدونا یکبار در کنسرتی در سال 2015 در منچستر انگلستان طرفدارانش را به دلیل اینکه از تأخیر بیش از یک ساعته اجرای او عصبانی بودند مورد سرزنش قرار داد، و به جمعیت گفت: "همه شما که دارید اعتراض می کنید دهانتان را ببندید و به کنسرت من نیایید." او همچنین یکبار یکی از طرفدارانش را که همراه او در کنسرتش می خواند مورد تمسخر قرار داد. به نظر می رسد موسیقی واقعا انسان ها را به هم نزدیک نمی کند.

جرد لتو
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

طرفداران فیلم "صد و سی ثانیه به مریخ" دیگر طرفدار جرد لتو نیستند. یک طرفدار ناامید تعریف کرد: "بعد از اتمام فیلم، گروهی مشغول امضا دادن بودند، بنابراین من در صف منتظر شدم. همه داشتند در حین امضا گرفتن با هم صحبت می کردند. وقتی که من به جرد لتو رسیدم، گفتم سلام، اجرایتان فوق العاده بود! او پاسخ داد من این لعنتی را امضا کردم، حالا گمشو!"

لارنس فیشبورن
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

بر اساس یکی از داستان های مین استارز از مجموعه "میستیک ریور" (2003) لارنس فیشبورن ظاهرا دوست ندارد از زندگی پر مشغله اش فاصله بگیرد و با حامیانش کمی وقت بگذراند. طرفدارش گفت: "وقتی من 16 یا 17 ساله بودم، من و دوستم فرصت ملاقات با بازیگران مجموعه فیلم "میستیک ریور" را پیدا کردیم... ما همه بازیگران اصلی را ملاقات کردیم به جز لارنس فیشبورن، و دستیارشش رفت تا او را پیدا کند. او متوجه شد که وی در یک تریلر نزدیک ما بود، بنابر این ما را پیش تریلر برد و در زد. وقتی دستیار به فیشبورن گفت که چند تا دانش آموز دبیرستانی آمده اند تا او را ببینند، او پاسخ داد به آنها بگو بروند به جهنم."

ساندرا بولاک
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

ساندرا بولاک با لقب "دلبر آمریکایی" شناخته می شود، هر چند که او یکی از طرفدارانش را که به دنبال امضا گرفتن از او بود، با رفتار غیر ورزشی اش غافلگیر کرد. در دسامبر 2012، یک منبع به استار (از طریق سلبریتی درتی لاندری) گفت که بولاک یکی از طرفدارانش را زمانی که از او خواست تا چیزی را برایش امضا کند، غافلگیر کرد. "ساندرا بسیار بی ادب بود. او صورتش را پوشاند و فریاد زد، جاسوس. آن شخص فقط یک امضا می خواست، و او واقعا سرش فریاد کشید!" بدتر از آن اینکه گزارش شد که این شخص یک سرباز معلول با صندلی چرخدار بوده است.

وال کیلمر
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

به نظر می رسد که "مرد یخی" نام مستعار ستاره فیلم "تاپ گان" (1986) به برخورد او با طرفدارش گسترش یابد. یکی از طرفدارانش در ردیت گفت: "وال کیلمر در حال ضبط یک فیلم در محله ما بود. یک عده کمی از ما از روی کنجکاوی، ساعت 2 صبح، در حال تماشا بودیم. نه کسی فریاد می زد، نه سر و صدایی، فقط افراد به بودن هالیوودی ها در شهر عادت نداشتند. وال به سمت ما آمد و از ما پرسید، شما کار بهتری برای انجام دادن ندارید؟ آیا کافه ای چیزی، جایی باز نیست؟ و سپس به سمت گروه برگشت."

کریستین کاوالاری
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

مشخص نیست چرا ستاره واقعی "ریل اورنج کانتی" (2004 تا 2006)، کریستین کاوالاری، دوستداران بیشماری دارد، ولی گفته شده که او اصلا رفتار مناسبی با آنها ندارد. یک شاهد به مجله استار گفت که یک طرفدار در یک مراسم به کاوالاری گفت "من خیلی شما را دوست دارم. می شود که یک امضا به من بدهید؟" او پاسخش را با مسخره کردن داد.

آدام لوین
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

یک طرفدار به ردیت گفت که رهبر گروه "مارون 5" بسیار خودشیفته است و ارزش امضا گرفتن ندارد. وی گفت: "من با یکی از دوستانم بودم. این دوستم که خانم جوانی بود بسیار هیجان زده بود و می خواست از آدام لوین امضا بگیرد. بعد از اینکه از او درخواست کرد، آدام لوین پاسخ داد که "به دخترهای زشت امضا نمی دهد!"

رابرت پتینسون
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

رابرت پتینسون بسیاری از طرفدارانش را که عامل شهرت و ثروت او هستند، رنجانده است. وی در مصاحبه با مجله اینترویو گفت: "چیزی که در مورد طرفداران فیلم "گرگ و میش" جالب است این است که آنها واقعا نوجوان نیستند. بیشتر آنها مسن تر هستند. "گرگ و میش" فرهنگ طرفداران مخصوص به خودش را دارد که از روز اول وجود داشتند، به طوری که چنین هواداری شدیدی قبلا وجود نداشت. آنها جلوی کامپیوترهایشان می نشینند و برای هر چیزی که به نوعی با "گرگ و میش" مرتبط است اظهار نظر می کنند."

مگان فاکس
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

مگان فاکس در سال 2009 قلب یک پسر بچه 11 ساله به نام هاروی کیندلن را شکست، زمانی که این بومی لندن به خانم بازیگر در مراسم افتتاحیه "تبدیل شوندگان" (2009) یک رز زرد تقدیم کرد. او درخواستش را رد کرد، و این لحظه توسط دوربین پاپاراتزی ها ضبط گردید. این ستاره درخشان به "شکننده دل ها" شهره شد. او بعدها در تلویزیون عذرخواهی کرد، و هرگز واقعا با آن بچه ملاقات نکرد.

ویل فرل
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

ویل فرل بامزه فردی خجالتی و بی دست و پا است، و این گاهی کاملا به بی ادبی و بی رحمی با طرفدارانش تبدیل می شود. مجله سیگنچر می گوید وقتی نوبت به امضا دادن می رسد، او تقریبا به بدی کامرون دیاز است. یک منبع گفت: "موقعی که کسی از وی امضا می خواهد، او مردم را دست می اندازد، مسخره می کند و خجالت زده می کند".

لی میشل
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

قبل از اینکه هیلی استاینفلد به ستاره راک و نامزد اسکار برای فیلم "ترو گریت" (۲۰۱۰) تبدیل شود، او یکی از طرفداران دلشکسته "گلی" (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵) بود. استاینفلد به مجله: جی-۱۴ گفت: "زمانیکه من داشتم برای بازی در "ترو گریت" تست می دادم، در محوطه پارامونت بودم. من لباس قرن هجدهمی به تن داشتم که بزرگ و ناراحت بود. مجموعه "گلی" هم در محوطه در حال فیلمبرداری بود و من عاشق اجرا بودم ولی واقعا پیگیرش نبودم. من دیدم که لی میشل داشت به سمت تریلرش می رفت، با خودم گفتم باید بروم و از او امضا بگیرم! بنابراین به سمتش رفتم و ازش امضا خواستم، اما او رفت و یک نفر آمد و گفت: "ببخشید، الان زمان مناسبی نیست!" من مجبور شدم همه راه را برگردم و به ماشینم بروم و لباسم را عوض کنم. من عملا در راه برگشت به خانه گریه می کردم. خیلی غمگین شدم!"

توبی کیت
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

ستاره موسیقی کانتری، توبی کیت، شاید وطن پرست باشد ولی بدین معنی نیست که خوش برخورد هم باشد، حتی با سربازانی که او می گوید عاشق حمایت کردنشان است. یک منبع به ردیت گفت: "او در حال انجام یک تور بود. ما یک چادر برای یک مهمان برجسته آماده کرده بودیم، و بعد از اجرای او، بعضی از افرادی که من با آنها کار می کردم می خواستند او را ببینند. او حدود شش ساعت قبل از پروازش آنجا بود، و آنها از نگهبانان جلوی چادرش پرسیدند که آیا می توانند او را ببینند. آنها پاسخ او را به وضوح از داخل چادر شنیدند: "به خلبان بگو آنها می توانند وقتی که دارند چمدان هایم را به داخل هواپیما می برند با من عکس بگیرند..." او می توانست این برنامه را هزار بار بهتر برای آنها اجرا کند، ولی در عوض کاری کرد که احساس بدتری پیدا کنند."

تامی لی
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

درامر گروه "ماتلی کرو" تمایلی به سلفی گرفتن با شما ندارد، حتی اگر شما چشمه حیاتش باشید. در یک نامه سرگشاده که در صفحه فیسبوک گروه در ژوئن ۲۰۱۲ نوشته بود وی گفته بود که او با وجود اینکه عاشق طرفدارانش است، ولی با عکس گرفتن با آنها مشکل دارد. "من از اینکار متنفرم، وقتی مردم می گویند که من این را به طرفدارانم بدهکار هستم، دیوانه می شوم، آنها شما را سر جایی که هستید می گذارند، غیره و غیره..! من مطلقا به کسی چیزی بدهکار نیستم".
او افزود: "من اینجا نیستم که با شما عکس بگیرم، من اینجا هستم که شما را سرگرم کنم! هیچکس مرا به جایی که هستم نرسانده به جز خودم! شاید آنها با عشقشان به من در الهام دادن در کارم کمک می کردند، اما من با تلاش زیاد، تمرین، استعداد، شانس و ... به اینجایی که هستم رسیدم. چیزی که من به دیگران و خودم بدهکار هستم این است که بهترین خودم را ارائه دهم، و این است که موسیقی خوب را می سازد و آن یک انسان، پدر و معشوق بودن است. ما همه این موارد را به خودمان مدیون هستیم... بیشتر آدم ها موقعیت را درک نمی کنند". یک سال بعد او اعلام کرد که در مراسم معارفه گروه با طرفدارانش شرکت نمی کند.

لنس آرمسترانگ
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

نه تنها لنس آرمسترانگ بزرگ یک دو چرخه سوار متقلب است بلکه حتی وقتی سوار بر دوچرخه هم نیست یک ورزشکار خوب نیست. یک منبع به ردیت گفت: "زمانی که او تازه دومین تور فرانسه اش را برده بود، دوست من برادر ۷ ساله اش برای دیدن لنس را به یک مراسم برده بود. برادرش در کودکی با بیماری لوسمی مبارزه کرده بود و موفق شده بود بر آن بیماری غلبه کند، و لنس بزرگترین قهرمانش بود. لحظه موعود رسید و لنس کنار آنها بود، بنابراین دوست من رفت تا داستان برادرش را برای او تعریف کند، قبل از اینکه حرفش تمام شود، او جواب داد، "حالا هرچه که هست باشد، برای من مهم نیست!"

ایمی شومر
سلبریتی‌های بی‌اعصابی که تحمل طرفدرانشان را ندارند

ایمی شومر کمدین، احساس متزلزل خود را نسبت به طرفدارانش پنهان نکرده است. در نوامبر ۲۰۱۵، اسوشیتد پرس گفت او در یک اجرای کمدی در ماین، به جای یک ساعت برنامه ای که قولش را داده بود تنها ۳۵ تا ۴۰ دقیقه برنامه اجرا کرد. در ژانویه ۲۰۱۶، او علناً به یک پسر ۱۷ ساله به خاطر شوخی که در مورد او توئیت کرده بود، بعد از اینکه در یک مراسم با او دیدار کرده بود، توهین کرد، و در ماه مه سال ۲۰۱۶، هنگامی که داشت در خیابان راه می رفت بعد از اینکه از عکس گرفتن با یکی از طرفدارانش خودداری کرد، به وی در اینستاگرام حمله کرد (و حتی عکسش را پست گذاشت).

شومر گفت: "این مرد مقابل خانواده اش جلوی من پرید و مرا زهر ترک کرد. یک دوربین جلوی صورت من گرفت. من از او خواهش کردم که اینکار را نکند، او جواب داد که نه، اینجا آمریکاست و ما پول تو را می دهیم. این اتفاق جلوی دخترش بود. من گفتم این کار را نکن. پیام بزرگی برای دخترت است. بله، قانونا شما اجازه دارید که از من عکس بگیرید. اما من داشتم از شما خواهش می کردم که این کار را نکنید. من دیگر با مردم عکس نخواهم گرفت و دلیلش این است که این آدم در گرینویل است."

حساب کاربری این شخص با استناد به یک ویدئو بسیار متفاوت بود. در کلیپ او، شومر به آرامی می گوید: "این بی ادبی است. می توانی پاکش کنی؟" سپس آن شخص عذرخواهی می کند. طرفدار فریب خورده به فاکس کارولینا گفت که او وقتی شومر خواهش کرده، فورا ضبط را متوقف کرده است. "من این کار را از راه تهدید انجام ندادم. او می گوید که من دوربین را روی صورتش گرفتم، ولی در ویدئو کاملا متفاوت بود." او ادعا می کند که شومر رفت، اما سپس برگشت تا عکس او را بگیرد و با میلیون ها فالوئرش در اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

یک منبع نزدیک به ستاره فیلم "ترین رک" (2015) می گوید جالب نیست که شومر از برخورد با طرفدارانش خودداری می کند. وی به پیج سیکس گفت: "او همیشه از عکس انداختن با هوادارانش متنفر است، حتی قبل از این که برنامه تلویزیونی یا یک فیلم داشته باشد. او آن زمان نمی توانست مورد آزار قرار بگیرد، اکنون نیز نمی شود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من اصلا آدمهای رو که از افراد مشهور بت می سازند درک نمی کنم. حالا در نوجوانی شاید عجیب نباشه ولی برای افراد بزرگسال واقعا مسخره ست .اینها هم یه عده آدم هستند که به دلایلی شهرت پیدا کردند و حتی می تونن موجوداتی بسیار غیر قابل تحمل و مزخرف باشند .بهتره به جای اینکه به سلبریتی ها دخیل ببندید خودتون رو اصلاح کنید تا آدمهای از گوشت و استخون رو به جایگاه خدایی نرسونید!

    • فرناز

      از جیسون سیگال و اسکارلت جوهانسون انتظار نداشتم

    • نیکی

      وا!!!!!!چه بی ادبن

    • مهرداد

      به نظر من این مردم هستند که باید در چنین شرایطی هنرمندهاشون را درک کنند. نمی شه گفت این همه هنرمند آدمهای بی اخلاقی هستند و مردم هر کاری بکنند باید به اونها احترام گذاشت. هیچ کسی خوشش نمیاد وقتی بین مردمه همه مثل گوریل بریزند سرش و مسخره بازی دربیاند. من با نظر تامی لی موافقم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم موافقم ولی بعضی از رفتار های این هالیوودی ها واقعا بده. من شنیدم جاستین بیبر طرافدارانش رو کتک میزنه. یکبار دوساعت در کنسرت تاخیر داشت چون تو هتل داشت بازی ویدیویی انجام میداد.

      • ALIJB

        چرا چرت میگی کتک میزنه طرفداراشو؟؟؟
        اتفاقا خیلی هم رفتار خوبی داره

    • بدون نام

      چرا پیام منو چاپ نکردین هرچی فکر میکنم مورد غیر اخلاقی ننوشته بودم فقط انتقادکرده بودم که این مطلب خیلی تکراریه و به طرق مختلف توسایت کار شده
      واینکه بعضی هاش موردی بود یعنی حالا بازیگره بنده خدا یه بار بداخلاقی کرده به هر دلیل خوب اینا هم آدمن خوشی و ناخوشی دارن
      ودیگه اینکه چرا سلبریتی های وطنی رو نمیگید چجورین
      میخوام بدونم کجای سوالهام غیر قابله چاپ هست لطفا بگید

    • مهسا

      چرا پیام های انتقادی رو منتشر نمیکنید؟ ترجمه این متن واقعا ضعیف بود. بعضی جاها اصلا نمیشد معنی جمله رو متوجه شد.

    • Selen

      چرا دروغ میگین ریحانا خیلی هم خوبه رفتارش. واقعا براتون متاسفم. دوستم ریحانا رو دیده و رفتارش عالی بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی ساده ای دوستت چرت و پرت گفته

    • ALIJB

      نصف این مطالب شایعه ها بودن
      ممنون از مطلب چرتتون!
      اونا درسته که تحت فشار هستن اما با طرفدارانشون رفتار بدی هم ندارند

    • lqvgh

      بعضی از فن ها خیلی رو مخن...بعضیاشون حق دارن بدرفتاری کنن...صبرشون حدی داره:/

    • سهیل

      اسکارلت جوهانسون و بدرفتاری!!!!!
      این دیگه آخر چرتو پرتیه
      این بازیگر یکی از بااخلاق ترین و خیرکارترین بازیگرهاست
      خودم با ایشون عکس انداختم بخدا از ایشون خوش رفتار تر ندیدم
      زود قضاوت نکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج