۶۱۳۱۱۱
۲ نظر
۵۰۲۱
۲ نظر
۵۰۲۱
پ

قتل زن جوان در قلعه گنج

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در استان کرمان از وقوع یک فقره قتل به علت اختلافات خانوادگی در این شهرستان خبر داد و گفت: ناتوانی در کنترل خشم بعد از درگیری میان زن و شوهر جوان، منجر به قتل زن شد.

خبرگزاری ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در استان کرمان از وقوع یک فقره قتل به علت اختلافات خانوادگی در این شهرستان خبر داد و گفت: ناتوانی در کنترل خشم بعد از درگیری میان زن و شوهر جوان، منجر به قتل زن شد.

سجاد افشارمنش با بیان اینکه ناتوانی در کنترل خشم یکی از عوامل مهم در بروز جرائم خشن است افزود: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک نزاع خانوادگی در منزلی مسکونی در روستای سرتک اولیا از توابع شهرستان قلعه گنج، بلافاصله بازپرس پرونده به همراه کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان در محل حادثه حاضر شدند.
این مقام قضایی بیان کرد: پس از تحقیقات اولیه میدانی در محل وقوع جرم مشخص شد، به دلیل نزاع خانوادگی بین یک زن و شوهر، خانم خانه به نام (ف - چ) بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو و خون ریزی شدید به قتل رسیده است.
وی ادامه داد: قاتل پس از ارتکاب جنایت اقدام به خود زنی و وارد کردن ضربات چاقو به سمت خود می کند که بلافاصله، با دخالت پدر وی و سایر همسایگان چاقو از دست وی خارج و این زن و شوهر به بیمارستان منتقل می شوند.

دادستان قلعه گنج با بیان اینکه متهم فاقد سابقه کیفری است افزود: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ادامه دارد و متهم نیز با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم چشه خدایا

    • بدون نام

      همه وحشی شدن مخصوصا مرد ها دیگه کارشون به جنون کشیده
      ازدواج با مرد ایرانی یعنی خریت محض دخترا عبرت بگیرید برید دنبال درس و زندگی و از این جماعت دوری گزینید که صد در صد به صلاحتان هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج