۶۱۳۴۳۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فیسبوک، مچ ناشران اکاذیب را می‌گیرد!

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای خواندن اخبار روز به جای روزنامه، رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک را دنبال می کنید، مطمئنا از شنیدن این خبر که به فیس بوک گزینه جدیدی با نام دکمه آی (i button) اضافه شده است که می تواند صحت یا جعلی بودن خبر مورد نظر را برای شما بازگو کند، خوشحال خواهید شد.

وب سایت کلیک: کسانی که تمایل دارند از صحت مطالب در رسانه های اجتماعی اطلاع پیدا کنند، با ویژگی جدید یعنی دکمه آی فیس بوک می‌توانند اخبار تایید شده را از مطالب بی پایه و اساس تشخیص دهند.
فیسبوک، مچ ناشران اکاذیب را می‌گیرد!

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای خواندن اخبار روز به جای روزنامه، رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک را دنبال می کنید، مطمئنا از شنیدن این خبر که به فیس بوک گزینه جدیدی با نام دکمه آی (i button) اضافه شده است که می تواند صحت یا جعلی بودن خبر مورد نظر را برای شما بازگو کند، خوشحال خواهید شد.

وبگاه دیجیتال ترندز در مطلبی نوشت؛ فیس بوک همچنان در تلاش است تا از صحت و درستی اخبار یا مطالبی که در پلتفرمش نمایش داده می شوند اطمینان حاصل کند و سعی دارد اطلاعات دقیقی ارائه دهد. از این رو این غول رسانه اجتماعی گزینه جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده تا با اطمینان کامل مطلب مورد نظر خود را بخوانند یا آن به اشتراک بگذارند.

دکمه آی فیس بوک این قابلیت را دارد که اطلاعات اضافی در مورد منبع اخبار یا مطالب در اختیار خوانندگان قرار دهد.

اگر جزو کاربران فیس بوک هستید، می توانید این دکمه را در گوشه بالا سمت راست عنوان مقاله مشاهده کنید. هنگامی که روی این دکمه کلیک می کنید یا ضربه می زنید، اطلاعات اضافی در مورد ناشر یا منبع، مقاله های پشرفته یا مقاله های مرتبط و همچنین اطلاعاتی در مورد چگونگی به اشتراک گذاری مقاله توسط افراد در فیس بوک را پیدا می کنید.

سارا سو، مدیر بخش خبرنامه فیس بوک در این خصوص گفت: «ما متوجه شدیم که کاربران تمایل دارند اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که در حال خواندن هستند، بدانند و می خواهند بدانند آنچه مطالعه می کنند حقیقت دارد یا خیر و معتبر بودن مقاله یا اخباری که در فیس بوک مشاهده می کنند، برایشان حائز اهمیت است.

وی با صراحت گفته است که دکمه آی فیس بوک (i button) این اطمینان را در مورد درستی یا جعلی بودن اخبار و مطالب در اختیار کاربران قرار می دهد.

این ویژگی شگفت انگیز که با انتشار اخبار جعلی و دروغین مبارزه می کند، نقش مهمی در برخی رویدادهای مهم مانند انتخابات نیز دارد. به گفته مدیران این شبکه اجتماعی، اگرچه این گزینه جدید در مراحل ابتدایی و تست به سر می‌برد، با این حال بازخورد بسیار بالایی از سوی کاربران و ناشران داشته و مورد توجه قرار گرفته است.

فیس بوک همچنین این نکته را متذکر شده که اکثر صفحات مربوط به تجارت و کسب و کار هیچ تغییری در خصوص انتشار مطالبشان در نیوز فید مشاهده نخواهند کرد و همچنین از این به بعد تمام صفحات ترغیب می شوند تا از بهترین شیوه های انتشار استفاده کنند و مطالبی را منتشر کنند که جعلی یا دروغین نباشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج