۶۱۴۵۴۵
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

به دنبال رسوایی‌های تهیه‌کننده سرشناس

افشاگری علیه «بن افلک»

در حالی‌که اخبار مربوط به رسوایی‌های جنسی هاروی واینستاین تبدیل به تیتر یک رسانه‌های دنیا شده، هیلاری برتن بازیگر و مجری سابق شبکه ام تی وی در مورد بن افلک دست به افشاگری زده است.

آی ‌سینما: در حالی‌که اخبار مربوط به رسوایی‌های جنسی هاروی واینستاین تبدیل به تیتر یک رسانه‌های دنیا شده، هیلاری برتن بازیگر و مجری سابق شبکه ام تی وی در مورد بن افلک دست به افشاگری زده است. ادعای برتن مبنی بر آزار و اذیت جنسی از سوی افلک در یکی از اپیزودهای برنامه تلویزیونی «TRL»، واکنش ستاره ۴۵ ساله هالیوود را به دنبال داشته است.
افشاگری علیه «بن افلک»

افلک بلافاصله در پاسخ به این ادعا در صحفه توییترش پستی منتشر کرده و از برتن به خاطر رفتار نامناسبش در سال ۲۰۰۳ عذرخواهی کرده است. افلک یکی از چهره‌های سرشناسی است که در روزهای اخیر به جنجال اتهامات جنسی وایسنتاین واکنش نشان داده و گفته بود این اخبار حالش را بهم می‌زند.

بلافاصله بعد از اظهارنظر افلک درباره رفتار واینستاین، یکی از هواداران در توییتر پستی منتشر کرد مبنی بر این که بهتر است افلک جلوی دهانش را بگیرد و سکوت پیشه کند. هوادار دیگری بلافاصله ماجرای تعدی به برتن را پیش کشید و نوشت: «او یک بار سر صحنه «TRL» به هیلاری برتن دست درازی کرده بود. انگار همه فراموش کردند.»

از اینجا به بعد، خود برتن وارد گفت‌وگو شد و در صفحه توییترش واکنش نشان داد: «من فراموش نکردم» و از هوادارش به خاطر یادآوری آن حادثه قدردانی کرد و نوشت: «من آن موقع بچه بودم». کمی بعد، مجری سابق ام تی وی اقدام به انتشار ویدیویی تحت عنوان «تی آر ال بدون سانسور» کرد.

در این ویدیو، برتن بدون این‌که از فرد مشخصی نام ببرد ماجرای آزار و اذیتی را که سر صحنه فیلمبرداری آن مجموعه تلویزیونی رخ داده، شرح می‌دهد. در ادامه این ویدیو، کلیپی از افلک نمایش داده می‌شود که از او درباره سن و سالش می‌پرسد. برتن که از سال ۲۰۰۹ به این سو با جفری دین مورگان ستاره سریال «مردگان متحرک» نامزد کرده، در زمان وقوع این حادثه ۲۱ سال داشته و افلک ۳۱ ساله بوده است.

بن افلک هم بلافاصله در صحفه توییترش واکنش نشان داد و نوشت: «من کار نادرستی در حق خانم برتن مرتکب شدم و از این بابت صمیمانه عذر می‌خواهم.»

کارگردان فیلم برنده اسکار «آرگو» در واکنش به رسوایی‌های واینستاین نوشته بود: «چنین رفتاری کاملا غیر قابل قبول است و من مدام از خودم می‌پرسم از دست من چه کاری ساخته است که مطمئن شوم نظیر این اتفاق برای دیگران تکرار نشود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج