جاباما
۶۱۴۸۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آغاز تولید انبوه خودروهای خودران در چین تا ۲۰۱۹

شرکت چینی بایدو قصد دارد تولید انبوه خودروهای خودران را تا سال ۲۰۱۹ آغاز کند. این شرکت فناوری بدین منظور با مجموعه خودروسازی BAIC همکاری خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: شرکت چینی بایدو قصد دارد تولید انبوه خودروهای خودران را تا سال ۲۰۱۹ آغاز کند. این شرکت فناوری بدین منظور با مجموعه خودروسازی BAIC همکاری خواهد کرد.
آغاز تولید انبوه خودروهای خودران در چین تا ۲۰۱۹

به نقل از انگجت، بایدو پیش از این قصد داشت با همکاری بی ام و خودروهای خودران تولید کند، اما پس از به نتیجه نرسیدن مذاکرات دو طرف بایدو تصمیم گرفت با شرکت های دیگری همکاری کند.

بایدو از جمله در این زمینه با شرکت ان ویدیا مذاکره کرد تا بتواند از برنامه رانندگی خودکار اپولو استفاده کند. در حالی که این طرح هنوز در جریان است، بایدو همکاری جدیدی را با شرکت خودروسازی چینی BAIC آغاز کرده تا فناوری لازم برای تولید خودروهای خودران را به دست آورد.

پس از عرضه اولین تولیدات بایدو در سال ۲۰۱۹، خودروهای خودران پیشرفته تری از سال ۲۰۲۱ تولید و به بازار چین خواهد آمد. هر دو سری این خودروها به طور ۱۰۰ درصد خودران نبوده و کماکان به فرمان و پدال مجهز خواهند بود.

بر اساس برنامه مدون بایدو تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ اولین سری از خودروهای خودران بایدو همراه با سیستم آپولو و دستیار صوتی DuerOS خود این شرکت عرضه می شوند. سپس تا سال ۲۰۱۹ یک میلیون خودرو از این دست تولید و عرضه می شود. همچنین قرار است سیستم های هوشمند بررسی ترافیک نیز بر روی این خودروها نصب شده و مورد استفاده قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج