۶۱۴۹۷۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اولین تصاویر از پشت صحنه «مرد ایرلندی»

بالاخره اولین تصاویر از حضور ال پاچینو و رابرت دنیرو دو اسطوره بازیگری سر صحنه فیلمبرداری «مرد ایرلندی» به همراه مارتین اسکورسیزی کارگردان این فیلم گانگستری منتشر شد.

آی ‌سینما: بالاخره اولین تصاویر از حضور ال پاچینو و رابرت دنیرو دو اسطوره بازیگری سر صحنه فیلمبرداری «مرد ایرلندی» به همراه مارتین اسکورسیزی کارگردان این فیلم گانگستری منتشر شد.
دو ستاره شاهکار «پدرخوانده» بار دیگر مقابل هم قرار گرفته‌اند تا در این اقتباس سینمایی نقش فرانک شیران آدمکش معروف مافیا (دنیرو) و جیمی هافا سردسته تبهکاران در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۷۰ (پاچینو) را روی پرده سینما ایفا کنند. جو پشی، هاروی کیتل، بابی کاناوالی ستاره سریال «وینیل»، جک هوستن ستاره «امپراتوری بوردواک» و ری رومانو از دیگر بازیگران فیلم پرستاره اسکورسیزی هستند.

این پروژه سینمایی که با سرمایه‌گذاری کمپانی نتفلیکس تهیه و تولید می‌شود با اقتباس از کتاب چارلز برندت به نام «شنیدم خانه‌ها را رنگ می‌کنی» مقابل دوربین رفته است. این کتاب روایتگر اعترافات دم مرگ فرانک شیران است، از جمله علت واقعی ناپدید شدن جیمی هافا که به ادعای برندت، شیران پیش از مرگ به قتل او اعتراف کرده است.

مارین اسکورسیزی با استفاده از فناوری‌های روز سی جی آی (CGI) قصد جوان‌سازی چهره دنیرو را دارد تا بتواند او را از سنین جوانی تا پیری به تصویر بکشد. استفاده از این فناوری به قدری هزینه‌بر و پرخرج است که بسیاری از استودیوهای قدر هالیوود به محض اطلاع یافتن از میزان بودجه مورد نیاز فیلم پا پس کشیدند و از همکاری با کارگردان برنده اسکار شانه خالی کردند تا عاقبت نتفلیکس تولید این محصول فاخر را بر عهده گرفت.

اولین تصاویر رونمایی‌شده از حضور سه غول بزرگ هالیوود را می‌توانید بالای صفحه تماشا کنید. این تصاویر اولین بار در روزنامه انگلیسی دیلی میل منتشر شده است.
اولین تصاویر از پشت صحنه «مرد ایرلندی»
اولین تصاویر از پشت صحنه «مرد ایرلندی»
اولین تصاویر از پشت صحنه «مرد ایرلندی»
اولین تصاویر از پشت صحنه «مرد ایرلندی»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج