جاباما
۶۱۵۲۵۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

روانشناسان آمریکا خواستار برکناری ترامپ شدند

بیش از یکصد روانشناس و متخصص سلامت روان در ایالت «تنسی» آمریکا با برگزاری راهپیمایی، خواستار برکناری «دونالد ترامپ» به دلیل رفتارهای ناشی از خودشیفتگی شدند.

خبرگزاری فارس: حدود ۱۲۵ روانشناس و دیگر متخصصین سلامت روان روز شنبه (دیروز) به وقت محلی با برگزاری راهپیمایی در «برادوی» واقع در «ناشویل» ایالت «تنسی» آمریکا خواستار کناره‌گیری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور بر اساس این بند از قانون اساسی آمریکا شدند که اجازه برکناری رئیس‌جمهور را در شرایطی می‌دهد که کابینه وی به این نتیجه برسند که وی نمی‌تواند «از عهده انجام وظایف ریاست‌جمهوری خود برآید».

نیویورک‌پست در این خصوص گزارش کرد، «هری سیگال» روانشناس دانشگاه «کورنل» در این راهپیمایی گفت حس انتقام‌جویی شدید ترامپ وی را ضعیف و ناکارآمد کرده است.

«میشل گولند» یکی دیگر از روانشناسان حاضر در این راهپیمایی که نظر مشابهی داشت، گفت: «ما واقعاً از این شخصیت خودشیفته ترامپ رنج می‌کشیم. او به هیچ وجه احساس همدلی ندارد. این کاملاً محسوس است».

معترضان، لباس‌های سیاهرنگ پوشیده بودند و نوارهای پلاستیکی قرمزرنگی را به دور گردن خود بسته بودند که بر روی آن کلمه «خطر» نوشته شده بود. رهبری این تجمع را «پیتر فرانکل» از کالج سیتی بر عهده داشت که یک طبل به دست گرفته بود و آهنگ مراسم تشییع جنازه را می‌نواخت.

روانشناسان و کمیته اقدام سیاسی در راهپیمایی خود به متمم بیست و پنجم اشاره کردند که شامل قوانینی برای برکناری رئیس‌جمهور آمریکا می شود.

پیش از این برخی نمایندگان کنگره به دنبال رفتارها و عملکردهای عجیب و غریب رئیس‌جمهور آمریکا، خواستار استیضاح و برکناری وی شده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • z.s

      ورژن آمریکایی احمدی نژاد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج