۶۱۵۴۹۳
۵۰۷۵
۵۰۷۵
پ

موتور پرنده؛ تجهیزات جدید ناوگان پلیس در شهر دبی

پلیس دبی در حال حاضر ماشین‌های گشت لامبورگینی، ربات‌های خودران و افسرهای اندرویدی را در ناوگان خود دارد. اما گویا این تجهیزات و امکانات مدرن برایشان کافی نبوده زیرا همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ از فناوری جدیدی نظیر موتور پرنده رونمایی کرده است که نمادی از آینده‌ی شهرهای مدرن با فناوری‌های بلندپروازانه بشمار می‌رود.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: پلیس دبی در حال حاضر ماشین‌های گشت لامبورگینی، ربات‌های خودران و افسرهای اندرویدی را در ناوگان خود دارد. اما گویا این تجهیزات و امکانات مدرن برایشان کافی نبوده زیرا همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ از فناوری جدیدی نظیر موتور پرنده رونمایی کرده است که نمادی از آینده‌ی شهرهای مدرن با فناوری‌های بلندپروازانه بشمار می‌رود.
موتور پرنده؛ تجهیزات جدید ناوگان پلیس در شهر دبی

امسال سی و هفتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج فارس (GITEX) برگزار شد که مهمترین رویداد فناوری در خاورمیانه محسوب می‌شود.
موتور پرنده؛ تجهیزات جدید ناوگان پلیس در شهر دبی

در این نمایشگاه، موتور پرنده‌ای موسوم به «اسکورپیون» که طراحی و ساخت آن به‌عهده شرکت روسی «هاورسرف» بود خودنمایی کرد که تلفیقی از پهپاد و موتور سیکلت است. این گجت عجیب و جالب، گنجایش حمل ۲۷۲ کیلوگرم وزن را دارد و از راه دور کنترل می شود. از مشخصات آن می توان به ۴ ملخ در گوشه های موتورسیکلت اشاره کرد که امکان حرکت با سرعت حداکثر ۷۰ کیلومتر در ساعت را مهیا می کند. اسکورپیون با یک‌بار شارژ تا ۲۵ دقیقه سفر می کند.

گفتنی است که در ابتدای سال جاری میلادی، پلیس دبی اعلام داشت که قصد دارد گجت‌های مدرن را وارد ناوگان خود کرده و به دنبال ساخت «شهر هوشمند» در منطقه است. در همین راستا، مدیر کمپانی هاورسرف، الکساندر آتامانوف در این رابطه گفته که با توجه به اهداف پلیس دبی، این دستگاه را طراحی نموده و قرار است به زودی به تولید انبوه برساند.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
موتور پرنده؛ تجهیزات جدید ناوگان پلیس در شهر دبی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج