۶۱۵۵۵۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

مایکروسافت اِج از گوگل کروم ایمن‌تر است

در حال حاضر این‌گونه به نظر می‌رسد که اکثر کاربران نرم‌افزار مرورگرGoogle Chrome را به مرورگر مایکروسافت یعنی اِج Edge ترجیح می‌دهند، این در حالی است که طبق بررسی کارشناسان مرورگر اِج در برابر حملات فیشینگ بسیار ایمن‌تر از دیگر مرورگرها است.

وب سایت سایبربان - امیرحسین شمس: مرورگر اینترنتی اِج «Edge» در مقایسه با گوگل کروم «Google Chrome» در برابر حملات فیشینگ ایمن‌تر است.

مایکروسافت اِج از گوگل کروم ایمن‌تر است

در حال حاضر این‌گونه به نظر می‌رسد که اکثر کاربران نرم‌افزار مرورگرGoogle Chrome را به مرورگر مایکروسافت یعنی اِج Edge ترجیح می‌دهند، این در حالی است که طبق بررسی کارشناسان مرورگر اِج در برابر حملات فیشینگ بسیار ایمن‌تر از دیگر مرورگرها است.

مرورگر اِج در توسط « Pwn2Own 2017 » هک شد و به دنبال آن انتقادهای بسیاری را برای مایکروسافت به همراه داشت، ازاین‌رو مایکروسافت با ارائه بسته‌های امنیتی، مشکلات امنیتی این نرم‌افزار را برطرف نمود.

مشاوره امنیت سایبری شرکت «NSS» در مقایسه مرورگرهای وب بهترین و ایمن‌ترین آن‌ها را در برابر حملات فیشینگ منتشر نمود.

برای در امان ماندن در مقابل حملات سایبری به‌ویژه حملات فیشینگ، نه‌تنها به سیستم‌عامل ایمن نیاز داریم بلکه مرورگر ایمن نیز لازم و ضروری است.

در حملات فیشینگ عموماً تلاش می‌شود تا اطلاعات حساسی مانند اطلاعات کارت‌های بانکی، گذرواژه‌ها و دیگر اطلاعات مهم کاربر سرقت شود، که به‌منظور جلوگیری از این حملات وجود مرورگر ایمن بسیار حائز اهمیت است.

طبق اعلام رسمی شرکت مایکروسافت در سال گذشت حملات فیشینگ متعددی رخ‌داده است و درمجموع مبلغ هنگفتی معادل 5 میلیارد دلار سرقت شده است.

مرورگرهای وب رابط اصلی کاربران و اطلاعات واردشده توسط آن‌ها است درواقع اگر مرورگر وب امن نباشد، موجب می‌شود تا اطلاعات حساس کاربر به‌سادگی سرقت شود.

طی اعلام این شرکت، مایکروسافت اِج ۹۲.۳ درصد از حملات فیشینگ را شناسایی کرده و جلوی اجرایی شدن آن‌ها را گرفته است. این در حالی است که گوگل کروم۷۴.۶ درصد و فایرفاکس ۶۱.۱ درصد از حملات سایبری را شناسایی و متوقف کرده‌اند.

در کل این موضوع همیشه توسط کارشناسان تذکر داده‌شده است که باید سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای خود را با آخرین نسخه‌های ارائه‌شده، توسط شرکت ارائه‌کننده آن سیستم‌عامل یا نرم‌افزار به‌روز نگهداریم، زیرا این موضوع کمک بسیاری در جهت ایمن ماندن سیستم رایانه‌ای در مقابل حملات سایبری می‌نماید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج