۶۱۵۷۴۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سرنوشت مبهم اولین سریال تلویزیونی دیوید او.راسل

موج قطع همکاری با واینستاین

با گذشت بیش از یک هفته از انتشار اخبار مربوط به رسوایی اخلاقی و جنسی هاروی واینستاین و به دنبالش مطرح شدن اتهامات جنسی علیه روی پرایس رییس کمپانی آمازون، حالا پیامدهای این جنجال رسانه‌ای گریبانگیر فیلم‌های آماده اکران و یا پروژه‌های در دست تولید «وایسنتاین کمپانی» و همچنین «آمازون استودیوز» شده است.

آی ‌سینما: با گذشت بیش از یک هفته از انتشار اخبار مربوط به رسوایی اخلاقی و جنسی هاروی واینستاین و به دنبالش مطرح شدن اتهامات جنسی علیه روی پرایس رییس کمپانی آمازون، حالا پیامدهای این جنجال رسانه‌ای گریبانگیر فیلم‌های آماده اکران و یا پروژه‌های در دست تولید «وایسنتاین کمپانی» و همچنین «آمازون استودیوز» شده است.
موج قطع همکاری با واینستاین

دیوید او. راسل کارگردان نامزد اسکار قصد داشت با همکاری مشترک این دو استودیو، اولین سریال کارنامه‌اش را با حضور بازیگران تراز اولی همچون رابرت دنیرو و جولین مور مقابل دوربین ببرد. اما با وضعیت پیش آمده، استودیوی آمازون از ادامه همکاری در تولید این پروژه اعلام انصراف کرده است.

هالیوود ریپورتر گزارش داده هیات مدیره آمازون استودیوز تصمیم به قطع کامل همکاری و روابط کاری با واینستاین کمپانی گرفته است و در نتیجه این اقدام، سرنوشت سریال پر سر و صدای او. راسل را با ابهام روبرو ساخته است. همزمان، سریال جدید مت وینر به نام «رومانف‌ها» (The Romanoffs) که قرار بود به عنوان محصول مشترک این دو استودیوی معروف تهیه و پخش شود، کاملا از اختیار واینستاین کمپانی خارج و تولید آن به آمازون سپرده شد.

آمازون استودیوز با انتشار اطلاعیه‌ای از تصمیم خود مبنی بر حذف سریال او. راسل از پروژه‌های آینده‌اش خبر داده است. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «آمازون استودیوز هیچ برنامه‌ای برای ادامه همکاری با پروژه دیوید او. راسل ندارد. اما در ارتباط با «رومانف‌ها»، آمازون قصد دارد بدون مشارکت واینستاین کمپانی به تولید این پروژه تلویزیونی ادامه بدهد.»

چند روز پیش، آمازون استودیوز اعلام کرد مشغول «بررسی» گزینه‌هایش در مورد «رومانف‌ها» سریال هشت قسمتی وینر خالق سریال تحسین‌شده «مردان دیوانه» و همچنین درام تلویزیونی بدون عنوان راسل است که رابرت دنیرو و جولین مور ستاره‌های آن هستند.

این دو بازیگر مطرح سینما در بیانیه‌ای مشترک به خبر توقف پروژه او. راسل واکنش نشان دادند: «به دنبال اخبار اخیر و به احترام تمام قربانیان این ماجرا، ما از تصمیم آمازون حمایت می‌کنیم و طی تصمیمی مشترک به این نتیجه رسیده‌ایم بهترین گزینه برای ما توقف همکاری با این سریال است.»

در پی اعلام این تصمیم، جلسه‌ای اضطراری با حضور مدیران شبکه و تهیه‌کنندگان تلویزیون تشکیل شد که عقیده دارند آمازون باید تلاش کند هر دو پروژه را از اختیار واینستاین کمپانی خارج کند و اجازه ندهد به تولید این دو سریال یا روابط عوامل سازنده آنها لطمه‌ای وارد شود. هالیوود ریپورتر به نقل از منابع آگاه نوشته به رغم تعهد واینستاین کمپانی مبنی بر مشارکت در تامین بودجه هر دو پروژه، تاکنون هیچ‌گونه حمایت مالی‌ای از سوی این استودیوی مستقل صورت نگرفته است.

تولید «رومانف‌ها» با بودجه ۷۵ میلیون دلار مدتی است آغاز شده و چهار قسمت نخست آن بدون مشکل خاصی مقابل دوربین رفته است. این در حالی است که ادامه تولید سریال او. راسل که بودجه هر قسمت آن یک میلیون دلار برآورد شده بود با مشکل روبرو شده است. کل هزینه ساخت دو فصل نخست این سریال به رقم ۱۶۰ میلیون دلار رسیده است.

به گفته منابع آگاه، این سریال معمایی از اولویت‌های اصلی روی پرایس مدیر آمازون بوده و تا مرحله تحویل فیلمنامه، پیشاپیش ۴۰ میلیون دلار هزینه برای این استودیو در بر داشته است. از همان آغاز، آمازون استودیوز و پرایس به این دلیل تن به همکاری با واینستاین کمپانی دادند که بخشی از سرمایه مورد نیاز این پروژه با مشارکت آنها تامین شود. حالا که پرایس به دلیل اتهامات جنسی از مقام خود تعلیق شده، سریال او. راسل قدرتمندترین حامی‌اش را برای ادامه تولید از دست داده است.

پیامدهای رسوایی‌های اخیر هالیوود تنها گریبانگیر این دو پروژه نشده است؛ کمپانی اپل هم به تازگی مینی سریال الویس پریسلی را که بنا بود با مشارکت واینستاین کمپانی تولید کند، متوقف کرد. سایر شبکه‌های تلویزیونی هم اقدام به قطع کامل روابط‌شان با کمپانی واینستاین و همچنین حذف نام این تهیه‌کننده بدنام از پروژه‌های در دست تولید یا آماده پخش‌شان کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج