جاباما
۶۱۶۰۴۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد روزنامه جوان از یک عضو شورای شهر

ناهید خداکرمی که کارشناس مامایی و البته عضو کمیته محیط زیست شورای شهر تهران است، در همایش ضرورت توسعه رویکرد کودک و طبیعت درشهر تهران گفته که «بچه‌های ما تا کی باید سرصف‌های مدارس کلمه مرگ را تکرار کنند؟.

روزنامه جوان نوشت: ناهید خداکرمی که کارشناس مامایی و البته عضو کمیته محیط زیست شورای شهر تهران است، در همایش ضرورت توسعه رویکرد کودک و طبیعت درشهر تهران گفته که «بچه‌های ما تا کی باید سرصف‌های مدارس کلمه مرگ را تکرار کنند؟... بچه‌های ما باید شعر ایران من، گنجشک‌های من و... را بخوانند. با این آموزش‌ها پیش می‌رویم و بعد شاکی می‌شویم چرا یک جوان با یک مقتول سلفی می‌گیرد.»

وقتي قرار است كارشناس مامايي عضو شوراي شهر باشد و از طبيعت و محيط زيست بگويد، آن هم در كشوري كه همه خود را كارشناس سياسي مي‌دانند، دور از ذهن هم نيست كه استكبار ستيزي انقلاب اسلامي را به سلفي گرفتن چند جوان مست با جنازه رفيقشان ربط دهد! از قضا مرگ بر امريكا، مرگ بر همين مظاهر تمدن غربي .

از سويي گفته شد كه آن قتل گويا از سر شيطان پرستي قاتلان و بعد هم دعوا بر سر دوستي با دوست دختر يكي از قاتلان بوده است. اگر ناهيد خداكرمي نگران تربيت اين نسل بود، بايد از مستي و شيطان پرستي و روابط بي بند و بار با جنس مخالف نگران مي‌شد كه باعث شده تا دوستشان را ضربات متعدد چاقو بزنند، بعد زنده بسوزانند و سلفي بگيرند؛ اما اگر تربيت كودكان برايش بهانه و ابزاري است تا حرف‌هاي سياسي بزند، بله؛ مرگ بر امريكا به همه چيز ربط دارد؛ حتي ممكن است باعث خرابي پوست و ريزش مو هم بشود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت بر روزنامه جوان عالی بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج