۶۱۶۰۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مورینیو: من مربی گواردیولا بودم!

سرمربی جدید چلسی ادعا کرده او مربی پپ گواردیولا بوده است.

خبرگزاری فارس: ژوزه مورینیو که اکنون به همراه باشگاه چلسی در اردوی پیش فصل آمریکا به سر می‌برد اعلام کرده زمانی که هدایت رئال مادرید را به دست داشته بارها تلاش کرده گرت بیل را به آن تیم ببرد.

به نظر می‌رسد بیل ۲۴ ساله در حال نهایی کردن جزییات قرارداد خود با رئال مادرید است و بدین ترتیب رکورد نقل و انتقال‌های فوتبال دنیا با ۱۲۰ میلیون یورو بار دیگر شکسته خواهد شد.

مورینیو در این زمینه گفت: تابستان گذشته از سران رئال خواستم بیل را به سانتیاگو برنابئو بیاورند ولی این امکان وجود نداشت. فکر می‌کنم او بازیکن بسیار خوبی است. به خاطر شیوه‌ای که رئال در زمان من بازی می‌کرد، بیل می‌توانست فضاهای خالی که در تیم وجود داشت را پر کند. نمی‌دانم اکنون کارلو آنچلوتی چه فکرهایی برای حضور بیل در ترکیب تیمش انجام داده ولی این را می‌دانم که او یک مربی با تجربه است و می‌تواند بهترین بازی‌ها را از این بازیکن بگیرد.

پس از آن مورینیو به صحبت در مورد رونالدو و ریوالدو پرداخت و آنها را بازیکنان واقعی خواند. زمانی که مورینیو در بارسلونا فعالیت می‌کرد، این دو بازیکن در ترکیب تیم کاتالان‌ها به میدان می‌رفتند.

«زمانی که برای نخستین بار در سال ۲۰۰۰ مربی شدم ولی پیش از آن در باشگاه‌های بزرگی به عنوان دستیار حضور داشته‌ام. با مربیان بسیار خوبی کار کردم و زمانی که ۳۰ ساله بودم، مربی بازیکنانی چون رونالدو، البته نه این رونالدو، رونالدوی واقعی و برزیلی را به عهده داشتم. مربیگری ریوالدو، فیگو و گواردیولا را زمانی که خیلی خیلی جوان بودم به دست داشتم. در آن زمان سرمربی نبودم ولی دستیار بودم و می‌توانستم احساس کنم پتانسیل این را دارم که بتوانم سرمربی خوبی شوم. کار حرفه‌ای ام را در سال ۲۰۰۰ آغاز کردم و درست چهار سال بعد نخستین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردم. پس از آن بود که موفقیت‌هایم زیاد شدند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج