۶۱۶۷۳۴
۱۴ نظر
۵۳۸۰
۱۴ نظر
۵۳۸۰
پ

ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

شاید برد پیت یکی از دوست داشتنی ترین و خوش چهره ترین بازیگران هالیوودی باشد اما اگر به زندگی شخصی، روابط عاشقانه و دو ازدواج قبلی او نگاه کنیم می بینیم که این زندگی این بازیگر در دنیای خارج از سینما چندان هم زیبا و بی نقص به نظر نمی رسد.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: شاید برد پیت یکی از دوست داشتنی ترین و خوش چهره ترین بازیگران هالیوودی باشد اما اگر به زندگی شخصی، روابط عاشقانه و دو ازدواج قبلی او نگاه کنیم می بینیم که زندگی این بازیگر در دنیای خارج از سینما چندان هم زیبا و بی نقص به نظر نمی رسد.
وی بارها با خیانت و دل شکستن متهم شده است که باعث شده بسیاری نظرشان نسبت به این بازیگر سرشناس تغییر کند. سال ۲۰۱۷ سال بسیار سختی برای برد پیت بوده است زیرا آنجلینا جولی پس از سال ها زندگی مشترک و عاشقانه، دستکم در ظاهر، از او جدا شد و حضانت بچه ها را نیز بدست آورد. این موضوع شرایط سختی را برای برد پیت رغم زد به نحوی که وی به شدت به مصرف مشروبات الکلی روی آورد. اما وی اخیراً اعلام کرده که با این موضوع کنار آمده و تقریباً بهبودی کامل خود را بدست آورده است. با ما همراه باشید تا ناگفته هایی در مورد روابط عاشقانه ی این بازیگر سرشناس هالیوودی را برای شما بازگو کنیم.
ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش
1- ظاهراً وی قبل از جدایی از آنیستون با جولی وارد رابطه شده بود

پیت و آنیستون در ژانویه ۲۰۰۵ جدایی خود را به طور رسمی اعلام کردند. تنها ۴ ماه بعد عکس هایی از پیت و آنجلینا جولی در ساحلی در آفریقا همراه با پسرخوانده جولی منتشر شد. آن روزها تازه این دو در فیلم «آقا و خانم اسمیت» بازی کرده بودند و رسانه ها با استناد به این عکس ها خبر از رابطه ی این دو دادند.
اما پیت و جولی تلاش کردند که این زمانبندی ها را مخدوش کنند به نحوی که جولی در سال ۲۰۰۶ درمصاحبه ای اعلام کرد که آن زمان آن ها تنها دوست بوده و وارد رابطه ای عاشقانه نشده بودند و تنها بعد از قطعی شدن جدایی پیت و آنیستون رابطه ای عاطفی بین آن ها شکل گرفته است. البته این دو در سال ۲۰۰۸ در مصاحبه هایی جداگانه اعلام کردند که در زمان فیلم برداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» عاشق هم شده اند که این اعترافات نشان می دهد حتی قبل از طلاق پیت و آنیستون رابطه ای عاشقانه بین پیت و جولی وجود داشته است.
ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

۲- برد پیت، دل جنیفر آنیستون را شکست

زمانی که برد پیت در حال شکل دادن به یک رابطه عاشقانه با آنجلینا جولی بود، آنیستون داشت با درد جدایی از برد پیت دست و پنجه نرم می کرد. این موضوع در مصاحبه ی ناراحت کننده اش در سپتامبر 2005 با ونیتی فیر کاملاً مشهود بود که بلافاصله پس از احوال پرسی با نویسنده مجله به گریه افتاد و بارها و بارها در حین صحبت کردن درباره جدایی اش از پیت نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد. وی در این مصاحبه چنین گفت:" من تنها هستم؟ بله. من افسرده هستم؟ بله. من گیج شده ام؟ بله. آیا روزهایی داشته ام که یک مهمانی دلگرمی تنها برای خود گرفته ام؟ البته. اما حالا حالم خوب است. من یک تیم حمایتی فوق العاده دارم و آدم سفت و سختی هستم. به درمان اعتقاد دارم. به نظرم وسیله ی خوبی برای خودشناسی است. احساس می کنم قوی هستم. از این که توانسته ام با این موضوع کنار بیایم به خودم افتخار می کنم".
ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

3- وی زمانی برای جدایی از آنیستون اقدام کرد که انیستون بیشتر از هر زمان دیگری به او نیاز داشت

بر اساس گفته های آنیستون در مصاحبه اش با ونیتی فیر، پیت به محض حضور در فیلم «آقا و خانم اسمیت» برای جدایی از آنیستون اقدام کرده است. در این زمان آنیستون با درد پایان رسیدن سریال «دوستان» دست و پنجه نرم می کرد که بعد از ۱۰ فصل موفق به پایان رسیده بود.
وی در مورد این سریال چنین گفته است:" این موضوع بسیار دردناک بود. ما یک خانواده بودیم و من در جدا شدن از خانواده بسیار بد هستم. بسیار سخت است که یک جای ثابت در زندگیت داشته باشی، جایی که هر روز بروی و بعد ناگهان دیگر آن جا نباشد" آنیستون گفته که در این برهه زمانی از پیت انتظار حمایت عاطفی داشته اما چیز زیادی نصیب او نشده است. این تنهایی را در جمله ی معروف آنیستون در این باره می توان خلاصه کرد:" او دیگر برای من نبود". این موضوع چنان برای آنیستون سخت بود که وی حتی برای مراسم کپی کردن قسمت آخر سریال روی نوار نیز حاضر نشد و ادعا کرد که مشغول کار بوده است که البته صحت نداشت.
ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

۴- وی خیلی زود خانواده اش را تشکیل داد

دوستان آنیستون ادعا کرده اند که در طول زندگی پیت و آنیستون، بچه دار شدن اصلاً برای پیت در اولویت قرار نداشت اما آنیستون به شدت دنبال آن بوده است. بنابراین وقتی که پیت خیلی سریع به مرد خانواده برای جولی و فرزندانش تبدیل شد این موضوع جدایی را برای آنیستون سخت تر از قبل کرد. در واقع وقتی که مجله ونیتی فیر برای اولین بار اعلام کرد که جولی حامله است، به ادعای این رسانه، آنیستون دقایقی را گریه کرد و سپس گفت که صحبت کردن در مورد این موضوع برای وی بسیار سخت بوده است.
ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

5- وی در مصاحبه ای ناخوشایند از زندگی با آنیستون گفت

تور رسانه ای برد پیت در سال ۲۰۱۱ برای تبلیغ فیلم «مانیبال» (Moneyball) وی گفت که زندگی خوبی با آنیستون نداشته و از این رابطه لذت نمی برده است. وی در این باره چنین گفته است:" من تمام دهه ی ۹۰ را سعی می کردم قایم شوم. می خواستم ناخوشایندی های سلبریتی بودن را غرق کنم. این موضوع مرا ترساند. از این که تمام مدت روی کاناپه می نشستم و سعی می کردم با شریکم خود را قایم کنم خسته شده بودم. کم کم تحملش برایم وحشتناک شده بود. برایم مشخص شد که دنبال فیلمی می گردم که در مورد یک زندگی جذاب باشد اما خودم زندگی جالبی نداشتم. به نظرم ازدواجم [با آنیستون] با این حس مرتبط بود. سعی می کردم نشان دهم این ازدواج چیزی است که در واقع نبود".
وی بعدها ادعا کرد که صحبت هایش به شیوه ی نادرستی تعبیر شده و از زندگی با آنیستون راضی بوده است. پیت گفته که جنیفر "یک زن مهربان، دوست داشتنی و فوق العاده است که دوست من باقی مانده است. این رابطه برای من بسیار باارزش و مهم است". البته وی بار دیگر نیز در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه ای از تجربه ناخوشایند زندگی خود با آنیستون گفت و ادعا کرد که جدایی از او ضروری و نجات بخش بوده و زندگی اش با آنیستون باعث از دست رفتن فرصت هایش شده است.
ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

۶- آیا بدرفتاری باعث جدایی او و جولی شده است؟

اگر چه وی بارها ادعا کرده است که روزهای مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی او سال ها قبل به پایان رسیده است اما به گفته ی برخی رسانه ها علت درخواست طلاق از جانب جولی سوء مصرف مواد توسط برد پیت بوده است و وی از این که پیت به شدت به مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی معتاد شده بود احساس درماندگی می کرد. علاوه بر این وی به شدت عصبی شده بود و این موضوع زندگی را برای بچه های این دو سخت کرده بود و جولی از نحوه ی رفتار پیت با 6 فرزندشان راضی نبود. جولی به صورت ضمنی این موضوع را تایید کرده و چنین گفته است:" این تصمیم به خاطر سلامت و امنیت خانواده گرفته شده است".
ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش

7- آیا او با ماریون کوتیارد رابطه ای داشته است؟

در تاریخ ۲۰ سپتامبر سال ۲۰۱۶ شایعه ی دیگری بر جنجالی بودن جدایی پیت و جولی افزود و آن این که زندگی جولی و پیت به همان روشی که سال های پیش زندگی پیت و آنیستون به پایان رسیده بود نابود شده است: با یک رابطه ای خیانتکارانه. این بار پای همبازی پیت در فیلم «متفقین» (Allied)، ماریون کوتیارد در میان بوده است و به گفته ی برخی از رسانه ها، جولی برای سر دراوردن از رابطه ی این دو یک کارآگاه خصوصی استخدام کرده بود و این شخص نیز بعد از مشاهداتش، وجود رابطه بین این دو را تایید کرده است. البته بسیاری از رسانه ها نیز این ادعاها را رد کرده اند.
ناگفته‌هایی در مورد «برد پیت» و روابط عاشقانه‌اش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونایی که فیلم بازین میدونن آنیستون یه سرو گردن از جولی تو بازیگزی بالاتره و معمولا جز سه بازیگر زن برتر ساله .البته تو کارگردانی جولی عالیه.پس چطور تونسته آنیستونه نازنین و مهربونو ول کنه؟
      بیا بعد میگن غربیا نقص ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زندگي زناشويي چه ربطي به بازيگر يا كارگردان خوب بودن داره؟؟ خيلي ها هستن تو كار خيلي موفق هستن اما تو زندگي خصوصي خودشون نه...

    • بدون نام

      تازه آنجلینا که بزرگتر از برد پیت نشون میده ،جنیفر چهره ی بچگانه تری داره .

    • ریحانه

      اینا همشون همینطورن

    • کفشدوزک

      روزی که شنیدم آنجلینا عمل هیسترکتومی انجام داده،نا خود آگاه منتظر خبر طلاقش از برد پیت بودم،چون دختر عموی خودمم بعد ازینکه مجبور شد بخاطر سرطان این عمل رو انجام بده،زندگیش از هم پاشید،کاملا مشخص بود برد پیت مردی نیست که بتونه بایه زن مریض که بخاطر فرار از سرطان دوتا عمل خیلی مهم انجام داده بمونه،شایعه رابطه شم با ماریون کوتیار به نظر من دروغ بود چون ماریون سر فیلم متفقین از همسرش باردار بود و یه زن تو دوران بارداریش غیر ممکنه بتونه به چیزی بجز بچه اش فکر کنه

    • فاطی جون

      همشون سر و ته یه کرباسن بازیگرای ایرانی دارن از اینا یاد میگیرن

    • بدون نام

      با کفشدوزک کاملا موافقم

    • بدون نام

      خانمای ایرانی که کشته مرده مردای خارجین تحویل بگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا صد بار از مردای ماست و خیار ایرانی بهترن

    • بدون نام

      هر زن دیگه هم به جای آنجلینا بود همین کار رو میکرد.

    • کاوان

      وقتی آدم توی زندگی اصولی رو واسه خودش تعریف نکنه تا بهشون پایبند باشه و به روح و جسم خودش احترام نذاره. دچار تزلزل میشه و این رفتارهای افسارگسیخته ازش سر میزنم و اونوقته که خیانت پیش میاد وگرنه خیانت هیچ ربطی به ملیت و مذهب نداره و حتی ربطی نداری طرفت زیبا باشه یا نباشه.و اینکه در جواب کفشدوزک عزیز عمل هیسترکتومی هیچ تاثیری در رابطه نداره و این حرف علمی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونم علمی نگفته بلکه احساسی و عاطفی گفته جناب محقق

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا فرهنگ کل دنیا رو به گند کشید هیچ اهمیتی به وجود زن نمیدن فقط میگن هرچی خوشگل تره بهتر. انگار سگه هر وقت هم پیر بشه میندازنش کنار دلم برا زنا میسوزه شدن ابزار برا حال دادن به ما

    • محمد

      دل جنیفر رو بشکونی خیلی نامردیه واقعا... ایشالله خیر نبینی برت پیت.. با اینکه پونزده سال از جدایی با جنیفر میگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج