۶۱۶۸۹۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت‌

«آیینه بغل» قراردادش ثبت نشده بود که اکران شود

در روزهای گذشته شایعه‌های مختلفی در مورد اکران فیلم «آیینه بغل» از اواخر مهرماه ماه در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

آی سینما: در روزهای گذشته شایعه‌های مختلفی در مورد اکران فیلم «آیینه بغل» از اواخر مهرماه ماه در برخی رسانه‌ها منتشر شد.
«آیینه بغل» قراردادش ثبت نشده بود که اکران شود
سخنگوی شورای صنفی نمایش در رابطه با اکران این فیلم به آی سینما میگوید برخلاف برخی گمانه زنی‌ها، اصلا قرار داد اکران فیلم «آیینه بغل» به شورای صنفی نمایش ارائه نشده بود تا اعضای این شورا بخواهند درباره زمان اکران آن تصمیم گیری کنند.

با آغاز فصل پاییز و تعداد زیاد فیلم‌های سینمایی در صف اکران، مجددا بحث فیلم سوزی در سینمای ایران مطرح شده است. منصور لشگری قوچانی تهیه کننده‌ای که فیلم «قاتل اهلی» را در نوبت اکران دارد، در روزهای گذشته به شدت از فیلم سوزی در سینمای ایران انتقاد کرد. از سوی دیگر برخی رسانه‌ها هم گمانه‌هایی در مورد احتمال اکران فیلم «آیینه بغل» از پایان مهر ماه مطرح کردند.

منصور سهراب پور، تهیه کننده «آینه بغل» اعلام کرد که در ابتدا قرار بود این فیلم سینمایی نوروز سال آینده اکران شود ولی سپس تصمیم بر این شد که فیلم منوچهر هادی آذر ماه به روی پرده برود.

در رابطه با شایعه‌هایی که در مورد اکران فیلم سینمایی «آینه بغل» از اواخر این ماه منتشر شد، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش به آی سینما می‌گوید: «قاعدتا هر وقت قرارداد اکران یک فیلم در شورای صنفی نمایش ثبت شود، ما موظف هستیم که آن را اعلام کنیم. اما در طول چند روز گذشته اصلا قرارداد اکران فیلم «آینه بغل» به شورای صنفی نمایش ارسال نشده بود.»

فرجی درباره عدم معرفی فیلم جایگزین «ایتالیا ایتالیا» گروه استقلال گفت: « قرارداد اکران فیلم جدیدی برای نمایش در گروه استقلال به شورای صنفی نمایش ارسال نشد و هنوز مشخص نیست که چه فیلمی قرار است به جای «ایتالیا ایتالیا» در گروه استقلال به نمایش درآید. ابتدا باید قرار داد اکران به شورای صنفی ارسال شود و و سپس قرارداد به ثبت برسد تا ما زمان اکران آن را اعلام کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج