۶۱۷۹۹۱
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

قتل به خاطر اصرار بر ازدواج!

جوان ۳۹ ساله ای در مشهد با پدر پیرش به مشاجره پرداخته بود. این جوان که از بیماری مادرش رنج می برد، رفتارهای خانواده اش را عامل رنج و بیماری مادرش می دانست و به همین دلیل با آن ها به مشاجره لفظی پرداخت.

روزنامه خراسان نوشت: جوان ۳۹ ساله ای در مشهد با پدر پیرش به مشاجره پرداخته بود. این جوان که از بیماری مادرش رنج می برد، رفتارهای خانواده اش را عامل رنج و بیماری مادرش می دانست و به همین دلیل با آن ها به مشاجره لفظی پرداخت.

در همین هنگام باز هم ماجرا به «تجرد» جوان ۳۹ ساله کشید و از نصیحت های «عمو» سخن به میان آمد که چرا برادرزاده اش داماد نمی شود!

جوان مذکور که دیگر از شنیدن کلمه «دامادی» عصبانی می شد ناگهان مشاجره با پدرش را رها کرد، لباس هایش را پوشید و در حالی که خشم عجیبی در چهره اش موج می زد از منزل مسکونی بیرون آمد و به سمت خانه عمویش حرکت کرد. او دسته چاقو را محکم در دست می فشرد و در افکار هولناک خود غوطه ور بود که خود را مقابل منزل عمویش یافت. زنگ منزل را با عصبانیت فشار داد و منتظر ایستاد. لحظاتی بعد عموی ۵۵ ساله در حیاط را گشود و برادر زاده اش را در برابر خود دید اما جوان ۳۹ ساله فرصت احوال پرسی هم به او نداد.

جوان خشمگین عمویش را به حاشیه کوچه یک متری کشاند و ناگهان تیغه چاقو را به بدن او فرو کرد. او که هنوز نمی توانست بر خشم خود غلبه کند چاقو را بیرون کشید و ضربات دیگری نیز بر بدن غرق در خون عمویش زد و با رهاکردن پیکر نیمه جان او، از محل حادثه گریخت.

لحظاتی بعد خانواده فرد مجروح و همسایگان با دیدن پیکر خون آلود مرد ۵۵ ساله بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و بدین ترتیب پیکر نیمه جان مرد میان سال به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت.

با گزارش این حادثه به نیروهای انتظامی، دقایقی بعد گروهی از ماموران کلانتری میرزاکوچک خان به فرماندهی سرهنگ علایی (رئیس کلانتری) عازم مرکز درمانی شدند و به تحقیق در این باره پرداختند اما تلاش چند ساعته پزشکان برای نجات این مرد به نتیجه نرسید و او بر اثر شدت عوارض ناشی از اصابت ضربات چاقو جان سپرد.

لحظاتی بعد قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، پس از انجام بررسی های مقدماتی در مرکز درمانی، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و برای ادامه تحقیقات عازم محل درگیری شد.

همسر مقتول در این باره به مقام قضایی گفت: چند ساعت قبل، برادرزاده همسرم زنگ منزل را به صدا درآورد اما وقتی همسرم در حیاط را گشود او را به گوشه دیگر کوچه برد و زمانی ما در جریان موضوع قرار گرفتیم که همسرم خون آلود روی زمین افتاده بود.
با توجه به سرنخ های موجود و به دستور قاضی میرزایی تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری متهم به قتل فراری در حالی آغاز شده است که خانواده متهم مدعی هستند او از نصیحت های عمویش (مقتول) درباره ازدواج عصبانی بود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیشکی به این دیوونه زن نداده بوده تا این سن!!!!!

    • بدون نام

      از بس که ماها عادت به دخالت در زندگی یکدیگر داریم .به عمویش چه که ازدواج بکنه یانه

    • بدون نام

      دخالت بیش از حد در زندگی دیگران درست نیست به عنوان بزرگتر میشه گاهی در شرایط مناسب کسی رو نصیحت کرد ولی تکرارش در حدی که دیگه قابل تحمل نباشه درست نیست این جوان دیگه بچه نبوده و اگه نمیخواسته ازدواج کنه حتماً دلایل محکمی برای خودش داشته و حتماً بطور کامل فکر آینده و زندگیش رو کرده بوده زیادی گیر دادن به یه نفر درست نیست نباید با این کار ها کسی رو به جنون کشوند
      گاهی میشه حکایت دوستی خاله خرسه

      کاش همه یاد میگرفتی منطقی تر رفتار کنیم و بتونیم در هنگام خشم کنترل رو خودمون داشته باشیم

    • بدون نام

      اغا هیچکس حق دخالت در زتدگی دیگران نداره..هرکس خودش میدونه ودر دلش که چی میگزره..درک کردن کار سختی هسته

    • بدون نام

      امان از ادمهایی که دست از دخالت توی زندگی بقیه بر نمیدارن.و ادم تا حد جنون میرسونن.اخه به شما چه که کی ازدواج کرده کی مجرده کی بچه داره کی نداره.اگه نیاز مالی داشته باشی عمرا یکی بیاد یه هزار تومان بهت قرض بده اما تو اینجور مسائل همه به ظاهر دلسوز میشن.

    • مریم شمعونی ازاهواز

      چرا تجسس چرافضولی الان این جوان نیازمالی داشت فامیلهاویاعموبهش میداد الله اکبرازاین مردم بسه توخدافضولی

    • بدون نام

      به جای کشتن عموش باید بهش میگفت تو رو سنن نه!!!

    • بدون نام

      عجب ایده و نظرهایی. هیچ کس حق دخالت نداره. حالا چه کارش خوب باشه چه بد. عجب.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج