جاباما
۶۱۸۷۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی تاتنهام - لیورپول

دو تیم تاتنهام و لیورپول در حساس ترین دیدار امروز اروپا، در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم تاتنهام و لیورپول در حساس ترین دیدار امروز اروپا، در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تاتنهام که در چند فصل اخیر خود را در قامت یک مدعی معرفی کرده، امسال نیز به روند خوبش ادامه داده است و در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. آنها در ۵ بازی اخیر خود در لیگ موفق به کسب ۴ پیروزی شده اند و در فرم خوبی قرار دارند. با این حال در چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید با نتیجه ۱-۱ متوقف شدند که البته نتیجه خوبی برای تاتنهام محسوب می‌شود.

در دیگر سو، لیورپول با ۱۳ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است. شاگردان کلوپ در ۵ بازی اخیرشان تنها ۱ پیروزی کسب کرده اند و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. با این حال، کلوپ و شاگردانش امیدوارند که با توجه به بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشتند، بتوانند در گلزنی نیز موفق ظاهر شوند تا وضعیت خود در جدول را بهبود ببخشند. مشکل اصلی لیورپول تا به اینجای فصل در گلزنی شاگردان کلوپ بوده است. آنها بهترین تیم لیگ از لحاظ خلق موقعیت هستند ولی در استفاده از موقعیت‌ها به هیچ وجه خوب کار نکرده اند و از همین رو از سوی هواداران تحت انتقاد هستند.

در ۶ بازی اخیر دو تیم، تاتنهام نتوانسته پیروزی کسب کند و ۳ بازی با برتری لیورپول و ۳ بازی با تساوی به پایان رسیده است. لیورپول برای این بازی، آدام لالانا، آدام باگدان، ناتانیل کلاین و سادیو مانه را به علت مصدومیت همراه نخواهد داشت. تاتنهام نیز از همراهی لاملا، وانیاما و موسی دمبله به علت مصدومیت محروم خواهد بود.

ترکیب احتمالی
پیش بازی تاتنهام - لیورپول
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج