جاباما
۶۱۸۹۰۲
۲ نظر
۵۰۴۸
۲ نظر
۵۰۴۸
پ

درخواست عجیبی که «لجر» از کریستین بیل داشت

به گزارش هالیوود ریپورتر، هیث لجر فقید، در صحنه ای که بین وی و کریستین بیل در فیلم «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) درگیری فیزیکی پیش می آید از او خواسته بود که به صورت واقعی و خیلی محکم او را بزند.

روزیاتو: به گزارش هالیوود ریپورتر، هیث لجر فقید، در صحنه ای که بین وی و کریستین بیل در فیلم «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) درگیری فیزیکی پیش می آید از او خواسته بود که به صورت واقعی و خیلی محکم او را بزند. بیل قبلاً نیز به خبرنگار هالیوود ریپورتر گفته بود که لجر عمیقاً در نقش خود فرو رفته و نقش جوکر برای وی به یک واقعیت تبدیل شده بود.
درخواست عجیبی که «لجر» از کریستین بیل داشت

وی در این باره گفته است:" اولین صحنه ما با هم صحنه ای بود که هر دو در اتاق بازجویی بودیم که متوجه شدم او به شدت در نقش خود فرو رفته و چیزی که کریس [نولان] می خواست را به خوبی بازی می کند. ما نمی خواستیم که تقلیدی از این شخصیت ها داشته باشیم. ما مانند یک داستان واقعی با این موضوع برخورد می کردیم.
در نقش خود فرو رفته و در نقش می مانید. من این را دوست دارم. آن قدر این موضوع برایم خنده دار بود که عاشقش شدم او آن را جدی گرفتم. هیث نیز تماماً این حس را داشت. حتی زمانی که در اتاق گریم و اتاق لباس قرار داشت در نقشش فرو رفته بود و وقتی که از نقش بیرون می آمد دوست و همراهی فوق العاده بود".

لجر چنان در نقش خود فرو رفته بود که از بیل می خواهد با خشونت تمام و واقعی با او رفتار کند. بیل در این باره می گوید:" همانطور که می توانید در فیلم ببینید، بتمن شروع به زدن جوکر می کند و خیلی زود در می یابید که او یک دشمن معمولی نیست زیرا هر چه بیشتر او را می زدم او بیشتر لذت می برد. هر چه بیشتر باعث می شدم او لذت ببرد، هیث همان حس و رفتار سابق را داشت.
او داشت مرا تهییج می کرد من می گفتم که لازم نیست حتماً به صورت واقعی تو را بزنم. طوری ادایش را در می آورم که خیلی واقعی به نظر برسد و او تکرار می کرد بزن. بزن. بزن. او خود را به این طرف و آن طرف می کوبید و دیوارهایی در صحنه وجود داشت که به خاطر همین حرکات ترک برداشته یا سوراخ شده بودند. تعهد او به نقش در حد کمال بود".

نولان گفته بود که هیث لجر برای بازی در نقش جوکر از خوانندگان موسیقی پانک و بازی مالکوم مک داول در فیلم «پرتقال کوکی» (A Clockwork Orange) الهام گرفته بود. وی در این باره چنین گفته است:" جانی روتن، سید ویشز، این چنین خوانندگان پانک همان تاثیری بود که ما در مورد آن صحبت کرده بودیم.
در مورد شخصیت الکس در فیلم پرتقال کوکی نیز حرف زدیم. او خیلی آشوب طلب و همزمان دارای کاریزمای خاصی بود، هم در کتاب و هم در فیلم. ما از تاثیرات بسیار زیاد دیگری صحبت کردیم و او [لجر] نیز از تاثیرات بسیار متفاوتی صحبت کرد و تا زمانی که شروع به بازی کرد نمی توانستم ترکیب همه این ها را باور کنم.، نحوه راه رفتن، ادا درآوردن و حرف زدن بالحن غیرقابل پش بینی اش قابل باور نبود".

متاسفانه لجر در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۸، در سن ۲۸ سالگی و شش ماه قبل از اکران فیلم «شوالیه تاریکی» درگذشت. سال بعد جایزه اسکار بهترین بازیکر نقش مکمل مرد برای بازی خیره کننده اش در نقش جوکر در این فیلم به وی تعلق گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف شد بازیگر خوبی بود

    • و

      همین طوره صد حيف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج