جاباما
۶۱۹۰۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جزییات قرارداد بیمه زائران اربعین حسینی

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به جزییات قرارداد ۱۷ ماده‌ و ۱۱ تبصره‌ای بیمه زائران حسینی (ع) تاکید کرد: بیمه شامل تمام زائرانی است که به صورت قانونی از کشور خارج می‌شوند.

خبرگزاری ایلنا: شهریار حیدری با تاکید بر ضرورت و اهمیت بیمه زائرین اربعین، جزئیات قرارداد بیمه زائرین را تشریح و با بیان اینکه طرف اول بیمه، سازمان حج و زیارت به نمایندگی از زائران و طرف دوم، شرکت سهامی بیمه ایران است، گفت: سرانه هر یک از زائران بابت خدمات ارائه شده با احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، مبلغ شانزده هزار و هشتصد تومان است.

وی افزود: کلیه زائران اربعین که به صورت فردی یا گروهی برای آنها ویزا صادر شده است و به صورت قانونی از کشور خارج می‌شوند، مشمول این قرارداد می‌شوند. مدت پوشش بیمه نیز ۳۰ روز است که از فاصله ۲۰ کیلومتری مرزهای خروجی ایران به سمت عراق شروع می‌شود و پس از ورود به کشور، بعد از فاصله گیری ۲۰ کیلومتری از مرز عراق خاتمه می یابد مشروط بر اینکه مدت مذکور بیش از ۳۰ روز نباشد.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: طبق این قرارداد حادثه عبارت است از هر واقعه ناگهانی ناشی از عامل خارجی که بدون قصد زائران بیمه شده در مدت بیمه رخ می‌دهد و موجب جرح، نقص عضو، از کارافتادگی یا فوت بیمه‌شده می‌گردد. حوادث ناشی از اقدامات تروریستی، جنگ و درگیری‌های داخلی در خاک عراق مشمول پوشش‌های بیمه می‌شود.

حیدری یادآور شد: در این قرارداد مبلغ غرامت فوت به هر علت ۳۰۰ میلیون ریال، غرامت فوت ناشی از حوادث یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، غرامت در صورت فوت ناشی از حوادث مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان، غرامت ناشی از نقص عضو یا از کارافتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حوادث تا سقف ۲ میلیارد ریال، هزینه‌های درمانی بستری و جراحی تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال و هزینه‌های درمانی سرپایی تا سقف ۲۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است. مجموع تعهدات درمانی بستری و سرپائی جمعا ۲۷۰ میلیون ریال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج