جاباما
۶۲۰۳۰۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آغاز به‌کار کانال تلگرامی طب ایرانی

دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور پاسخگویی مناسب به نیاز مردم برای دریافت محتوای آموزشی مورد تایید در حوزه طب ایرانی و مکمل و اطلاع از اخبار درست این حوزه، آغاز به کار رسمی خود را در فضای مجازی اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: دو مقوله مهم افزایش اقبال عمومی از طب ایرانی و مکمل و گرایش عموم مردم به سوی انواع فضاهای مجازی و افزایش کاربران این حوزه به دلیل گستردگی و سهولت استفاده از آنها در تلفن‌های همراه، دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت را بر آن داشت تا با حضور در این فضای پر مخاطب امروزی، ضمن ارائه محتوای آموزشی و اخبار درست از حوزه طب ایرانی و مکمل به عموم مردم، راه را بر سودجویانی که از این فضاها نیز برای رسیدن به اهداف منفعت‌طلبانه خود بهره می‌برند و روز به ‌روز بر تعداد اعضا و مخاطبان خود می‌افزایند که نتیجه‌ای جز تهدید سلامت عمومی جامعه نخواهد داشت، ببندد.

بر این اساس کانال تلگرام دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت از طریق آدرس ( https://telegram.me/daftaretebeirani) کانال آپارات دفتر از طریق آدرس https://www.aparat.com/daftaretebeirani و صفحه اینستاگرام آن از طریق آدرس https://www.instagram.com/daftaretebeirani قابل دسترسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج