جاباما
۶۲۰۶۲۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کانسپت بانمک هوندا را ببینید

هوندا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از یک کانسپت الکتریکی شهری رونمایی کرد. این خودروی اسپرت نظر بسیاری از خودرودوستان را جلب کرد و توانست سرتیتر بعضی از رسانه‌ها شود. حالا این بار تصاویری از کانسپت اسپرت و کوچک شهری این خودرو منتشر شده است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: چند وقتی می‌شود که نام خودروهای الکتریکی و هیبریدی برای ما کاملا آشنا شده‌اند. یکی از نقدهایی که به بیشتر این خودروها همیشه وارد بوده، طراحی فضایی و بعضا کسل‌کننده‌ی آنهاست. نمونه‌ی بارز این موضوع را می‌توان محصولات شرکت تسلا را مثال زد که وقتی با محصولات شرکت‌هایی مثل بنز و بی‌ام‌و مقایسه می‌شوند، بازی را به رقبا واگذار می‌کند.

کانسپت بانمک هوندا را ببینید

ولی این پایان داستان نیست، چراکه خیلی از شرکت‌ها متوجه همین موضوع‌ شده‌اند و تلاش کرده‌اند با طراحی‌های نوآورانه و درعین حال، جذاب نظر مشتریان را به خود جلب کنند. هوندا یکی از همین شرکت‌های خلاق است. هوندا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از یک کانسپت الکتریکی شهری رونمایی کرد.
کانسپت بانمک هوندا را ببینید
این خودروی اسپرت نظر بسیاری از خودرودوستان را جلب کرد و توانست سرتیتر بعضی از رسانه‌ها شود. حالا این بار تصاویری از کانسپت اسپرت و کوچک شهری این خودرو منتشر شده است. هوندا در مورد فناوری شاخص این خودرو، مشخصا به سیستم رانندگی خودکار اشاره کرده با این حال اطلاعات زیادی درمورد مشخصات این ماشین هنوز در دست نیست.

کانسپت بانمک هوندا را ببینید

در تصاویر منتشر شده، تنها می‌توان متوجه زبان‌طراحی مدرن، نوآورانه و متفاوت کانسپت هوندا شد. این خودرو هم ظاهر بیرونی و هم کابین متمایز دارد. مثلا رکاب این خودرو نمایشگر و حالت شیشه‌ای دارد. در نمای جلویی، پنل لبخندگونه‌ای را می‌بینیم که چراغ‌های گرد و لوگوی هوندا را در دل خود جای داده است. خطوط منحنی و عضلانی باعث شده تا حس یک خودروی اسپرت به بیننده منتقل شود. در نمای پشتی هم شاهد سبک طراحی مشابه با بخش جلویی هستیم؛ یعنی پنلی که چراغ‌های چهارگوش و لوگوی هوندا را در اختیار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگم هونداه جالبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج