جاباما
۶۲۲۱۲۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پیشنهاد ترامپ به امیر قطر برای حل بحران

امیر قطر از پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا برای برگزای نشستی در کمپ دیوید با حضور رهبران تمامی طرف‌های بحران منطقه خلیج فارس جهت پایان دادن به این بحران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: امیر قطر از پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا برای برگزای نشستی در کمپ دیوید با حضور رهبران تمامی طرف‌های بحران منطقه خلیج فارس جهت پایان دادن به این بحران خبر داد.

تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در مصاحبه‌ای با شبکه ماهواره‌ای سی.بی.اس آمریکا ضمن اشاره به این پیشنهاد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ترامپ تاکید کرد که به دستیابی به راه‌حلی نهایی برای بحران خلیج فارس پایبند است.

امیر قطر گفت پیشنهاد ترامپ بر این قرار است که سریعا نشستی در کمپ دیوید با حضور قطر و کشورهای تحریم‌کننده برگزار شود. او اما نگفت پاسخ دوحه به پیشنهاد ترامپ چه بوده است.

امیر قطر تنها به بیان این جمله اکتفا کرد که "قطر برای شرکت در نشست با طرف‌های بحران آماده است و از ابتدای بحران نیز دوحه برای حل مشکل همه طرف‌ها را به گفتگو دعوت کرد."

تمیم بن حمد آل ثانی افزود: ترامپ به وضوح به من گفت که واشنگتن درگیری دوستانش با یکدیگر را نمی‌تواند بپذیرد و اگر هرگونه اقدام نظامی رخ دهد منطقه دچار آشوب خواهد شد.

امیر قطر تاکید کرد: دلیل واقعی تحریم قطر آن است که کشورهای تحریم کننده (عربستان، امارات، بحرین و مصر) از استقلال قطر در امور خود راضی نیستند.

وی افزود: دوحه خواستار تحقق آزادی بیان در منطقه است اما کشورهای مذکور این امر را تهدیدی برای خود می‌دانند.

امیر قطر با تاکید بر اینکه حاکمیت ملی خط قرمز دوحه است گفت: ما نمی‌پذیریم هیچ طرفی در مسایل مربوط به حاکمیت ملی‌مان دخالت کند. قطر هرگز شبکه ماهواره‌ای الجزیره را مسدود نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قطر و آزادی بیان عجب چرندیاتی آخه یکی نیست بگه از آن بیوه یهودی کدوم کشور در منطقه آزادی بیان داره که تو دومیش باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج