جاباما
۶۲۲۱۴۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«آدم خانگی» در دو جشنواره در آمریکا و اسپانیا

فیلم انیمیشن «آدم خانگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «مرضیه ابرار پایدار» به دو جشنواره جهانی در کشورهای آمریکا و اسپانیا راه یافت.

بانی فیلم: فیلم انیمیشن «آدم خانگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «مرضیه ابرار پایدار» به دو جشنواره جهانی در کشورهای آمریکا و اسپانیا راه یافت.
«آدم خانگی» در دو جشنواره در آمریکا و اسپانیا

به گزارش رسیده، بصری به نقل از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «آدم خانگی» ابتدا در دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های فانتزی Sick Chick آمریکا به نمایش درمی‌آید که طی روزهای ۶ تا ٧ آبان‌ماه برگزار می‌شود. این فیلم برای کسب جایزه بهترین انیمیشن در بخش فیلم‌های علمی- فانتزی، به مرحله نهایی راه یافته است و به رقابت با ١۵ فیلم از کشورهای آمریکا، استرالیا، انگلیس، پرتغال و… می‌پردازد.

انیمیشن «آدم خانگی» سپس در بیست و چهارمین دوره جشنواره محیط زیستی «بارسلونا» روی پرده می‌رود که طی روزهای ١١ تا ١٨ آبان‌ماه در بندر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد. در این جشنواره فیلم‌هایی با موضوع محیط‌ زیست با رویکرد هنری نمایش داده می‌شود. «آدم خانگی» منتخب بخش رسمی جشنواره بارسلونا است که برای دریافت جایزه «خورشید طلایی» جشنواره به رقابت با ۵٠ فیلم دیگر خواهد پرداخت.

این فیلم، داستان یک مرد فروشنده حیوانات است که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می‌گریزد، ولی هربار به مانعی برخورد می‌کند…

پیش از این اعلام شده بود که «آدم خانگی» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره کانتربری Canterbury انگلیس و بهترین انیمیشن جشنواره بین‌المللی NEZ هند شده است. این فیلم در جمع ١٠ فیلم انیمیشن برتر جشنواره محیط زیست و طبیعت «اینسبرگ» هم قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه از جشنواره جهانی فیلم محیط زیستی «کوالالامپور» شد. «آدم خانگی» در جشنواره‌ بین‌المللی کارتون و انیمیشن سئول SICAF و جشنواره فیلم‌های بسیار کوتاه «سئول» کره‌جنوبی نیز به نمایش درآمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج