جاباما
۶۲۳۶۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمایت مجدد امارات از اقدام‌های ضد ایرانی ترامپ

وزیر خارجه امارات متحده عربی در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی اتمی از اقدام‌های دولت آمریکا علیه برنامه هسته‌ای ایران حمایت کرد.

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه امارات متحده عربی امروز دوشنبه در دیدار با مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از لفاظی‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا علیه ایران حمایت کرد.

به نوشته خبرگزاری «وام» «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان» در دیدار با «یوکیا آمانو»مدیر کل آژانس بین‌المللی اتمی به حمایت کشورش از رویکرد ترامپ علیه برنامه‌ هسته‌ای ایران اشاره کرد .

وی در این دیدار که «حامد الکعبی»نماینده دائمی امارات در آژانس بین‌المللی اتمی نیز حضور داشت، بر اهمیت تقویت همکاری‌های کنونی امارات با آژانس بین‌المللی اتمی و تسهیل تبادل دانش و تخصص در این زمینه تاکید نمود.

آمانو نیز از برنامه هسته‌ای صلح آمیز امارات متحده عربی قدردانی کرد و بر اهمیت حفظ مسیرهای فعلی همکاری بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و امارات متحده عربی تاکید نمود.

این در حالی است که مدیرکل آژانس بین‌المللی اتمی در روزهای گذشته به ایران سفر کرده و در دیدار با «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران، «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه و «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی پایبندی تهران به تعهداتش ذیل برجام را نیز تایید کرده بود.

امارات در اقدامی عجیب حتی از صدور روادید برای شرکت مقام‌های ایران در نشست بین‌المللی ابوظبی در زمینه انرژی اتمی نیز خودداری کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج