۶۲۳۷۱۲
۱۹۹ نظر
۵۱۲۹
۱۹۹ نظر
۵۱۲۹
پ

وقتی مرگ گربه هانیه توسلی مهم می شود!

هانیه توسلی برای مرگ گربه خود در اینستاگرام پستی به اشتراک گذاشت.

برترین ها: هانیه توسلی برای مرگ گربه خود در اینستاگرام پستی به اشتراک گذاشت.
هانیه توسلی بازیگر کشور در مطلبی که در صفحه شخصی خود گذاشت از مرگ گربه خود خبر داد و نوشت: بخواب تنها دلخوشيم! ديگه هيچی از خدا نمی‌خوام! ديگه تموم شدم، فقط منتظرم بيام پيشت.
خبر مرگ گربه ی هانیه توسلی و اساسا مرگ حیوان خانگی یک آدم معروف، شاید یک دهه پیش در تصور عمومی نمی گنجید! اما حالا در دنیای نور،پاساژ، لمینت و انواع و اقسام ساکشن ها، اتفاقا مرگ یک گربه هم می تواند بحران خبری ایجاد کند. بحران خبری از این جهت که تیتر یک می شود. مردم نسبت به آن سمپات هستند. در همان ساعات یک اتوبوس در عراق واژگون شد و چند نفر از اعضای عرفان حلقه دستگیر شدند. در آن ساعات خیلی اتفاقات استراتژیک تری افتاد، اما گربه ی هانیه توسلی مهم تر بود.

نه! گمان نکنید از این قیاس ها می خواهیم به سرکوب و تحقیر جماعت برسیم، نه اتفاقا همین هم چراغی است که می تواند راه را روشن کند. اگر که به واکنش های هجو آمیز توئیتری محدود نماند.

به عبارت دیگر این خاصیت رسانه است که هر چه مردم طلب کنند را بزرگ و پررنگ کند. رسانه به درآمد وابسته است و درآمد یک رسانه از دیده شدن می آید، پس رسانه های برای دیده شدن ناگزیرند. این جای کار را رسانه مطابق قاعده ی بقا عمل کرده. حرجی نیست و مردم هم در دنیای سریع تر امروز محتوای کوچک تر و راحت تر می خواهند، چیزی که کمی حس کنجکاوی و امیال زرد آن هایی که خسته هستند را هم تامین کند. مردم قرن بیست و یک دیگر سودای تغییر ندارند و همین که «خوش بگذرد» کافیست! پس به مردم هم حرجی نیست.

اینجا حلقه ی واسطی باید باشد که مرگ گربه ی یک سلبریتی را پیوند بزند به مسائلی عمیق تر؛ به این که شهرت لزوما کنجکاو برانگیز نیست و گاه یک قاتل زنجیره ای هم شهرت دارد و البته که ارزش گذاری هر فرد متاثر از مولفه های متفاوت و گوناگونی است که شهرت نمی تواند به تنهایی یک ارزش قلمداد شود. مقصود این که هانیه توسلی اگر بازیگر موفق و مشهوری است و دلیلی ندارد در دیگر حوزه های زندگی اش یک الگو یا پیشقراول باشد. او می تواند با معمولی ترین احساسات و متنقاض ترین واژه ها به استقبال مرگ گربه اش برود، و این نباید هیچ الگویی برای دیگران ایجاد کند، آن چه که طبقه ی غالب و صاحب رسانه به دیگر طبقات تجویز می کند، لزوما چیز درستی نیست. برداشت توده ها و چپ ها را از این چند خط نگیرید، کما این که خیلی اوقات طبقات بالادست عامل تعالی دیگران بوده اند.

خلاصه این که دشواری ما همین جاست که حالا هانیه توسلی قضاوت می شود. عده ای از پس مواضع ریز و درشت قبلی اش به فکر انتقام می افتند. مثل ماجرای پُست علی کریمی که از کوروش گفته بود و اصولگراها گافی گرفتند و از خجالتش درآمدند! هر کنشی از هر سلبریتی چون بعد تبلیغاتی دارد فرصتی برای فرهنگ سازی است نه انتقام گیری! اما دریغ که توسط رسانه ها سیاسی می شود و توسط مردم هجو. غافل از ان که خوب و بد هر اتفاق و پدیده ای را می شود با کمی فاصله گیری و با کمی سکون دریافت کرد. احکام سریع و قطعی در مورد هر اتفاقی و هر آدمی چیزی برایمان نمی آورد.

وقتی مرگ گربه هانیه توسلی مهم می شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا شکرت
      یکی از غم نون شب دنبال مرگ هست
      یکی از غم دوری گربه
      و این شکاف تا چه حد
      و چه جالب که همه با هم به ظاهر زندگی میکنند ولی یکی زنده هست و یکی زندگی می کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی
        یکی از سر بی غمی دنبال مرگ گربه هست یکی دیگر به خاطر فقرش دنبال تن فروشی و اندام فروشی کلیه

      • آرش

        مگه اونی که نون شب نداره بخوره تقصیر هانیه توسلی هست؟من طرفدار هانیه توسلی نیستم ولی مگه هانیه توسلی حقش رو خورده؟ ....

      • بدون نام

        اتفاقا ببینین چقدر تنهاست که مرگ گربه اش اینقدر داغونش کرده. همه گرفتاری ها نون شب نداشتن نیست

      • بدون نام

        هانیه توسلی چند وقیت پیش زمانیکه یکی از خوانندگان جوان براثر بیماری سرطان جوان مرگ شد وقتی مردم ازدرگذشتش ناراحت بودن و پیام میفرستادن از این پیامهای همدردی خیلی خسته شده بود و گفته بود بسه دیگه شورشو درآوردین ایشون ظاهرا حیوونا رو بیشتر از آدما دوست دارن و از مرگ آدمها غمگین نمیشن

      • آرش

        !!!!عجب سانسوری کردین نظر منو

      • بدون نام

        ایشان به جای غم گربه می تونن سرپرستی یک کودک ب یسرپرست را بر عهده بگیرد
        هانیه توسلی نون شب کسی را نخورده ولی میتونه به کودک بی پناهی نون شب برسوند و پشتیبان یک نفر باشد چون از دل همین هواداران امده و شده هانیه توسلی پس باید خودش را از جنس همین مردم بداند حتی ضعفای جامعه

      • بدون نام

        من اصلا درک نمی کنم مردم چرا دنبال بهانه هستند که عقده های پیچیده و متنوعشون رو خالی کنند .طرف به یک موجود زنده دلبستگی داشته و وقتی از دستش داده غمگین شده .چرا باید پاسخگوی عقده های متنوع این مردم باشه؟ مگر هانیه توسلی مسئولیتی در این کشور داره که حالا یقه اش رو چسبیدید؟ جای دیگه عقده گشایی کنید

      • بدون نام

        مردم که سر مرگ پاشایی جوگیر شده بودند رفته بودند یقه توسلی رو چسبیده بودند که چرا تسلیت نمیگی ! اون هم گفته بود من ایشون رو نمی شناسم و به این تسلیت گفتن های از سر وظیفه عقیده ندارم.همین! حالا باید بعد از چند سال این عُقده شده باشه و روی دل بعضی ها مونده باشه؟!! خب خودتون رو درمون کنید!

    • armin

      خوب مرد که مرد.
      این هم شد خبر؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من متعجبم که مردم ایران که این همه مادّی و حتی ماتریالیست هستند از این موضوع به جوش و خروش اومدند! من در جامعه مردمی رو می بینم که فقط به شکم و زیرشکم اهمیت می دهند. چی شده از ماجرای مرگ گربه توسلی همگی به قله های انسانیت رسیدند؟!! جالبه که حتی مشکلاتی هم که مطرح می کردند در زیر پست توسلی همگی یک جوری به شکم ربط داشت .من بیشتر عمرم فقیر زندگی کردم ولی هیچ وقت درک نکردم چرا مهم ترین مشکل مردم همیشه این بوده که نمی تونند خوب ترین ها رو بخورند و بپوشند!

      • بدون نام

        خوب تو هم وقتی مردی مردی ... چرا اصلا باید برات اطلاعیه بدن یا عزاداری بگیرن؟! ... می فهمی؟؟؟؟

    • بدون نام

      مراسمش کی هست؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان مثلا شوخیه این؟ اگه بچه خودت چیزیش شده بود یکی اینو می گف به مسخره چیکا می کردی؟؟؟ چون بدون حیوانات به دلیل پاک و معصوم بودنشون و وفاداریشن حتی از بچه هم بیشتر عاشقت می کنن ...

    • mona

      واااااااااا این بازیگرا چرا اینقدر لوسند؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چرا تو و "آدم" های مثل تو انقدر غیر انسانو غیر عاشق و از خدا بی خبرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • متین

      اینا شدن اسوه و الگوی جوونای مردم :((((((

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیر به عنوان جوان این مملکت تو و امثال تو به من آموختند که "مردم" از بخش پر سر و صدایی با نام واقعی آدمنما تشکیل شده که بدترین نوع هیولایی بوده که حتی می تونستم تصور کنم، بخشی انسانند مثل این بانوی عاشق و گروهی موجود کاملا پاک و فرشته خو هم هستند که حیوانات نام می گیرند. تو و امثال تو به من آموختین که انسانیت به طور ناب نزد گروه آخره برخلاف اسمش و فقط گروه سوم لیاقت، ظرفیت و حق استفاده عشق، اعتماد، وفاداری، مهربانی، ... من را دارند! حیف اون نام زیبا و بیربط که بالای "نظر" توست ...

    • محمدحسین

      حیف ..خب یک گربه دیگه بگیر .این گربه ها خیلی باهم فرق نمیکنن از لحاظ کاراشون..گربه سفید بخر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب تو که دیگه لو دادی که یه ذره هم درباره گربه و موجودات نمی دونی .... تمام گربه ها با هم فرق دارند از نظر رفتار، شخصیت، عادات، خلق و خو ، سلیقه، ... دقیقا همونطور که آدمها با هم فرق دارند و هرگز هیچ موجودی جایگزین دیگری نمی شه! مگه شما به کسی که فردی رو از دست می ده می گین "خب برو به مادر دیگه بگیر یا یه پدر دیگه پیدا کن یا تا هست آدم یه بچه دیگه انتخاب کن از بینشون" ...؟!؟!

      • کامیار

        خدا تو و خانم توسلی رو با هم شفا بده پرچم المانی....

    • اسی

      شفا هم نمیده که

    • مریم

      آخه طفلک پس تو بهشت و جهنم حیواناتم با ما هستن . خوب شد متوجه شدیم . تسلیت میگم .

    • بدون نام

      این متن حاله یعنی چی برای یک خانم که خانواده و اعتبار هنری دارد .

    • بدون نام

      فحش نمیدم چون مطلبمو نمیزاری....

      پاسخ ها

      • ام

        واقعا جای تاسف داره گربه بازی اینم ازبازیگر ما

    • بدون نام

      بیا بعد غصه اینارو نگا غصه مارو نگا.
      عجب دنیایی شده عجب

    • بدون نام

      خاک تو

    • بدون نام

      باسلام به ایمان داران به خدا، لطفا به خانم توسلی بگین هرچی زودتره دنبال گربه ات برو که ماندنت دیگه هیچ سودو خا صیتی نداره،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        10:12 خاصیت تو چیست غیر از کنایه ؟

      • بدون نام

        الان خودت تشخیص دادی که ایمان داری؟

      • بدون نام

        یکی در یک شرایط عاطفی بوده و خواسته در صفحه اش در این مورد حرف بزنه .به ما چه ربطی داره بپریم وسط و موعظه کنیم؟ همه این موعظه گران خودشون انسانهای کاردرست و بی عیبی هستند که فکر می کنند می تونن شخص دیگری رو نصیحت کنند؟!

    • بدون نام

      من حالشو میفهمم.ولی نباید عمومیش میکرد چون با این مردم بی رحمی که ما داریم فقط دنبال مسخره کردن و فحاشی هستن. چه میفهمن عواطف و حس وابستگی به یه موجود زنده که از دست میدیش چطوریه. میخواد بچت باشه یا حیوون خونگیت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین من از بچگی تو حیوونا بزرگ شدم و سگ و گربه و همه چی داشتم.
        حیوون وابستگی نداره و اگه وابسته شدی یعنی بیماری روانی داری وگرنه وابسته به جیوون نمیشدی.
        شما سگ و گربه رو هرچقدر هم که اهلی بار بیاری بازم کثیفه و حرف بعضیارو نمیفهمم.
        حیوون حیوونه و نمیتونه آدم باشه.
        مدافع حیوانات باش بهشون آسیب نزن ولی سعی کن فاصلتم باهاشون حفظ کنی

      • بدون نام

        .... هنوز نمیفهمی عواطف و حس آدما با هم فرق میکنه. دلیل نمیشه اگه تو سنگی همه مثل تو باشن.

      • بدون نام

        برترین ها واقعا مسخره هستی اگه قراره توهینو پخش نکنی بیخود میکنی برای یه نفرو میذاری ولی جوابشو سانسور میکنی.

      • بدون نام

        اگه اینطور باشه همه حامیان حیوانات بیماری روانی دارن بی تربیت. توام احتمالا ازین کسایی هستی که حیوونارو میاری پیش خودت و
        شکنجشون میدی و اذیتشون میکنی.

      • بدون نام

        خواهشا توجیه نکن هیچ ربطی به سنگ بودن نداره به عاقل بودن ربط داره.اینجا گفته نشده با حیوانات بد باشید فقط گفته شده حریمتون رو حفظ کنید.

      • بدون نام

        همون بیخود میکنی تو توهینه بود که پخش شد.
        دوما من حاظرم بیام باهمتون قرار بزارم ببینم کی از حیوانات بیشتر میفهمه .هیچکس تاحالا ندیده من به حیوانات صدمه بزنم یا باهاشون بد باشم همون کامنت اولم هم گفتم باید با حیوانات درست برخورد کرد.و اگه هزار بار دیگم باشه میگم کسیکه به حیوون وابسته بشه مشکل روانی داره.حالا اگه میخای توجیه کنی بحث دیگس ولی این توهین نبود.میتونی از یه روانشناسم بپرسی که حرف من درسته یا نه

      • بدون نام

        بدون نام ۱۱:۰۲ از کامنتت عصبی بودن میباره.

      • بدون نام

        آره همه عصبی و روانین. فقط تو خوبی عقل کل

      • بدون نام

        مردم ایران به هم نوع خودشون رحم نمی کنند معلومه که غصه مرگ یک حیوان رو درک نکنند .این هم که سرزنشش می کنند چرا به بچه های گرسنه اهمیت نمیدی فقط یک سخنرانی ملال آوره .هر کس در این جامعه زندگی می کنه می دونه اکثر مردم چقدر زامبی هستند و از ویژگیهای انسانی تهی.

      • بدون نام

        به مثبتا نگا میکنم میفهمم مردم حیوون پرست شدن و حقشونه هرچی بلاست سرشون بیاد.قدیم پول نبود و ارزش های انسانی بود.الان مردم پول دارن و غصه میخورن.بایدم برن سمت حیوون و با اونا رفع نیاز کنن

      • بدون نام

        بهتره وقتی به مثبتا نگاه میکنی بفهمی که حتما افکار و عقاید شماهاست که منفی داره. وقتی حتی حیوونارو هم به چشم رفع نیازت میبینی خدا میدونه درباره آدما چه تفکری داری. لابد همه باید برده تو باشن.

      • بدون نام

        بدون نام اول پس مطمئن باش مشکل از تویه ... من هم خیلی داشتم از هر نوع ... همشون از آدمها به طور کل سر بودن از هر نظر، و کاملا حرفهای منو حتی می فهمیدن ....بیا برو دروغگویی کار بدیه که حیوان داشتی ... امکان نداره

    • بدون نام

      ديوانه هست بسكه شوهر گيرش نيومده،پسر الكي زياده ها ولي اوني كه برا يه خانم معروف خوب باشه نيست بيچاره هانيه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این که در یک فرهنگی هستیم که زن تحت هر شرایطی با هر مردی که از راه می رسه باید ازدواج کنه و بی شوهری برای زن مساوی با بی هویتیه ، دلیل نداره به بقیه هم تعمیمش بدهیم .خیلی ها طرز فکر مدرنی دارند و دوست دارند تنها زندگی کنند یا شاید کسی که حاضر باشند باهاش زیر یک سقف زندگی کنند رو پیدا نکردند چون مثل خیلی از زنها مجبور نیستند خودشون رو با هر شرایط حقیرانه ای تطبیق دهند . خلاصه که شرایط خانوادگی و فرهنگی خودمون رو به بقیه تعمیم ندهیم

    • بدون نام

      کاش یه ذره هم به بچه ها آدمیزاد توجه داشتین شماها...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا می دونی توجه نداره؟ بعد هم چرا فکر می کنی انسان بودن برتری ای بر حیوان بودن داره؟ خیلی از همین آدمیزادها دو ثانیه هم قابل تحمل نیستند بس که پلشت و نفرت انگیزند .شاید بهتر باشه فقرا به جای اینکه مدام بچه به دنیا بیاورند و بدبخت کنند راههای جلوگیری از بچه دار شدن رو یاد بگیرند

      • بدون نام

        تو کی ای که دستور بدی؟؟؟؟ من خودم از بدبختترین بچه های عالم بودم اون نظر بالاتو بخون ... من با والدینمم که اتفاقا در کمال بی وجدانی منو بوجود آوردن تصویه کردم خیلیم اذیت شدم .. ولی نه ننه بابا می خوام نه کمک تورو نه کس دیگه رو ...بچه آدم زبون داره منم داشتم ولی چیزی که من می خوام اینه که آدمنما ها برن بستری شن و به جاش نیاز دارم که ببینم انسانهای عاشق وجود دارن مثل این بانوی عاشق که برای دفاع از معصومترین موجودات که حیوانات باشن تلاش می کنن و به هیچ کس هم به اندازه دوستان حیوانات احترام نمی گذارم. گرفتی؟؟!؟!؟

    • بدون نام

      خدایی این هم شد خبر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از خبر نیست تو خیلی میفهمی چرا نظر میدی؟

    • امید

      شوهر گیر نیاد همینه دیگه!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شوهر اگه امثال تو هستین باعث خوشبختی دختراس که گیر نیاین هیچ وقت. تو خونه ننه باباتونم زیادی هستین شماها

      • بدون نام

        امید وقتی مثل تو بی شخصیت پر شده در کشور کدام دختر عاقل حرف از شوهر میزند؟

      • بدون نام

        بدون نام 10:30
        حالا خودت ... فک نکنن بقیه مثه خودتن، بعضیا آدما بی عرضه نیستن : )

      • بدون نام

        خدا رو شکر که دخترا ، امثال تو رو حساب نمیکنن و مشخصه که سوختی

      • بدون نام

        فکر کردی یکی در حد توسلی با اون دغدغه هایی که داره حاضر میشه با هر مرد چندش آور و عقده ای و حقیری ازدواج کنه؟ خب زنهایی هستند که حاضر میشن با هر نرینه ای وصلت کنند .ولی این به این معنی نیست که همه زنها همینطور باشند.اینقدر شرایط فرهنگی خودمون رو به بقیه تعمیم ندهیم و متوجه باشیم در ایران همه زنها حقیر و مرد ذلیل نیستند

    • نوید

      جااان؟؟؟
      چییییی؟؟؟
      مامان جان!!!!؟؟؟؟؟
      ببخشید ولی ایوانکا ترامپ با 33 سال سن تو همه عکساش سه تا بچه هاش و همسرش کنارشن آدم لذت میبره از اینهمه شعور، بعد اینا که صفت هنرمند اصلا لایقشون نیست با این سطح بسیار پایین تفکر و شعور شدن الگوی یکسری از جوونای ما! برو ازدواج کن بابا داره چهل سالت میشه! خجالت آوره... همین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امثال ایوانکا ترامپ و پدرش گند زدند در این جهان و کسانی هستند که دوست ندارند در این جهانی که این جماعت در حال نابودیش هستند بچه بیاورند .دوست ندارند بچه هاشون در جهانی که امثال پدر ترامپ به گند کشیدند زندگی کنند .خیلی باید سطح شعور و فرهنگ بالا باشه که آمیزاد بفهمه مجبور نیست در هر شرایطی تولید مثل کنه

      • بدون نام

        اینکه جانوری مثل ایوانکا ترامپ و پدر زن ستیز و نژادپرستش الگوی بعضیها هستند تهوع آوره .خب همه که عوام نیستند که در هر شرایطی به دنبال جفت گیزی و تولید مثل باشند.این جهان نفرت انگیز ارزانی همون ترامپیون!

      • بدون نام

        جالبه کسانی که تولید مثل رو هدف غایی بشریت می دونند از سطح فکری پایین کسانی که حاضر نیستند در هر شرایطی به این عمل دست بزنند می نالند! وقتی همچنان بدویت بر فرهنگ و مدنیت برتری داشته باشه همین میشه دیگه

    • بدون نام

      اخه چرا حیوون نگه میدارید که با مرگش عذاب بکشید.کم غم و غصه تو زندگی هست که خودتون بهش اضافه میکنید.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر زمانی حیوانی اونقدر فداکار بود که تورو برای دوستی بپذیره بعد بیا یه چیزی بگو .... تا اون موقع ششششششششششششششششش

    • بدون نام

      میدونم از دید خیلیا این جملات هانیه مسخره س ولی فقط زمانی اینو میتونی درک کنی که تو یه دنیا به این بزرگی انقدر بدی و نامردی ببینی ، که تمام دلخوشیت بشه همون حیوونی که هیچ وقت بهت اسیبی نزد ، هیچ وقت تنهات نذاشت ، همیشه استراس هاتو ازت گرفت و منت سرت نذاشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته اصلا مشکل نیست دیدن اینکه حیوانات از نظر انسانیت و عشق و ظرفیت سرن به ما حتی اگه اذیت هم نشده باشه کسی ...

    • امید

      شوهر گیر نیاد همینه دیگه!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امید: پرفسور علت شوهر گیر نیآمدن چیست؟

    • امیر

      این مسخره بازی ها چیه که می نویسید .اینقدر آدم توی حوادث کشته میشند و بعضی هم به مرگ طبیعی میمیرند چیزی نمی نویسید حالا یه گربه مرده باید توی خبر داغ گفته بشه .
      (ما هم یه الاغ داشتیم مرد لطفا تو خبر داغ بنویسید )

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسخره بازی وجود آدمنماهایی هست در بینمون که نه می دونن انسانیت چیه نه عشق نه گربه نه حیوان نه شعور .... قابل توجه خود ناچیزت ...

    • بدون نام

      پس هانیه توسلی انسان خوبیه .... ای کاش همسر آینده ی من چنین خصوصیاتی داشته باشه ... آفرین به خانم توسلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من خودم جدی می گم اصلا به مردم اطمینان ندارم ولی اگه ببینم گربه یا سگی به آدمی اعتماد و علاقه داره بیشتر رغبت می کنم با اون آدم حتی حرف بزنم.

    • احمد

      فقط اونجا که گفته "بیام پیشت ....." ...!

    • کریم

      درسته که حیوانات هم مثل خود ما هستند و باید
      تا اونجایی که میتونیم مواظبشون هم باشیم
      ولی اینجوری مطلب نوشتن از این خانم ( نمیدونم کی هستند احتمالا بازیگرند کاش عکس خودشونم گذاشته بودید ) در جامعه ای که عده ای از مردم سر بی شام زمین میگذارند و از گشنگی به سختی خوابشان می برد و تا صبح گرسنگی چند بار بیدارشان میکند دور از انصاف است مگر در حرفه ی خودتان چنین افرادی وجود ندارند ؟
      هنرمند و بازیگر باید درد جامعه را بداند نه اینکه
      جلو دوربین این نقش را بازی کند
      نگویید بروند کار کنند که گرسنه نخوابند که با سگ دو زدن هم باز برای عده ای این چنین است
      امیدوارم خبر دروغ باشد وگرنه با عث تاسفه

      پاسخ ها

      • reza

        کریم پسرم کسی زورت نکرده کامنت بزاری وقتی طرف رو نمیشناسی و کلا نمدونی چه خبره

      • بدون نام

        چرا فکر می کنید کسی که به یک گربه دلبسته ست مرفه بی درده؟ کی گفته هانیه توسلی ثروتمنده ؟ این آدم که اصلا نقشهای زیادی هم نمی گیره برعکس یه عده که همه جا هستند و دستمزدهای آنچنانی می گیرند؟ خواهر توسلی در توئیتر هست و همیشه از بی پولی می ناله .چرا فکر می کنید همه چیز شکمه و همه مشکلات در شکم خلاصه میشه؟!!

      • بدون نام

        کریم در هر حال آدم زبون داره، اراده داره، می فهمه چی داره می گذره ... من خودم داغووون بودم از فقط قبلا ولی اینا اولویت دارن .. اینا فرشته ان از پاکی و مسئولیت ما هست که تمام نیازاشونو برآورده کنیم ... خیر دور از انصاف نیس ... من خودم از مردم یاد گرفتم که هرگز از اسنانیت و پاکی و جنبه و طرفین به پای حیوانات به خصوص گربه و سگ نمی رسن!

    • بدون نام

      مرده شورخودشوگربه اش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی سواد: مرده شوئی نه مردشور

    • بدون نام

      ثروتمندترین و بی دغدغه ترین انسان های ایرانپزشکان و بعد بازیگران.
      خدایا از بچگی کشیدم بسه.
      پولتو و اون دوتا چیز دیگه که خواستمو بده اصلا بهشتتو نخواستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوستی و عشق مال پروتمندان و بی دغدغه هاس؟؟؟؟ متاسفم برات ... تو از اونایی هستی که هرگز نه ظرفیت و نه لیاقت درک عشق و دوستی رو دارند و زندگی فقط با انسانیت و عشقه که معنا می گیره که هیچ کدومشو تو نداری و نخواهی داشت ... متاسفم برات ....

    • بدون نام

      واقعا که خدا شفاتون بده. اینستاگرام محلی هست برای گذاشتن عکسهای شخصی و احساسات گذرای انسان که باعث میشه ثبت ابدی بشه. مثل یه آلبوم. فکر نمیکنم خانم توسلی هم کاری به غیر از این انجام داده باشه. ایشون هم نگفته کسی بیاد با من ابراز همدردی کنه ، اتفاقا اونایی که دارن از اینستا استفاده های اخباری دیگه ای انجام میدن اشتباه میکنن. ایشون اون لحظه ناراحت بوده پست شخصی گذاشته ، نه پس گربه ش که مرده بوده باید میومده درباره واژگونی اتوبوس پست میزاشته. دلتون میخواد به یه چیزی گیر بدینا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش همه مثل شما باشعور بودن

      • بدون نام

        آفرین

      • بدون نام

        در متن بالا هم نگفته که هانیه توسلی بیاد در مورد اون موضوعات پست بذاره گفته این مطالب در اینترنت منتشر میشه منتها توجه مردم به این پست بیشتر از خبر کشته شدن مردم در عراق یا دستگیری عده ای به جرم عضویت در گروه های عرفانی هست

      • بدون نام

        به نویسنده پست اصلی- جانم اینا که می بینی مزخرف می گن یا منفی می گن یا از غم دیگری شادی می کنن آدمنمام، هیولاهایین که خوارند ولی متاسفانه در حال حاضر به دلیل نبود عواقب کافی پر سرو صدا ... ولی اطمینان می دم بهتون که هم از طرف انسانها و هم از طرف خدا چوبشو به بدترین و فجیعترین شکل می خورن چه گناهی بدتر از شادی برای سوگواری دیگری و من دیدم که می گم ... دیدم که با بی احترامی به حیوانی معصوم خونه اش یک شبه سوخت دیدم که تمام عزیزانش مریض در بستر افتادن دیدم که بچه هاش همه سیاه بخت شدن و خودش هم فهمید از کجا خورده ولی دیگه دیر شده بود ... اون زمانه که ما می تونیم تلافی کنیم و ببینیم با خندیدن و جوک گفتن سر سوگواریشون چه حالی بهشون دست می ده ... خاطر جمع باشید.

    • بدون نام

      گالیور نگو نقشه بده بیاد

    • آرش

      به شما چه خب دوستش داره

    • بدون نام

      حالم تز این نو کیسه های متکبر بهم میخوره

    • بدون نام

      چه گربه بی ریختی هم داشتی هانی جون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        1054 از شعور میتوان پی به زیبائی تو برد ماه شب چهارده خخخخخخخ

      • بدون نام

        حیوانات همه زیبان ... آدمها بعضی زیبان بعضی متوسط ... آدمنماهایی مثل تو همه کریه و زشتند و به این دنیا در کنار انسانها و حیوانات معصوم و زیبا جایی ندارند... انشاالله اهریمن برای جمع آوریشون ملاقاتی خواهد داشت به این دنیا ...

    • هه

      به درک ک مرد

    • بدون نام

      زندگی های پوچ و توخالی که با مرگ یه گربه همه چی تموم میشه
      واقعا این جور افراد برای یه لحظه هم شده فکر کردن زندگی یعنی چی برای چی به این دنیا اومدن و چه رسالتی دارن نه اینها اصلا به ماهیت وجودی خودشون پی نبردن واقعا به حال چنین انسان هایی باید تاسف خورد که تمام ارزش های زندگی شون با مرگ یه گربه به پایان میرسه چند دهه قبل مادر هایی داشتیم که جوان هاشونو تقدیم کشور شون کردن و سرشون رو بلند کردن و گفتن خدایا شکرت و اگه بازم فرزند دیگه ای داشتم فدای این مرز و بوم میکردم و زن امروز همون مرز و بوم شده مادر یه گربه و همه چیزش با مرگ اون گربه به پایان میرسه این خانم کمی به خودش زحمت نداده از شیشه ماشینش نگاهی به بچه های کار که بدون خانواده بی سرپرست و بدون سقفی بالای سرشون تو خیابون ها میلولن و شکار جنسی افراد سودجو میشن بندازه ولی کل زندگیشون خلاصه شده به آفه های غربی تا از خودشون یه چهره مهربان بسازن در پس سیرتی تهی از احساس
      من نمیگم نگهداری و محبت به حیوانات بده نه خیلی هم خوبه هر کسی ذوقی داره ولی اون روزی که کل زندگیت بشه حیوان خونگیت و چیزی جز یه حیوون تو این دنیا برات مهم نباشه دیگه انسانیت رفته زیر سوال
      باز میگم همچین اشخاصی فقط قابل ترحم هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه میتونم بهت منفی بدم نه مثبت .
        چون با اون بخش حرفات که گفتی وابستگی به حیوون خوب نیست موافقم و با بخش دیگش مخالف(با اون بخش که فک میکنی مملکت فقط خانواده شهیده مخالف.بابای ماهم رفت جبهه ولی الان هیچ چیزی نداریم و دلیلم نمیشه حرفای تو که فک کنی همه کشور مدیون خانواده های دیگس.وظیفه همه دفاع از کشوره و وظیفه منت نداره

      • بدون نام

        خوب بگو من از درک عشق عاجزم آقا ... بگو ظرفیت ذهنیشو ندارم که بفهمم زندگی یعنی انسانیت و عشق و اون عشق هر موجود زنده ای می تونه باشه ... بگو مشکلم اینه نگو دارم میمیرم که عشق رو جایی دیدم و درک نکردم ولی باز دارم دق می کنم ..

    • بدون نام

      امید جان اون گربه صد هزار بار بهتر از شوهر های امروزیه حداقلش آزاری نداره حرف مفت نمیزنه هارت و پورت الکی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه فقط بهتر از شوهرهای امروزی که بهتر از خیلی از مردمی که هر روز ملاقات می کنیم یا در اینترنت نظرات نفرت انگیزشون رو می خونیم .همنشینی با حیوانات و درخت ها خیلی بهتر از تحمل این دوپاهای نفرت انگیزه

      • بدون نام

        همین دیشب یه گربه اومده سیتا مرغ منو خورده.اینم از آزارش.وقت نبوده جوجه های بیچاره رو نخوره.درحالیکه بهش غذا هم میدادم.یادت باشه گربه بی چشم و رویه

      • بدون نام

        بی نام 14:13
        امیدوارم پدر محترمتون یا احیانا برادرتون جزو اون دوپاهای نفرت انگیز نباشن چون به هر حال مرد هستن. نفرت و کینه و عداوت از پشت کیبورد کامپیوترت کاملا حس میشه .. کسی جز خودت عذابش رو نمیکشی با این عقایدت.. امیدوارم خوب بشی

    • بدون نام

      بیچاره واقعا غم انگیزه وقتی هیچ دلخوشی نداشته باشی برای زندگی و یه گربه شده باشه همه زندگیت!! واقعا این خانم قابل ترحمه و نیاز به مشاوره داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم قابل ترحم افرادی هستند که همه چیزشون شکم چرانی و پول دوستی و زندگی کردن در سطحی ترین نیازهای بشریه .جایی که نمی تونن گربه ها و درخت ها و موجودات زنده دیگر رو ببینند و فکر می کنند زندگی یعنی مرد عوضی و بددهن و ... رو تحمل کردن و بچه ....

    • بدون نام

      هر کس در دنیا آزاد هر موجودی را دوست داشته باشد حال شماها چرا نگران هستید؟

    • بدون نام

      ۱۰:۱۷ هزاران بار لایک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزار بار لایک بخاطر کم عقلی

    • الهام

      خدا هانیه توسلی را هر چه زودتر با گربه اش و پاپت و بقیه جک و جونورا ان دنیا محشور کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا آدمنمایان مریض را ببرد ... ما انسانهای عاشق رو می خوایم اینجا ... تو پیج شدیا ....

    • محمد

      ملوس در گذشت,از,طرف جا ماندگان//گربه های سر کوچه ته کوچه//

    • بدون نام

      الویت رو بذار برای کودکان کار و سرپرستی از آنها.بجای وقتی که برای نگهداری گربه میذاری.بذار آزاد باشن خودشون که حالا ماتم از دست دادنشون رو نگیری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولویت یاد دادن راههای جلوگیری از بارداری به پدر و مادر این بچه هاست .نه که یه عده کارشون تولید کردن بچه باشه و بقیه هم وظیفه داشته باشند بچه های اونها رو تر و خشک کنند

      • بدون نام

        دوستان من 12:17 و 14:56هردو درست گفتیدموافقم اما با 14:56 موافق ترم

      • بدون نام

        من خودم بچه داغونی بودم و ما آدما زبون داریم من خودم انتقام خودمو گرفتم و تا ابد هم اونایی که بی وجدان بودن منو آوردن تو دنیا بدبختم کردنو نمی بخشم .... حیوانات که زبون بسته ان الویت دارن اونا همه پاک پاکن ... آدمها پاکترینشون هم گناهکاره .... بچه خیابونی خودش از پس خودش اگه از ذات خوب باشه بر میاد خودش میره مدرسه مثل من خودش نون در می اره و یاد می گیره انسان باشه. من نه کمک تورو می خوام نه ننه بابایه دلسوزو یا آدمنمارو ... من انسان عاشق می خوام تو این دنیا باشه مثل این بانو که منو به دنیا امیدوارم کنه و به داد حیوانات معصوم برسه که خیلی این فرشته ها کشیدن از دست آدم دیگه آدمنما بماند ....اون بچه ام که خراب باشه ذاتش تو عسل کن تو دهنش دستتو نصف می کنه ...

    • بدون نام

      چرا مهم نباشه؟برای هر شخصی یک چیز مهمه.
      من شخصا ناراحت میشم وقتی حیوونا و کلا جانداران حتی درختها میمیرند...ِ
      متاسفم برای کامنتهای زشت بعضی مردم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • محمد حسین

        تعجب اور نیست این نظرات ما در جامعه ای هستیم که هر روز اخبار قتل و تجاوز و انواع جنایات ازش بیرون میاد این وسط اگر گروه دیگری از مردم مثل شما انسانیت خودشون را حفظ کرده باشن معلومه توسط اون عده بیمار و مریض مسخره میشن یا مورد حمله قرار میگیرن

      • بدون نام

        من کاملا با شما موافقم! ولی اینا آدمنمان ... مریضن ... و احتمالا همه دارای سو پیشینه جدی من خودم در کار مربوط هستم که اینو می گم چون چکشون که می کنی می بینی کلا بیمارند و به همه موجودات جنایت می کنن.

    • کریم

      سلام آقا رضای گل و بلبل 10:40
      ممنون از نظرتون ، ولی به نظر جنابعالی نیاز به شناخت این خانم هست
      اینم یکی مثل بقیه س،
      من فکر میکنم کسی که این را به عنوان خبر گذاشته
      خواسته این صفحه ی نظراتش را پر وپیمون
      ببینه ، ممنون هموطن

    • فاطی جون

      لطفا مراسم چهلم رو اطلاع رسانی کنید واقعا خیلی تاسف خوردم
      پس چرا اخبار ها این فاجعه رو پوشش ندادند
      هانیه جون انشالله به آرزوت برسی ببخشید نتونستم تو مراسم خاکسپاری بیام ...

    • بدون نام

      طرف گوشیش میفته میشکنه، میزنه زیر گریه
      حالا یکی سال‌ها با یه موجود زنده که عاطفه و اخلاق خاص خودش رو داره زندگی کرده و اونو از دست داده و بابتش ناراحته. تو صفحه شخصی خودش هم غمش رو به اشتراک گذاشته، حالا یه عده اومدن تبدیل به خبر رسانه‎ایش کردن به این فرد چه ربطی داره.

      اونی هم که میگه اگه به حیوون وابستگی دارین پس حتما بیمار روانی هستین بهتره خودش یه سری به روان‌پزشک بزنه. جدی می‌گم.

      ظاهراً این ملت فقط به درد تماشای اعدام می‌خورن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واسه گوشیش نمیزنه زیر گریه واسه چیز دیگست.
        من شک ندارم وابستگی به جیوون روانپپریشیه.
        و شک ندارم تو ازین آدمایی که وضعت بد نیست و جیوون پرستی.وگرنه وابستگی یعنی همون.
        آدم بچه کوچیک همسایشو دوست داره و بهش آزار نمیزنه ولی وابستش هم نمیشه.
        من مادرمو از دنیا بیشتر دوست دارم ولی وابستش نیستم.
        کسیکه وابسته حیوونه یعنی یه آدم نداره که نیازاشو باهاش رفع کنه نیازهای عاطفیشو.و مشکل روانی داره.من خودم کتابای روانپزشکی زیاد خوندم و حتم دارم کسیکه به روانپزشک نیاز داره کسیه که به حیوون وابستست

      • بدون نام

        کاملاً واصحه که کتاب‌های روان‌پزشکی زیادی خوندی
        اصلاً از سخنان مستدل و همراه اراجاعت کاملاً مبرهنه

    • فاطی جون

      چرا پیام منو سانسور کردی مگه توسلی اعدامت میکرد جهآن سوم یعنی این خبرها همه چی سانسور میشه آزادی بیان نیست آدم حالش بهم میخوره

    • بی نام

      واقعا مسخره است در این دنیای ,ا نفسا

    • مشهدی

      وع دگه حالم به هم خورد چه دیونیه هانیه توسلی نمدنیستم

    • حمد

      خدا رحمتش کنه با هم محشور شوند. امین

    • بدون نام

      حیوانات رو اگر نگه دارید ، نه برای پشم ، گوشت و تخم مرغشون
      بهشون عشق بورزی ، آدم وابسته شون میشه و حیوانات هم این رو میفهمند و اونها هم عاشقانه دوستون دارند
      البته شاید بعضی ها بگن انسان از تنهایی به حیوانات پناه میبره ، شاید برای بعضی ها صدق کنه ولی بعضیها مثل خودم عاشق حیوانات هستم
      و هر جایی حیوونی باشه و بتونم بهش محبت میکنم مثلا سگهای دور و بر شهر
      بعضی از حیوانات باید در طبیعت باشند و نگهداری اونها در قفس و در خونه باعث آزار این حیوانات میشه مثلا خرگوشها ، خوکچه هندی ، همستر و . . .
      و حیوانات داخل باغ وحش که همه دچار افسردگی و گرسنگی هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سگ های دوروبر شهر اگه بدونی چه بلایی سر امثال من آوردن و اگه مادرتو بقیه از آزارشون درامان نباشن اونوقت عشق نمیورزی .همش واسه اینه که جیبت پره و خونت به راه

      • بدون نام

        چرا حرف مفت میزنی. غذا دادن به چند تا حیوون گرسنه که هرروز داریم تو کوچه و خیابون میبینیم جیب پر پول نمیخواد دل بزرگ و بلند نظری میخواد وگرنه با همون ته مونده غذاهاتم که هرشب میمونه و میریزی دور میتونی حتی شده یه حیوون زبون بسته رو از گرسنگی نجات بدی. توروخدا یکم رحیم باشید تا خدا هم بهتون رحم کنه.

    • بدون نام

      خیلی جالبه ها
      طرف یه گربه داشته، بعد از مردنش، توی صفحه شخصیش احساساتش رو با دنبال کنندگانش در میون گذاشته.همین آقا همین.
      وااااای بیا و تماشا کن که هزار باید و نباید عرفی و اخلاقی و اجتمای و قانونی از توش در آمده که مسلمان نیست آن کس که شب سیر بخوابد در حالیکه برادرش در آرزوی فلان باشد.
      چی میگین شماها برید سهام عدالت و یارانتونو بگیرید.

    • mohamad

      الفاتحه.یه مشت زن بی عقل گربه پرست خوبه خدا بهتون عقل داده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا ترا هم شفا بده که نظر دادی خخخخخخخ

    • تقدیم به منتقدین توسلی

      میتوان همچون عروسک‌های کوکی بود
      با دو چشم شیشه‌ای دنیای خود را دید
      میتوان در جعبه‌ای ماهوت
      با تنی انباشته از کاه
      سالها در لابلای تور و پولک خفت
      میتوان با هر فشار هرزهٔ دستی
      بی‌سبب فریاد کرد و گفت
      «آه، من بسیار خوشبختم»

    • محمد حسین

      کسایی که فکر میکنن بازیگر یا فوتبالیست میتونه الگویی برای زندگی باشه از عقل کم دارن! الگو کسی میتونه باشه که بتونه از نظر فکر و اخلاق و عمل ادم را یه مرحله بهتر کنه. حالا مثلا یه فوتبالیست که خوب گل میزنه یا یک بازیگر که خوب نقش بازی میکنه چرا باید الگو باشه؟تازه اکثر بازیگر ها و فوتبالیست های ایرانی هم انچنان آش دهن سوزی در حرفه خودشون نیستن.
      اما در مورد عزاداری برای گربه هم کسایی که حیوان خونگی داشتن مخصوصا گربه میتونن بفهمن این خانم چرا اینقدر ناراحته.گربه اونقدر خودش را توی دل ادم جا میکنه که دقیقا مثل یک عضو خانواده میشه.وقتی افسردگی داشته باشی یه حرکت مسخره اش میتونه ادم را از این رو به اون رو کنه و وقتی حوصله نداری و از دست ادما دلت پره وقتی میاد کنارت خور خور میکنه ادم احساس میکنه تنها نیس و این گربه تو این عالم بهش وفاداره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الگوها صحیح تره که بصورت موردهای رفتاری باشن مثلا من رفتار صحیح یا غلط یک شخص رو ببینم و درس بگیرم، نه کل رفتارهای یک انسان را بعنوان الگوی زندگیم چشم بسته بپذیرم

    • سید

      انشاالله با هم محشور شوی
      گویند که هرکه هرچه را دارد دوست
      دربعد وفات هم همان مونس اوست

    • امین

      به هیییییچ کس ربطی نداره این موضوع ها. هرکس شخصیت، اعتقاد و... خودشو داره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چیزای دیگشونم به ما ربطی نداره

    • بدون نام

      بیشتر از پست خانم توسلی که حالا طرفداران و دشمنان خودش رو داره انسان متحیر می مونه از این همه عقده های سر باز کرده مخاطبان این سایت ... یکی مرد ستیزیش رو جار میزنه به این بهونه یکی زن ستیزیش رو ... یکی روان پریشان خودش رو ریخته روی دایره یکی دیگه هم فکر میکنه خیلی با نمک تشریف داره و کلا زده تو خاکی .... متاسفم واقعا تو کل این همه کامنت غیر از دو سه تا کامنت درست و درمون چیزی پیدا نشد..

      پاسخ ها

      • کریو

        این هم عاقبت این تازه به دوران رسیده
        .....

    • بدون نام

      وقتی شوهر وبچه گیر شان نیاید گربه انیس انها میشود

    • بدون نام

      خودش خوبه گربش هم باید خوب بوده باشه

    • سارا

      هم خودش هم گربش نازن

    • بدون نام

      اوووف چه قدر گربش مهم بوده۱۲۰ تا پیام توی برترین ها در چند ساعت؛بابا رفقا دمتون گرم

    • بدون نام

      ببین دلخوشی ماایرانیا چیشد گربش میمیرمیگ دلخوشیم رفت

    • اریا

      کاری ازدستمون نمیاد فقط دعا میکنم زود بری پیشش

    • پنکه

      کاش منم گربه بودم و با چهل سال سن بی بیمه و بب پول نبودم و کسی نگهم میداشت

    • zhako

      چرا نمیتونم برای نظرات، مثبت یا منفی بزنم.

    • دنیا

      دیر سقط کرد پول بعضی بازیگرهارو مست کرده به ی بدبختی کمک کنین خیلی از این مردم گشنه میخابن

    • بدون نام

      خب مرد که مرد یکی دیگه بگیر....

    • بدون نام

      فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت !!!!کجا ؟؟؟؟

    • David

      بی شوهری افسرده ش کرده بیچاره رو

    • ناشناس

      خانم توسلی دردت رو درک میکنم .... اما ای کاش این درد رو عمومیش نمیکردی .... اگر چه قرن بیست و یکمه اما اینجا جهان سومه .......جایی که غذا دادن به حیوانات رو اسراف میدونند .... با عمومی کردن اندوهت , دیگران فقط نمک به زخمت میپاشند ..... اما گربه تو در آرامش مرد ... آرامشی که انسان مهربانی مثل تو بهش مدتها بود که هدیه داده بود .... به هر حال همه شایستگی این رو ندارند که سنگ صبور آدم باشند !!

    • بدون نام

      پناه بر خدا،،،همین

    • بدون نام

      سکوت و سکوت و سکوت و دیگر هیچ...

    • بدون نام

      بنرتسلیت بانهایت تاسف بابت درگذشت ملوس جون. ازطرف مخمل گربه مادربزرگه وبقیه دوستاش ایشالا خیلی زودبری پیشش.... شایدغم ازدست رفتن ملوس یادت بره

    • بدون نام

      اثرات ترشیدکی میشه وابستگی به حیوانات

    • Alamtu

      ین خانم مدتیه نقشش توسینماکم رنگ شده میخادخودشو پرنگ کنه آخه خانم متفاوت کی گفته به واسطه به اصطلاح هنرمنبودندبایدجوردیگه ای باشیبه جرات قسم میخورم این خانم خودشم به کارش هیچ اعتقادی نداره فقط میخادیه تمی برای خودش ساخته باشه توکه میدونی قالب وفرمت فرهنگ مردم ایران بااین چیزامنافات داره چراخودتوسیبل فش وبدبیراه ملت میکنی خوشت میادواقعا به به خداتوازهیچ کس بیشترنمیفهمی کسی بایدادعای متفاوت بودن داشته باشه که یه گوشه ازکاراین دنیارومتفاوت کرده باشه اثرماندگاری داشته باشه مثل زنده یادبانومریم میرزاخانی چه نجیب ومتین نه به واسطه جنگولک بازی وادادرآوردن ببین اول فرهنگ ملتت چه چیزومیطلبه بعددنبال متفاوت بودن باش خانم متفاوت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خوب گفتید میخواد توجه هارو برای گرفتن نقش بیشترجلب کنه

    • خرس

      چقدرررررر نظر

    • دراكولا تا به تا

      فكر كنم فقط تو ايران هست كه قشر متوسط رو به بالاي جامعه، حيوان خانگي داره! تو امريكا، طرف داره از گشنگي ميميره، بي خانمانه ولي هزينه صرف حيوان خانگيش ميكنه. خيلي از اسپنيش ها، كمك مالي از دولت ميگيرند كه سگشون رو ببرند پيش دامپزشك.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه منظورت سگ و گربه داخل خود خونه و اتاق خواب و آشپزخونس بله .
        ولی اگه منظورت حیوونه خونگیه که همه روستاییا دارن ولی وابسته نیستن و تو آشضپزخونشون فقط نمیبرن

      • بدون نام

        والا نه من دیدم فقرا هم دارن ... دوستی با حیوانات مخصوص افرادیه که از نظر روانی سالم باشن ربطی نداره به پول یا هرچی ...به خصوص تو ایران که دامپزشکی ارزونتر از امریکا و اروپایه....ما محله مون فقیره ولی خدارو شکر روانی نداریم همه با هم هوای گربه ها و سگهارو داریم تو خونه هم داریم و براشونم مثل آدم احترام و ارزش داریم و اونا هم می دونن برا همین دوستمون دارن و بهمون اطمینان می کنن خیلی هم رفیقیم اتفاقا با همشون

    • اقا

      گربه،!وای!!!!!!!

    • اقا

      خخخخخخخخخخخخخخخخ خوب بما چه؟

    • p

      مرفه بی درد همینه ،وقتی تو زندگی مشکلی نداشته باشی این جور قضیه ها برات مهم میشن

    • امین

      اینکه کسی برای گربه اش ناراحته به ما مربوط نیست اما اینکه در کشور اختلاس میشود و وضع زندگی مردم سختتر میشود به همه ما ربط دارد ایکاش شعورمان بالاتر رود

    • بدون نام

      اگر عشق ورزیدن به همنوع و جنس مخالف فقدانش در وجود آدم حس بشه این خلاء با دوست داشتن حیوانات و علاقه به اونها خودش رو جبران میکنه. وقتی انسان فکری به غیر از اینکه فقط با خودشو خلوتش باشه نداشته باشه چیزای کوچیک، تو زندگی مهم و پر رنگ میشه. به نظر من خوبه که آدم بدونه تو زندگی دنبال چی هست و چی میخواد.
      من خودم خیلی طرفدار ایشون بودم ولی مثل اینکه هنرمندا و بازیگرا رو فقط باید از نگاه لنز دوربین بهشون نگاه کرد وقتی خودشون میشن با اونی که ما ازشون تو ذهنمون ساختیم فرسنگ ها فاصله دارن.
      خانم توسلی کاش برای دوست داشتن و دلبستگی عذر موجه تری داشتین. زندگی آروم، خوبه ولی این آرامش رو میشه با کس دیگه ای هم که اونرو میتونه بیشتر کنه شریک شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش برای وجود آدمنماها من یه توجیهی پیدا می کردم ... عشق توجیه نداره و از روی زندگی تهی یا خالی یا .. نیست ... تو برو برای انسانیتی که نداری فکری کن نه برای انسان شایسته ای که قدره عشق بورزه .... شرم بر تو .... شرم بر تو ....

    • هانیه

      متاسفانه گربه شونو نمی شناختم نمی تونم تسلیت بگم!!!

    • بدون نام

      گربه انقد خورده که اندازه یه خری شده بیا یکی از گربه های کوچمون کا از گشنگی سگ میزنه رو بهت بدم چاقش کن

    • امیرحسین شفیعه

      هنرمندا کشور مارا ببین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به اصطلاح " آدمهای" مملکت منو ببین ... برو یه گوشه شرم کن برو آب شو برو از جلو جشم انسانها پنهان شو .. برو درمان کن مشکل روانیتو ..

    • حامد

      مارا هم در غم خودت شريك بدان اگه خواستی من حاظرم جای خالیشو پرکنم واست باکمال میل

    • بدون نام

      بابای بیچاره ی گربه الان کجاست اگه باخبر بشه حتما" سکته میکنه

    • بدون نام

      داغ گربه ی جوان واقعا" برای پدر ومادر گربه خیلی سخته.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیری تو از بامزگی ... وقتی تو سوگواریت شوخی کردم می فهمی

    • ملانیا

      چه دنیایی داریم،ما،خبرخیلی مهمی بود،خجالت داره ای کارا،مرد که مرد،خودت هم برو دنبالش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... ما این بانوی انسان و عاشق رو نیاز داریم تو این دنیاووو خودت برو ... و میری حرف دهنتم اونجا بفهم اونحا دیگه شیطان بغلطه یچی بگی دیگه سیخ داغ می آد ته حلقت ...

    • کاوه

      توی کشور ما برای غیر از ادم که بقول خودشان اشرف مخلوقات است هیچی دیگرمهم نیست گربه که ؟ اگر یک ادم پول دار که تمام ثروتش را ازراه دزدی بدست اورده باشد بمیرد و یک کارگر شریف که تمام عمر به زحمت رنج زندگی کرده به اندازه هم احترام میگزارند تو خود حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل

    • بدون نام

      حالا اگه این بازیگرا یکی از اطرافیان و اعضای خانوادشون خدایی نکرده فوت کنه جوری تو مراسم ختم شرکت میکنن و لباس روشن میپوشن و گریه هم نمیکنن چون بی کلاسی و مرده پرستی میدونن

    • بدون نام

      هانیه جان بیا ازدواج کنیم باهم نظرت عوض میشه اوت وقت :/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختر ایرانی به خدا با مارمولک ازدواج کنه با پسرای ایرانی نباشه ... چیین آخه شماها؟؟؟؟ از رده بشرین مثلا؟؟؟؟ قابل احترامین مثلا؟؟؟؟ خدایا خودت اینارو ببر ته جهنمت .. چرا اینارو گذاشتی اینجا؟؟؟ ما باید بگیریم حقشونو بذاریم کف دستشون؟؟؟؟

    • اندیشه

      اصلا چرا دارین قیاس مع الفارغ میکنین؟سرپرستی یه حیوون هیچ وقت با سرپرستی یه کودک یکی نیست.معلومه که سرپرستی یه کودک کار خیلی بزرگو بسیار نیکی هست؛ ولی مسولیتش هرگز با سرپرستی یه حیوون یکی نیس؛ معلومه که سرپرستی یه انسان سخت تره ؛ وظیفه ی بزرگتر؛ هر کسی از پسش برنمیاد؛چون انسان تربیت میخواد....پس مقایسه نکنید.حیوونشو دوست داشته حالا ناراحته که مرده....جریان مرگ آقای پاشایی هم یه مساله ی اجتماعی بوده علت اون صحبت توسلی چیزه دیگه ای هست؛ و اینکه یه انسان بتونه به یه حیوون بی قید و شرط محبت کنه، مطمعنا آدمه مهربونیه و به همه موجودات میتونه محبت کنه؛ پس بهتره بی خودی قصاوتش نکنیم...همه ی اونایی که به حیوونا محبت میکنن خیلی انسانهای مهربون هستن.....

    • رونالدو

      واقعا واسه مردم کشورم متأسفم..هرکسی تو گور خودش میخوابه..خدا انسان رو آزاد آفریده.هرکسی آزاده ب هرچی ک میخاد عشق بورزه..خودش میدونه و خداش..ب ما چه ک دخالت میکنیم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر شما و موافقم و شرم بر آدنماها که اصلا انگار زجرشون میدی وقتی انسان و عاشق نشونش می دی ...

    • امیر عباس آراستگان

      بلاخره منظور نویسنده مقاله را نفهمیدم . یه جا نفی میکنه یه جا تائید . فکر کنم میخواسته یه نظری داده باشه .

    • اشکان

      عشق و علاقه ای که به خصوص از این گونه پاک و خالص و ناب بوجود می آد به هیچ عنوان نه تنها نشانی از تنهایی یک نفر نداره بلکه قلب بزرگ هر موجودی که در اون هست رو نشون می ده به ویژه نسبت به حیوانات که همه فرشته و 100% پاکن. ظاهرا درک این نکته فوق العاده مهم برای خیلی از اونهایی که بهشون ایرانی اطلاق می شه و در حقیقت آدمنمایانی بیش نیستند بیشتر از اونیه که باید ازشون انتظار داشت (شاید برای همینه که می گن تجربه کردن عشق لیاقت و ظرفیت روانی و فکری می خواد) و عمیقا برای این مساله متاسفم و امیدوارم هر روز انسانهایی مثل این خانم و دیگر عاشقان در همه جای این کره خاکی بیشتر بشن و از تعداد آدمنماها (مثل کسانیکه در این مورد به چوک یا منفی چیزهایی نوشتن) کمتر و کمتر شه تا اینکه جمعیت بشر از انسانها تشکیل شده باشه به طور مطلق. اگر فقط یک گروه باشند که بدون هیچ شکی لیاقت عشق بی قید و شرط تا حد وابستگی رو داشته باشن حیواناتن و به خصوص سگ و گربه. به همه کسانی که عشقهای پاکشون رو از دست دادن تسلیت می گم و می دونم که در بهشت دوباره با هم هستین و به تمام کسانیکه مثل این خانم هستن بسیار به خودتون ببالین که مورد اطمینان، محبت، وفاداری و توجه این فرشته های آسمونی قرار گرفتین.

    • یکی

      برترینها با این تیتر گرفتین مارو؟؟ اولا یعنی چی مهم شود؟ گربه این خانم همیشه مهم بودن الان فقط ایشون به مردم نشونشون دادن بعدم واقعا من داشتم آماده می شدم تند شم ... وثل اینه که کسی بچه اش فوت شه بعد شما بگی وقتی بچه فلانی مهم شود ... !!!

    • بدون نام

      من بچه ایرانم و با دیدن این و موارد مشابه درسمو گرفتم . آهای "مردم" ایران، اصلا دوستتون ندارم که هیچ ازتون فاصله می گیرم. هرکسی که هر حیوانی رو به شما ترجیح داد عاقله. تنها استثنام افرادی هستن که حیوانات رو عمیقا دوست دارن بهشون احترام می ذارن و توسط حیوانات مور تاییدن. واقعا نمی فهمم هیولاهای پستی مثل شماها از کجا می آن یا شاید دوستانی درست بگن که گفتن با نبود نیرویی برای مقابله با بیماران روانی خرابکار هست که اون گروه ازتون انقدر دهنش بازه که صدای بقیه به زور شنیده می شه .
      به کسانیکه با حیوانات بدن یا عشق رو نمی تونن ببینن یا فکر می کنن صرف آدم متولد شدن اونارو برتر از حیوانات کرده- روزیکه داشتین زجر می کشیدین و با بدبیاری مواجه شدین و خانواده و عزیزانتون درگیر شدن و زمینگیر و ... به این نمونه های کاراتون فکر کنین. به یاد بیارین که به فرشته معصومی توهین و بی احترامی کردین، دل انسان عاشق (که فقط خانم توسلی نیستن بلکه تمام ما آدمهای انسان و عاشق رو و من بچه ای که بین شما دارم بزرگ می شم) رو شکستین و برای ارضا کمبوداتون دروغ به هم بافتین و... به یاد بیارین که نفرین من جوان ایرانی بدرقه راه تمام اونهایی که انسانیت رو فراموش کردن و با بدقلبی کاری کردن که من از مردمم بدم بیاد. به یاد بیارین اینارو. دیگر دوستداران و حامیان و دوست حیوانات از شما ممنونم که نشون می دین انسانیت و روان سالم در هر شرایطی باقی میمونه و روزهامو با کمک به حیوانات بد اقبال سرزمینم نورانی کردین، خواهش می کنم همینطور قوی و محکم ادامه بدین و نگذارین بیمارهای روانی شما رو خدایی نکرده دلخور یا نا امید کنن. به چشمان اون فرشته ها نگاه کنین و تمام اراده تون برمی گرده. هموطنان حقیقی من، ایرانیان واقعی شما هستین و بس نه آدمنما نه غیر انسان نه عقده ای نه مخرب نه دشمن و بخیل حیوانات ... .

    • بدون نام

      گاندی: هر جامعه ای رو از طرز رفتار و میزان محبتشون به حیوانات بشناس!
      اگه بیشتر ایران اینجوره وای به حالتون ایرانیا ... یعنی ر....
      نفرت یاد داده می شه ما همه وقتی بچه ایم در حسرت این رویا که با سگ یا گربه یا حیوانی دوست بشیم، در آغوشش بگیریم، پا به پای هم راه بریم ، ... ولی الان واقعا یه سری از همه جا بی خبر هیولا دارن به بچه ها یاد می دن که با حیوانات دشمن باشین، آزارشون بدین، احترام نگذارین، ....... .اگه از اون از همه جا بی خبرها هستی آماده باش برا نتیجه اش ... بدترین نتیجه ای که وجود داره چون این موجودات پدیده هایی هستن از خود بهشت ...

    • بدون نام

      من دارم گریه می کنم همینطور که دارم می خونم ... صد البته بسیار ناراحت و متاسف شدم که این دو دوستی که عاشقانه همو دوست داشتن از هم جدا شدن و کوچولوی این خانم دیگر در این دنیا نیستن ولی گریه ام برای اینه که بین جماعتی زندگی می کنم که دقیقا مثل پستترین هیولاها به فردی سوگوار ولی سرشار از انسانیت و عشق اینطور حمله می کنند و از اهمیت و ارزش حیوانات سرزمینم انقدر جهل دارند و به این مسئله گویی می بالند. به هیولاهای پستی که حتی برای توهین به دیگران (دختران و زنان) هم از این مورد تراژیک سو استفاده می کنن. به همین دلیله که شرم دارم از اینکه ایرانی امروز باشم.کی انسانیت دوباره در ایران بیدار می شه؟
      بنده خودم قبلا کودکی رو از دست دادم و بسیار برای خانم توسلی که اصلا نمی دونم که هستن برای درد فراق و دلتنگی برای عزیزشون آرزوی صبر و استقامت می کنم و امیدوارم ایشون و کل داغداران از این مریض احوالان به دور و از گزندشون مصون باشند.

    • بدون نام

      به خدا وضع انسانیت و بیماریهای روانی به جایی رسیده تو ایران که من هر بار یه آدم و حیوان رو نزدیک هم میبینم چهارچشمی "آدمرو" می پام نکنه یه حرکت بی احترامی کنه یا بخواد ایجاد مزاحمت برای اون حیوان کنه حتی اگر ببینم صاحب حیوانه به ولله ... بابا انسان کنین خودتونو مردم .. بیماری دارین برین درمان کنین این چه وضعیه برا ما ساختین؟؟؟ صد رحمت به هیولاهای توی داستانا دیگه شما گندشو در آوردین!!! نه برا خودتون خوبین نه همنوعتون نه برا این فرشته های آسمونی ... ! آخه شرم کنین یه کم از خودتون، از خداتون، از خود شیطان اصلا! اه!

    • بدون نام

      خیلی جالبه یه سری _____ هی می گن چرا .. چرا؟ چرا تو عاشق کسی می شی؟ چرا اصلا آدمها (نه آدمنماها) قابلیت عاشق شدن دارن؟ مگه عشق چرا داره؟ به خصوص در مورد حیوانات که همه گل سرسبدن چرا نداره اصلا ..سوال درست اینه که واقعا چرا برخی ____ می پرسن چرا ..متاسفم براتون! مایه ننگین شما که عشق رو نمی فهمین و هرگز نشناختین چیه! چرا اصلا تو و امثال تو وجود دارین که عشق واقعی رو مثلا بین این دو تا گل بالا در موردش نظر بدین و انسانیت رو خدشه دار کنین؟؟!!

    • بدون نام

      مردم ایران اینجا میبینم چیها نوشته شده، آیا بیشتر شما این هستین؟ چون اگر باشین بی شک در این دوره از بدترین جوامع موجودین ... آرزوی صبر و قوت می کنم برای این خانم، تمامی حیوانات عزیز و پاک به خصوص در ایران و تمام کسانی که انسان و در ایران هستن و پا به پای حیوانات از آدمنماها زجر می کشند. لطفا سکوت نکنین که برگهای نوشته های کشورمون به این صورت توسط آدمنماها نوشته و معرفی شن

    • بدون نام

      و اینگونه بود که آدمنماها و جانیان فردا یا پنهان به راحتی مورد شناسایی قرار گرفتن .. به همه .انسانها. و حیواناتی که عزیزی رو از دست دادن تسلیت می گم و براشون صبر می خوام. ضمنا این آدمنما مذکرا که می گن ازدواج بچه شوهر فلان بیسار ... دیگه بیفتین رو زمین التماس کنین که دختری انقدر دیوانه و ضریب هوشی پایین باشه که محل به توی بیمار بذاره حداقل اونجوری روراست نشون می دین بیماریتون چیه و شاید کمتر باعث بشه دختران و خانمهای عزیز ما به همه پسرا و مردا به چشم روانی نگاه کنن و توی بیمار رو از من جدا بدونن ...

    • بدون نام

      افرادی که با حیوانات در تماس هستن به خاطر زیبایی و معصومیتشون دلبستگی و وابستگی پیدا میکنن به حیوانات ،ولی متاسفانه با اکثریت ادمها وقتی درتماس هستی تنفر ایجاد میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا!! بعد می گن چرا انعکاس کارمون رو می گیریم وقتی داریم ثابت می کنیم حیوانات از ما انسانتر و عاشقتر و لایقتر عشق و توجه هستن ...

    • بدون نام

      آره بزدلها .. یه فرد عاشق داغدار رو به سخره بگیرین چون شما هیولا صفتها نه جراتشو دارین که چیزی بگین یا کاری کنین علیه اونایی که واقعا زندگیاتونو سیاه و داغون کردن و به پایینترین حد رسوندنتون. آره الان که دیدم اینارو دیگه هیچ وقت به هیچ دوپایی هیچ کمکی نمی کنم دلم هم هرگز براشون نمی سوزه محض احتیاط که آدمنمایی مثل شما فرومایه ها باشه ... آره ... همین شماهام بودین انسانهای واقعی خیلیهاشون رو فراری دادین .. اصلا از شرم باید ذوب شین شماها، چوبشو نوش جان کنین، دیر یا زود داره سوخت و سوز نداره، چوبشم خیییییییلی درد داره، بعد چنان به سخره می گیرم دردتون رو که لذت ببرین!
      محض رضای خدا اینو سانسور نکنین ...

    • فرزاد

      ببین هانیه خانم زیاد ناراحت نباش اینو جدی می گم یک سر بیا سنندج اینجا تا صیح صد تا صد تا راننده های از خدا بی خبر گربه و بچه گربه له می کنند .و هیچ کاری هم نمیشه کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج