جاباما
۶۲۴۱۴۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۱۰

فال روزانه 1396/08/10

فال روزانه چهارشنبه 10 مهر 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، عملگرا، پر شور و هیجان، شجاع و به شدت فلسفه گرا هستید. شما برای مذهب، فرهنگ و سنت هایتان احترام ویژه ای قائل هستید. شما دلتان می خواهد همه را تحت کنترل داشته باشید، اما اگر حواستان را جمع نکنید، امسال بی قراری و بی حوصلگیتان در این زمینه و لجبازی هایی که برای به دست آوردن آنچه می خواهید از خود نشان می دهید برایتان دردسرساز خواهند شد. امسال همکاری ها و فعالیت های حرفه ای و تجاری که در زمینه های تازه ای شروع می کنید برایتان بسیار مفید و سودبخش خواهند بود. شخصی که دوست دارید چند تصمیم مهم خواهد گرفت که باعث می شوند شما احساس کنید موقعیتتان به خطر افتاده و از لحاظ عاطفی احساس امنیت نکنید. به جای این که با واکنش های اشتباه او را از خودتان نا امید کنید با نشان دادن انعطاف پذیری و قابلیت تغییر یافتن خود رابطه تان را حتی از قبل هم محکم تر کنید. در خانواده تان همه چیز نسبتا روبراه خواهد بود و با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. احتمال رفتن به خانه ی بخت برای آنهایی که بالاخره به این نتیجه رسیده اند که قصد ازدواج دارند بسیار زیاد است.

فال روزانه 1396/08/10

صبح که از خواب بیدار می شوید اگر به خواب هایی که شب گذشته دیده اید خوب فکر کنید و نشانه ها را رمز گشایی کنید خواهید دید که این خواب هایتان با مشکلات حرفه ایتان ارتباط مستقیم دارند و حتی اگر بیشتر دقت کنید می توانید ببینید راهنمایی هایی برای حل این مشکلاتتان که مدتی طولانی شما را به خود مشغول کرده اند، در خواب هایتان وجود دارند. زمان آن فرا رسیده است که دست به کار شده و نقشه ای را که مدت ها در سر می پرورانده اید عملی کنید. شما همه ی جزئیات را در نظر گرفته اید و از این به بعد هر چقدر که دست نگه دارید تنها نقشه تان را با ریسک و خطر مواجه خواهید کرد و انگیزه ی اولیه تان را از دست خواهید داد.

فال روزانه 1396/08/10

یک فعالیت اجتماعی و یا جلسه کاری شما را با یک و یا شاید هم چند تا از دوستان قدیمیتان که برای مدت زیادی آنها را ندیده بودید دور هم جمع خواهد کرد. شما از صحبت کردن در مورد تمام اتفاقاتی که در این چند وقت برایتان افتاده اند و شنیدن حرف های طرف مقابلتان لذت خواهید برد. شاید حتی به این نتیجه برسید که نقاط مشترکتان خیلی بیشتر از قبل شده اند. گر این شخص از جنس مخالف باشد احساس کنید که برایتان جذابیت تازه ای پیدا کرده است، مواظب باشید یکباره حرفی نزنید که باعث ناراحتی او شود. اگر این اواخر سلامتی یکی از اعضای خانواده به ویژه والدینتان باعث نگرانی شما بوده است، امروز خیالتان تا حدود زیادی از این بابت راحت خواهد شد.

فال روزانه 1396/08/10

امروز تماس های زیادی باید بگیرید که برخی از آنها در رابطه با مسائل حرفه ای و بعضی دیگر هم مرتبط با مسائل شخصیتان هستند. ایمیل های بسیار زیادی دریافت خواهید کرد و پیام های بیشماری در انتظار این که به آنها پاسخ بدهید خواهند بود. انگار همه ی آنهایی که می شناسید و نمی شناسید به توجه شما نیاز دارند و شما از این که تا اینقدر مورد نیاز اطرافیانتان هستید و همه تا این حد قبولتان دارند لذت می برید. اصلا لزومی ندارد که به خاطر این احساستان شرمنده باشید یا احساس گناه کنید. شاید هر کس دیگری هم جای شما بود از قرار گرفتن در این موقعیت لذت می برد. البته تا پایان روز آنقدر خسته خواهید شد که دیگر این موضوع برایتان جذابیت نخواهد داشت.

فال روزانه 1396/08/10

امروز شما می خواهید به آنهایی که برایتان عزیز هستند نشان دهید که حوساتان به آنها هست و هر کاری که از دستتان بربیاید برای آنها انجام خواهید داد، اما در تلاش برای نشان دادن عشق و حمایت خود ممکن است رفتار مالکیت طلبانه ای از خود نشان دهید و باعث شوید آنها فکر کنند شما قصد دارید تمام کارها و افکارشان را تحت کنترل داشته باشید! این واقعا منصفانه نیست، اما راستش را بخواهید با وجود نیت خوبی که دارید رفتار شما کاملا اشتباه است و چاره ای به غیر از رسیدن به چنین نتیجه ای برای دیگران نمی گذارید! این که در واکنش به این تفکر دیگران خودتان را کاملا کنار کشیده و حالت تدافعی به خودتان بگیرید اوضاع را حتی بدتر هم خواهد کرد!

فال روزانه 1396/08/10

خواب هایی که شب گذشته دیده اید می توانند حاوی نشانه هایی برای شما و راه حل هایی برای ماسئل و مشکلات مالی و یا حرفه ایتان باشند. به محض بیدار شدن از خواب آنها را یک جا یادداشت کنید تا بتوانید بی آنکه فراموششان کرده باشید سر حوصله به آنها فکر کنید. اگر یکی از اعضای خانه تان امروز به هر دلیلی در خانه نباشد شما جای خالی او را به شدت احساس کرده و دچار حس تنهایی شدیدی خواهید شد. با این حال، هر چند دلتان برای این هم خانه ای خود تنگ شده است، اما می توانید از این تنهایی خود حسابی استفاده کرده و به کارهایی که به هر دلیلی در حضور او نمی توانسته اید انجام دهید برسید، حتی می توانید بخوابید!

فال روزانه 1396/08/10

امروز در عملی کردن نقشه هایتان با شور و هیجان بسیار زیادی که دارید ممکن است از گذشت زمان غافل شوید و این به ضرر شما تمام خواهد شد، بیشتر احتیاط کنید. شاید در جمعی قرار بگیرید که تقریبا هیچ یک از افراد حاضر در آن را نمی شناسید و حتی درک این که دارند در مورد چه موضوعی صحبت می کنند برایتان دشوار باشد. با این حال نباید خودتان را ببازید. با آرامش و دقت به حرف های آنها گوش کنید، این توجه شما از نظر آنها دور نخواهد ماند و همین زمینه ساز ایجاد دوستی ها و روابط جدیدی خواهد شد. شاید حتی همین امروز و از طرف همین افراد به مهمانی ها و دورهمی های دیگی دعوت شوید. این دعوت را بپذیرید و خیالتان راحت باشد که پشیمان نخواهید شد!

فال روزانه 1396/08/10

شما این اواخر مطالعات زیادی در رابطه با سلامتی و تناسب اندام داشته اید و در تلاش بوده اید تا آنچه می خوانید را در زندگی خودتان به کار بگیرید و حالا می توانید با چشم های خودتان ببینید که بالاخره این کارهایتان اثرات ملموسی روی شما و سبک زندگیتان گذاشته اند و نتیجه ی تلاش هایتان را دارید به دست می آورید. شما هم از لحاظ جسمی و هم روحی احساس انرژی، قدرت و سلامتی می کنید. شاید به دست آوردن این نتایج شما را تشویق کند تلاشتان را در این زمینه بیشتر کنید، اما باید مواظب باشید که زیاده روی و نشان دادن حساسیت بیش از حد در هیچ زمینه ای خوب نیست و حتی وسواس زیاد نسبت به سلامتی هم برایتان مضر است.

فال روزانه 1396/08/10

امروز شما بسیار جذاب به نظر می رسید. مهارت هایتان در ارتباط برقرار کردن با دیگران در سطح بالایی قرار دارند. در نتیجه اگر مجرد باشید با استفاده از این موقعیت می توانید رابطه ای که به دنبالش بوده اید را شروع کنید! شاید زیاد احساسات شدید رمانتیک نداشته باشید، اما روابط عاشقانه تان با این وجود خیلی خوب پیش خواهند رفت. مکالمات جالبی بین شما و شخصی که دوست دارید صورت خواهند گرفت که باعث می شوند شناخت تازه ای از همدیگر پیدا کرده و به جنبه هایی از وجود هم که تا به حال برایتان ناشناخته بوده اند پی ببرید. شما حتی به این موضوع پی خواهید برد که تفاهم های زیادی با هم دارید!

فال روزانه 1396/08/10

امروز ممکن است با برخی از افرادی که در زمینه ی کار و تجارت با آنها آشنایی دارید دیدار داشته باشید. این دیدارها طولانی تر از آنچه انتظارش را داشته اید خواهند بود، اما دلیل مثبتی پشت آنها قرار دارد. این افراد به احتمال زیاد با ایده های و پیشنهادهای جدیدی به سراغ شما خواهند آمد که فرصت داشتن تجارتی بهتر و دست یابی به موفقیت را برای شما فراهم خواهند کرد. البته خودتان این را خوب می دانید که هر کسی در درجه ی اول به فکر منافع خودش است، پس چشم بسته این پیشنهادهای جذاب را نپذیرید و پیش از هر قول و قرار و پذیرفتن هر گونه تعهدی خوب همه ی جوانب را با نهایت دقت در نظر بگیرید.

فال روزانه 1396/08/10

دیگران درک چندان دقیقی از اهداف امروز شما ندارند و ممکن است با انتقادات منفی خود تنها باعث از دست رفتن انگیزه تان شوند. هدف هایتان را تا زمانی که عملی نشده اند مخفی نگه دارید. امروز کارهای گروهی و فعالیت های اجتماعی بیشتر روز شما را به خود مشغول خواهند کرد. شما باید با افراد زیادی دیدار کنید، تماس های بسیاری بگیرید و کارهای مختلفی را به انجام برسانید. شاید این موضوع باعث خشتگی شما شود، اما هیجان انگیز نیز خواهد بود و از نتایجی که تا پایان روز به دست خواهید آورد رضایت کامل خواهید داشت. برخی از افرادی که امروز با آنها سر و کار دارید رفتاری بسیار گرم و دوستانه دارند و شاید حتی روابط دوستانه ای بین شما شکل بگیرند.

فال روزانه 1396/08/10

موفقیت حرفه ای، به ویژه برای آنهایی که در زمینه ی نوشتن، تدریس و دیگر مهارت های ارتباطی فعال هستند، از اتفاقات هیجان انگیز امروز خواهد بود. شاید خودتان از این که این موفقیت دارد به سراغتان می آید خبر نداشته باید و به همین دلیل هم در ابتدا از به دست آوردن آن بسیار هیجان زده خواهید بود و شاید ندانید چکار باید بکنید. با این همه خودتان خوب می دانید که مدت زمانی طولانی برای به دست آوردن چنین موفقیتی تلاش کرده اید و لیاقت آنچه به دست آورده اید را دارید. بد نیست بعد از تمام شدن کار امروزتان با چند نفر از دوستان و همکارانتان قرار گذاشته و در کنار آنها این پیروزی لذت بخش را جشن بگیرید.

فال روزانه 1396/08/10

شما امروز ایده های خیلی بزرگی در سر دارید و با حالتی شورش طلبانه و بدون توجه به رویکرد محتاطانه ی دیگران می خواهید آنها را عملی کنید، اما یادتان باشد بدون کمک دیگران چندان پیشرفت نخواهید کرد. آیا برای مدتی طولانی فکر و یا برنامه ی یاد گرفتن موضوع و مهارت جدیدی را در سر داشته اید؟ به احتمال زیاد خواندن یک کتاب یا مقاله، شنیدن یک سخنرانی و یا تماشای یک فیلم مستند الهام بخش اصلی شما برای رفتن به دنبال یادگیری بوده اند. در هر صورت، امروز زمان بسیار خوبی برای رفتن به سراغ این دغدغه تان خواهد بود. اگر قصد به دست آوردن این دانش و مهارت جدید برای پیشرفت در زمینه ی حرفه ای را داشته اید بدون شک آن را به دست خواهید آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونتلا

      همش چرت و پرت میگه خدا وکیلی این بخش رو پاک کنید چون ما همش نگاه میکنم میبنم الکی حرفی زده شده باور نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج