۶۲۴۷۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۱۱


فال روزانه 1396/08/11

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۱ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با اصالت، فعال، مسئولیت پذیر و با استعداد هستید. شما مهارت های زیادی دارید و علاقه فراوانی هم به پذیرفتن چالش های مختلف دارید، اما باید مواظب تمایلی که به تحت تسلط در آوردن دیگران دارید و رفتارهای مخرب ناشی از آن باشید. در سالی که پیش رو دارید پاداش هایی که انتظار داشته اید برای تلاش های بسیار خود به دست بیاورید را بالاخره دریافت خواهید کرد و مورد تحسین و تأیید اطرافیانتان نیز قرار خواهید گرفت. منافع مالی از راه های مختلفی که بعضی از آنها واقعا برایتان غیر منتظره هستند به سراغتان خواهند آمد. این منابع درآمد جدید روی سبک زندگی شما تأثیر خواهند گذاشت و استانداردهایتان را نیز بالا خواهند برد. معاملات مرتبط با املاک و مستغلات سود سرشاری برای شما خواهند داشت. سفرهای کاری که امسال خواهید داشت برای شما نتایج فوق العاده ای را به همراه خواهند داشت و دستاوردهایتان مورد تشویق مقامات مافوق قرار خواهند گرفت. از شروع کردن رابطه ی عاشقانه ای که می دانید چیزی به جز رسوایی برای شما به همراه نخواهد داشت جدا خودداری کنید. دی، اسفند، تیر و مهر اتفاقات مهمی به همراه خواهند داشت.

فال روزانه 1396/08/11

امروز ذهن شما بسیار هوشیار و آگاه است و کنجکاویتان نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. اگر این کنجکاوی و تیزهوشی امروزتان را در زمینه ی مطالعات و تحقیقات و در جهت بالا بردن دانش خود به کار بگیرید نتایج بسیار خوبی برایتان به همراه خواهد داشت. شاید حتی در مسیر دنبال کردن علایق ذهنی خود با افراد جدیدی که علایق مشترکی با شما دارند آشنا شوید و به فعالیت های گروهی مشترک با آنها بپردازید. این کار اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد و از بحث هایی که درارتباط با آن دارید برایتان بسیار جذاب خواهند بود. اما اگر بخواهید این کنجکاوی را در جهت مسائلی که به شما مربوط نیستند و امور شخصی دیگران به کار بگیرید ضرر خواهید کرد.

فال روزانه 1396/08/11

امروز شما چند طرح و پروژه ی مختلف در ذهن دارید که دلتان می خواهد روی آنها کار کنید. ذهنتان امروز به طور ویژه ای فعال و هوشیار شده و ایده های فوق العاده ی زیادی در سر دارید که باعث می شوند تلاش هایتان نتیجه ای که دلتان می خواهد را برایتان به همراه داشته باشند. صحبت مردن در مورد ایده هایتان را افرادی که به شما نزدیک و مورد اعتمادتان هستند باعث خواهد شد فرصت هایی حتی بیش از قبل برایتان فراهم شوند. تصمیمتان هر چه که باشد نتیجه ای که به دست می آورید باب میلتان خواهد بود. کلمات شما امروز می توانند دارویی شفابخش یا شمشیری برنده باشند، کمی به انتخاب کلماتتان دقت کنید.

فال روزانه 1396/08/11

امروز انگار رئیستان دارد با وسواس تمام به دنبال اشتباهی از طرف شما می گیرد تا شما را مورد مواخذه قرار دهد. زیاد حساس نشوید و هراسی از خود نشان ندهید. شاید بتواند آنچه به دنبالش است را پیدا کند، اما با واکنش صحیح از طرف شما همه چیز روبراه خواهد شد. امروز ذهنتان بسیار کنجکاو است و مانند تشنه ای که در جستجوی آب باشد به دنبال به دست آوردن اطلاعات جدید هستید، به ویژه اگر این اطلاعات با موضوعات مورد علاقه تان مرتبط باشند. یک کتاب، فیلم، وبسایت و یا حتی یک ترانه می تواند ذهن شما را به شدت فعال کند و به فکر فرو ببرد. حتی بحث هایی که با دوستانتان دارید نیز می توانند همین تأثیر را روی شما داشته باشند و ذهنتان را به خود درگیر کنند.

فال روزانه 1396/08/11

امروز شاید مجبور باشید با درگیری های حقوقی مرتبط با مسائل مالی و یا چیزهایی از این قبیل دست و پنجه نرم کنید. خوشبختانه ذهن شما در حال حاضر کاملا هوشیار است و همین به شما کمک خواهد کرد تا خیلی راحت با این مشلات روبرو شوید و به خوبی از پس آنها بربیایید. امروز شما می توانید خیلی سریع تمام وظایف و مسئولیت هایی که به عهده دارید را به انجام برسانید و وقت آزاد لازم برای بودن در کنار دوستان و عزیزانتان را نیز داشته باشید. پس از پایان کار روزمره حتما با گروهی از دوستانتان که دغدغه های مشترکی با آنها دارید دور هم جمع شده و به بحث در مورد موضوعات مورد علاقه تان بپردازید، بودن در این جمع قطعا برایتان خوشایند خواهد بود.

فال روزانه 1396/08/11

امروز شرکت در فعالیت های اجتماعی شما را با افراد جالبی در ارتباط خواهند گذاشت که تفکرات و علایق مشترکی با شما دارند و این تجربه ی بسیار لذت بخشی برای شما خواهد بود. ذهن شما بسیار فعال و کنجکاو است و همین باعث خواهد شد به شدت در مکالمات خود غرق شده و اطلاعات زیادی را از آنها به دست بیاورید. امروز نگرش شما نسبت به آینده کاملا مثبت و همراه با امیدواری است، اما باید مواظب باشید این تفکرتان باعث نشود چیزی را دست کم بگیرید و اقدامات لازم را انجام ندهید. کمی احتیاط کنید و وعده هایی ندهید که نمی توانید به آنها عمل کنید، این کار به نفع همه خواهد بود.

فال روزانه 1396/08/11

امروز شاید تصمیم بگیرید که زمانی را به باغبانی گذرانده و به باغچه و گلدان هایتان رسیدگی کنید. اگر هنوز گل و گلدانی در خانه ندارید، امروز می تواند روز خوبی برای این باشد که به بازار رفته و دو سه تا گلدان جدید بخرید و در گوشه و کنار خانه بگذارید. وجود گل ها در خانه باعث جریان یافتن انرژی مثبت می شود و رسیدگی به آنها هم حال شما به طور قابل توجهی بهتر خواهد کرد. سعی کنید کارهایی که در خانه دارید را به سریع ترین شکل ممکن انجام دهید چون دوستان و خانواده تان درانتظار بودن با شما هستند. حالا که فردا بیکار هستید و مجبور نیستید زود بیدار شوید تا دیروقت دور هم بنشینید و از مصاحبت با یکدیگر لذت ببرید.

فال روزانه 1396/08/11

امروز تحقیق و مطالعه در زمینه هایی که برایتان جذاب هستند کنجکاوی شما در رابطه با آنها را حتی بیش از پیش خواهد کرد و هر چقدر بیشتر در مورد آنها چیزهای جدید یاد بگیرید سوال هایتان بیشتر خواهند شد و بیشتر به تحقیق کردن تشویق خواهید شد. شاید حتی بخواهید با دوستانی که می دانید به همین موضوعات علاقمند هستند در رابطه با اطلاعات جدیدی که به دست آورده اید صحبت کنید. این کار باعث خواهد شد اطلاعاتتان حتی بیشتر از قبل بشوند و علاوه بر این که به آنها چیزی یاد می دهید خودتان نیز چیزهای جدیدی یاد می گیرید. مواظب باشید ذهن خودتان را بیش ازاندازه خسته نکنید و سرتان را به درد نیاورید.

فال روزانه 1396/08/11

امروز مهمان هایی که شاید بعضی از انها هم ناخوانده باشند به دیدن شما خواهند آمد و اخبار و اطلاعات جدیدی را با شما به اشتراک خواهند گذاشت. اگر این اخبار و اطلاعات به غیر از خودتان و یا خودشان به هر کس دیگری مربوط می شود سعی کنید موضوع بحث را عوض کنید. غیبت کردن در مورد دیگران هیچ سودی به حالتان نخواهد داشت و تنها باعث عذاب وجدانتان خواهد شد. به احتمال زیاد شما بیشتر روز را درگیر کارهای خانه تان خواهید بود، اما این کارها شما را خسته نخواهند کرد و در پایان کار با دیدن خانه ای تمیز و مرتب لذت خواهید برد. در واقع امروز شما از انجام هر کاری که تصمیم به انجام آن بگیرید لذت خواهید برد و این واقعا برایتان خوشایند خواهد بود.

فال روزانه 1396/08/11

امروز از صبح تلفنتان مدام زنگ می خورد. دوستان و اعضای خانواده تان خبرهای خوب و اطلاعات جدیدی دارند که می خواهند با شما به اشتراک بگذارند و به احتمال زیاد زمان زیادی را با حرف زدن با آنها سپری خواهید کرد. امروز در حین مطالعه ی یک روزنامه یا مجله و یا گردش در اینترنت به انتظار کتاب جدیدی پی خواهید برد که به نظرتان خیلی جالب می آید. چرا همین امروز برای خرید آن سری به کتاب فروشی نزنید و آخر هفته تان را با مطالعه ی آن نگذرانید. امروز کارهای زیادی در خانه باید انجام شوند و شاید کسی نباشد که در انجام آنها به شما کمک کند. کمی موسیقی همزمان با انجام کارهایتان می تواند جلوی احساس خستگی را به طور کامل بگیرد.

فال روزانه 1396/08/11

امروز روز فوق العاده ای برای برنامه ریزی برای پروژه های جدید است. ذهنتان بسیار خوب کار می کند و ایده های نابی به فکرتان می رسند که بسیار ارزشمند هستند. شاید امکان این که همین حالا تمام این ایده ها را به کار بگیرید برایتان وجود نداشته باشد، پس آنها را یادداشت کنید تا فراموش نشوند. امروز تماشای تلویزیون، تحقیق در اینترنت و مطالعه ی کتاب های مختلف ، همه و همه می توانند منابعی برای کسب اطلاعات جدید برای شما باشند. شاید سرعت پیشرفتتان در رسیدن به هدفی که برای خود تعیین کرده اید زیاد خوب نباشد و با موانعی روبرو باشید، اما با شروع هفته ی آینده همه چیز دوباره به روال عادی باز خواهد گشت.

فال روزانه 1396/08/11

امروز ذهن شما بسیار فعال شده است و شاید استعداد جدیدی در وجود خود پیدا کنید که تا پیش از این از آن بی خبر بوده اید. ایده های زیادی به ذهنتان خواهند رسید، آنها را یادداشت کنید تا سر فرصت و پیش از آن که فراموش شوند به آنها بپردازید. شاید مجبور باشید برای به دست آوردن پولی که حقتان است کمی دوندگی کنید، اما خوب این کار در نهایت به سادگی انجام خواهد شد و به نتیجه ی مورد نظرتان خواهید رسید. شاید امروز به این فکر باشید که برای رسیدن به برخی از اهداف حرفه ایتان قید مسائل شخصیتان را بزنید، اما شرایطی که پیش می ایند به شما اجازه ی این کار را نخواهند داد. بهتر است ادامه ی راه را به هفته ی آینده واگذار کنید.

فال روزانه 1396/08/11

این اواخر حس ششم شما خیلی خوب کار کرده و امروز بالاخره به این نتیجه رسیده اید که آن را مورد استفاده قرار بدهید. البته که حس درونیتان می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد، اما مواظب باشید عقل و منطقتان را نادیده نگیرید. شاید به فکر ثبت نام در یک دوره یا کارگاه آموزشی برای افزایش توانایی های حرفه ای خود باشید. شرکت در این جمع باعث خواهد شد با افراد جدیدی آشنا شوید که علایق مشترکی با شما دارند و در زمینه های مشابهی فعالیت می کنند. آشنایی با این افراد ایده های جدید را در شما به وجود خواهد آورد و شاید حتی تصمیم بگیرید همکاری هایی با آنها داشته باشید و پروژه های مشترکی را دنبال کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج