۶۲۴۹۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هوای تهران؛ لب مرز سالم و ناسالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به بهبود احتمالی کیفیت هوای تهران طی روز جاری، گفت: هوای پایتخت فردا (جمعه ۱۲ آبان) در محدوده شرایط مطلوب و نامطلوب برای گروه‌های حساس خواهد بود.

ایسنا نوشت: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به بهبود احتمالی کیفیت هوای تهران طی روز جاری، گفت: هوای پایتخت فردا (جمعه ۱۲ آبان) در محدوده شرایط مطلوب و نامطلوب برای گروه‌های حساس خواهد بود.

حسین شهبازی در مورد شرایط کیفی هوای تهران اظهار کرد: به دلیل کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها طی روز جاری (پنجشنبه)، وضعیت کیفی هوای شهر تهران بهبود یافته و شرایط کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در محدوده مرزی شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود و انتظار می‌رود تا روز جمعه، شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده بین شرایط مطلوب و نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس قرار داشته باشد.

وی افزود: در شرایط حاضر تهران با شاخص ۹۰ در شرایط سالم قرار دارد. همچنین شاخص کیفی هوای تهران در ۲۳۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز ۱۱۲ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاه به وضعیت هواشناسی تهران گفت: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (پنجشنبه) بوده و در برخی ساعات وزش باد شدید (بزرگی بین ۸ تا ۱۱ متر بر ثانیه) از سمت نواحی غربی انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، این شرایط کمابیش در روز جمعه ادامه خواهد داشت و در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر وزش باد موثر (بزرگی بین ۳ تا ۵ متربرثانیه) از سمت نواحی جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود و با تداوم این شرایط جوی در روز شنبه، برخی ساعات همراه با وزش باد مؤثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: دما تا پایان هفته کاهش جزئی خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج