۶۲۵۹۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین مهلت تکمیل ظرفیت کاردانی فنی‌وحرفه‌ای

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۱۸۹۷ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید کدرشته‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۹ آذر فرصت دارند در این دوره ثبت‌نام کنند.

خبرگزاری ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۱۸۹۷ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید کدرشته‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۹ آذر فرصت دارند در این دوره ثبت‌نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید موسسات آموزش عالی سال ۹۶ شنبه، ۶ آبان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

وی در ادامه افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در این موسسات (اعم از اینکه در این آزمون ثبت نام کرده یا ثبت نام نکرده‌اند) می‌توانند برای ثبت نام در رشته تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود در شاخه‌های فنی‌وحرفه‌ای یا کاردانش موسسات آموزش عالی پذیرنده با مراجعه به لینک جستجو و کد رشته مندرج که در ذیل اطلاعیه سازمان سنجش منتشر می‌شود، ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه با مدارک لازم به آموزشکده و یا موسسه آموزش عالی رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: مدارک لازم برای ثبت نام در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده است و متقاضیان تا روز پنجشنبه ۹ آذر ۹۶ می‌توانند برای ثبت نام به آموزشکده و یا موسسه آموزش عالی رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید در زمان ثبت نام مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) هزینه ثبت‌نام را از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی سازمان سنجش پرداخت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج