۶۲۶۲۸۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

علی حسینی: بهداد به من کمک فکری می‌دهد

وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: در مسابقات قهرمانی جهان می خواهم خودم را ثابت کنم چراکه مانند همه ورزشکاران دنبال طلای المپیک هستم بنابراین باید در مسابقات قبل از آن خوب ظاهر شوم.

خبرگزاری ایسنا: سعید علی حسینی درباره‌ی وضعیت خود در آستانه مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بیان کرد: بعد از رکورد گیری که داشتیم تمرینات سبک تر شد تا بدنهایمان استراحت کند و دو هفته آخر، فشار تمرینات دوباره زیاد می شود تا به اوج برسیم. اکنون نیز شرایط بدنی ام خوب است و امیدوارم در مسابقات نتیجه خوبی بگیرم.

او در پاسخ به این پرسش که در مسابقات قهرمانی جهان می خواهد چه رکوردی ثبت کند، گفت: در وهله اول می خواهم خوب ظاهر شوم. اگر شرایط خوبی داشته باشم، به دنبال این هستم خودم را ثابت کنم و غرور آفرین ظاهر شوم.

علی حسینی در مورد اینکه فکر می کند بتواند هر سه طلای یک ضرب، دوضرب و مجموع فوق سنگین را بگیرد، تاکید کرد: نمی شود از الان در مورد مسابقه صحبت کرد. البته هدفم کسب مدال طلا است. خدا کمک کند و مردم هم برایم دعا کنند.

او در مورد رقبای خود در مسابقات جهانی نیز بیان کرد: رقبای من بهداد سلیمی و ورزشکار گرجستانی هستند اما برای هر سه نفر ما مهمترین رقیب بدنهایمان و وزنه‌ها هستند. اگر آمادگی خوبی به لحاظ روحی و روانی داشته باشیم مطمئنا من و بهداد می‌توانیم رکوردهای خوبی ثبت کنیم.

وزنه بردار فوق سنگین ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با بازگشت به دنیای وزنه برداری چه هدفی را برای خود ترسیم کرده است، تاکید کرد: برای همه ورزشکاران اوج کار، المپیک است. من هم دوست دارم در المپیک شرکت کنم و بهترین نتیجه را کسب کنم. البته هر ورزشکاری که بخواهد در المپیک موفق شود باید در مسابقات قبل از آن خوب ظاهر شود و خودش را ثابت کند تا همه نگاه ویژه‌تری نسبت به ورزشکار داشته باشند.

او ادامه داد: من هم مانند همه ورزشکاران دنبال طلای المپیک هستم اما الان برای شروع کار می خواهم رکوردهای خوبی را ثبت کنم و باعث شادی دل مردم شوم؛ مخصوصا کسانی که چند سال منتظرم بودند. این را واقعا در حرفهای مردم حس می کنم یا به من منتقل می کنند که منتظر هستند من را دوباره در صحنه مسابقات ببیند وتلاش می کنم دلشان را شاد کنم حتی شده برای چند ثانیه.

او درباره ی غیبت ۹ کشور و تاثیر آن بر سطح کیفی مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: ورزشکار برای مسابقه باید بهترین شرایط بدنی را داشته باشد. وزنه برداری رشته رکوردی است و باید آن رکورد لازم ثبت شود تا به مدال رسید. حالا اگر بدن آماده نباشد حتی اگر رقبا هم نیامده باشند نمی توان کاری انجام داد.

او در مورداینکه توجه و رسیدگی به وزنه برداری در حد این رشته المپیکی هست یا خیر، تصریح کرد: درجریان کمک های وزارت ورزش به فدراسیون نیستم. با این حال به عنوان یک ورزشکار که در تیم ملی هستم، می‌بینم که در کنارم سه قهرمان المپیک حضور دارند و در حال تلاش هستند تا پرچم ایران را در مسابقات جهانی به اهتزاز درآورند، همچنین این تیم یکی از امیدهای قهرمانی است بنابراین کمتر پیش می آید در یک تیم ملی سه قهرمان المپیک در کنار هم و آماده باشند. انتظار داریم بیشتر از این توجه شود و این تیم ۱۰۰درصد نگاه ویژه تری را می طلبد.

علی حسینی جو اردوی تیم ملی را خوب توصیف کرد و گفت: جو تیم ملی خیلی عالی است. رفاقت و دوستی بین ما وجود دارد. من چندین سال در اردوها نبودم از این رو بهداد به من کمک فکری می‌دهد و از او تشکر می‌کنم. از فدراسیون هم تشکر می کنم شرایط خوبی را برای ما فراهم کرده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      یاشاسین علی حسینی...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاءالله به امید خدا دست پر از مسابقات برگردی به امید کسب بهترین مدال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج