۶۲۶۴۷۴
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

سریال «سایه بان» ۴ آذر روی آنتن شبکه دو

تهیه کننده و کارگردان سریال "سایه بان" گفت: به لطف خدا از ۴ آذرماه سریال سایه بان روی آنتن شبکه دوم سیما می رود اما ضبط و مراحل فنی مجموعه همزمان با پخش ادامه دارد.

خبرگزاری میزان: تهیه کننده و کارگردان سریال "سایه بان" گفت: به لطف خدا از ۴ آذرماه سریال سایه بان روی آنتن شبکه دوم سیما می رود اما ضبط و مراحل فنی مجموعه همزمان با پخش ادامه دارد.
سریال «سایه بان» 4 آذر روی آنتن شبکه دو

نوید محمودی تهیه کننده و کارگردان "سایه بان" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره اخرین روند تولید این سریال گفت: از ابتدای فصل تابستان تا امروز مراحل مختلف تولید سریال سایه بان را جلو بردیم و تا کنون ۸۰ درصد از این پروژه به اتمام رسیده است.

وی افزود: فیلمبرداری "سایه بان" در گرجستان تمام شده و در حال حاضر ضبط در لوکیشن های تهران را پشت سر می گذاریم.

این تهیه کننده و کارگردان خاطرنشان کرد: به لطف خدا از ۴ آذرماه سریال سایه بان روی آنتن شبکه دوم سیما می رود اما ضبط و مراحل فنی مجموعه همزمان با پخش ادامه دارد.

گفتنی است؛ سایه بان به تهیه کنندگی و کارگردانی نوید و جمشید محمودی از ابتدای تابستان تولید خود را آغاز کرده بود و از نیمه مهرماه برای تصویربرداری در گرجستان به سر می بردند.

در خلاصه داستان سریال "سایه بان" آمده است: سایه بان قصه زندگی امروز ما و شماست. دو رفیق که در منطقه ای کارگر نشین بزرگ شده اند، تا پای جان تلاش می کنند تا با امید چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می شود در رگ هایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر اما زخمی در راه است زخمی که سنگ محکی برای رفاقت دیرینه شان است.

بازیگران سریال عبارتند از امین تارخ، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، پریوش نظریه، آناهیا افشار، مجتبی پیرزاده، هستی مهدوی، کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی، سامان صفاری، افشین اخلاقی، سینا مهراد، ساقی حاجی پور، زهرا بهروز منش، مهری آل آقا، جعفر کرمانی، نگار جعفری و کامران تفتی.

دیگر عوامل "سایه بان" عبارتند از نویسنده: سعید دولتخانی، جمشید محمودی، ناظر کیفی: سیدهادی موسوی، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، تصویربردار: مهدی رضایی، دستیاران تصویربرداری: فرهاد رستمی، مهدی میر اعلایی و مسلم میرشکاری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، جلوه های ویژه بصری: علیرضا قادری اقدم، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، طراح صحنه: امیرحسین باباییان، منشی صحنه: مرجان تاجیک، طراح لباس: مهرناز اکبری، دستیار اول و مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، دستیار کارگردان: بهروز هداوند، محمد مهرورز، محمد خان محمد، مجری طرح: شیما قنبری، مدیر تولید: سامان شعشعه، مشاور تهیه کننده: ارشاد محمودی، مدیر تولید پیش تولید: علیرضا باقربیگی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج